ویزاهای VWV برای شرکا

بر اساس قو،ن فعلی، متقاضیان ویزا به ،وان شریک زندگی یک شهروند بریت،ایی باید نشان دهند که این زوج حداقل 18600 پوند درآمد دارند (در صورت وجود فرزند، که همزمان برای ویزا درخواست می کنند، بیشتر). این “حداقل شرط درآمد” در سال 2012 معرفی شد و در سطحی تعیین شد که در آن مح،ه شده بود که زوجین هیچگونه مراجعه ای به بودجه عمومی نداشته باشند. درآمد مورد نیاز از آن زمان در همان سطح باقی مانده است.

پس چه چیزی اعلام شده است؟

در پاسخ به نگر، فزاینده در داخل ،ت در مورد میزان مهاجرت خالص، وزیر کشور مجموعه اقداماتی را که ،ت برای کاهش مهاجرت قانونی به بریت،ا انجام خواهد داد، اعلام کرد که در بهار 2024 اجرایی خواهد شد. در حالی که بیشتر این اقدامات مربوط می شود. به افرادی که برای کار به ،ستان می آیند (عمدتاً کارکنان بهداشت و درمان) این اطلاعیه همچنین شامل اشاره ای به بیش از دو برابر ، حداقل درآمد مورد نیاز برای ویزای خانواده به 38700 پوند بود.

در حالی که افزایش حداقل درآمد مورد نیاز از سطح تعیین شده در سال 2012 کاملاً غیرمنتظره نیست به ،وان ابزاری برای ادامه این هدف که دارندگان ویزای خانواده نباید باری بر دوش مالیات دهندگان بگذارند، چنین افزایش قابل توجهی کاملاً تعجب آور است. . بر اساس ماشین حساب تورم بانک ،ستان، اگر حداقل درآمد مورد نیاز مطابق با شاخص قیمت مصرف کننده افزایش می یافت، آنگاه بر اساس قیمت های امروزی تنها به 25560 پوند افزایش می یافت.

رقم جدید حتی بالاتر از میانگین درآمد سالانه کارکنان تمام وقت در بریت،ا است که برای سال 2023 34963 پوند است. این بدان م،است که ا،ر شهروندان بریت،ایی در صورتی که اشتباه عاشق شدن با یک خارجی را مرتکب شوند، نمی توانند این شرط را برآورده کنند. وضعیت برای افرادی که در خارج از آن زندگی می کنند حتی بدتر است لندن، ،ن و مردان افراد زیر 30 سال یا بالای 60 سال، با میانگین حقوق هر یک از این گروه ها زیر آستانه پیشنهادی جدید. و تأثیر آستانه جدید توسط کارگران در برخی بیشتر احساس خواهد شد بخش ها، از جمله آموزش، تولید، مراقبت‌های بهداشتی، هنر و سرگرمی و مهمان‌نوازی، که میانگین حقوق هر کدام زیر 38700 پوند است.

در مورد اعضای خانواده که قبلاً در بریت،ا هستند چطور؟

از زمان اعلام وزیر کشور، سردرگمی هایی در مورد اینکه آیا افزایش آستانه حقوق برای افرادی که قبلا ویزای همسر و شریک دارند اعمال خواهد شد وجود داشت. یک روز پس از اعلام وزیر کشور، سخنگوی نخست وزیر به خبرنگاران تایید کرد که در حالی که درآمد زوجین بلافاصله پس از اجرایی شدن سیاست جدید نیازی به افزایش ندارد، اما زم، که زمان تمدید ویزا فرا می رسد، باید حداقل درآمد مورد نیاز جدید را برآورده کنند. سه روز بعد، وبلاگ رسانه ای دفتر خانه کمی از آن موقعیت پارو زد و تأیید کرد

ما در حال تعیین جزئیات این خط‌مشی، از جمله نحوه اعمال آن برای ویزاهای در حال تمدید، هستیم و جزئیات بیشتر را در زمان من، تأیید خواهیم کرد.

و سپس در 13 دسامبر، تنها 9 روز پس از اعلام وزیر کشور، وزیر کشور دیگری ظاهر شد که در یک پیشنهاد مصاحبه رادیویی این آستانه جدید برای زوج‌هایی که قبلاً ویزای همسر یا شریک زندگی خود را دریافت کرده‌اند و درخواست تمدید اقامت خود در بریت،ا را دارند اعمال نخواهد شد.

بدیهی است که سردرگمی و عدم اطمینان زیادی در مورد سیاست جدید، از جمله از سوی ،، که مسئول آن هستند، وجود دارد. این برای زوج‌ها و خانواده‌ها، از جمله آن‌هایی که قبلاً در بریت،ا هستند و آن‌هایی که امیدوارند در آینده نزدیک زندگی مش، خود را در بریت،ا آغاز کنند، بسیار مفید نیست.


برای کمک در مورد درخواست ویزای همسر و شریک زندگی، یا هر مسئله مهاجرتی دیگری که بر شما یا خانواده شما تأثیر می گذارد، لطفاً با Talitha Degwa در تیم مهاجرت ما تماس بگیرید. 07384 813 082 و یا با تکمیل فرم زیر.


منبع: https://www.vwv.co.uk/news-and-events/blog/blog/visas-for-partners