تفکیک فرآیند درخواست ویزای تجاری E-1 Trader برای یک تبعه کانادا


طبقه‌بندی ویزای E-1، که اغلب به ،وان ویزای معامله‌گر معاهده نامیده می‌شود، برای افراد «کشورهای معاهده» مانند کانادا طراحی شده است و هدف اصلی آن تسهیل تجارت بین‌المللی با اجازه دادن به صاحبان مشاغل و/یا کارمندان آنها برای کار است. و در ایالات متحده زندگی می کنند در حالی که درگیر تجارت اساسی و اصلی با ایالات متحده هستند

چگونه برای ویزای E-1 واجد شرایط هستید؟

برای واجد شرایط بودن برای وضعیت E-1، تاجر معاهده باید برای انجام تجارت بین ایالات و کشور معاهده به ایالات متحده بیاید. علاوه بر این، متقاضی باید:

  1. یک باشد تبعه یک کشور که با آن ایالات متحده یک معاهده بازرگ، و کشتیر، را حفظ می کند (مثلاً، کانادا).
  2. ادامه دادن تجارت قابل توجه با آمریکا؛ و
  3. ادامه دادن تجارت اصلی بین ایالات متحده و کشور معاهده ای که تاجر معاهده را برای طبقه بندی E-1 واجد شرایط کرده است.

چگونه برای ویزای اولیه E-1 اقدام می کنید؟

فرآیند دریافت ویزای E-1 در کشور متفاوت است و معمولاً شامل چندین مرحله است. برای اتباع کانادا، متقاضی باید فرم DS-160، طبقه بندی ویزای غیر مهاجرتی آنلاین، همراه با ع، سبک پاسپورت خود را آپلود کند و هزینه MRV را بپردازد. آنها سپس نسخه فشرده درخواست ویزای E-1 خود را از طریق ایمیل به و، امور خارجه ایالات متحده، واحد ویزای E (“سرویس”) در تورنتو ارسال می کنند: (ایمیل محافظت شده). خود درخواست ویزای E-1 به طور کلی شامل یک نامه پوششی است که به طور خلاصه چگونگی برآورده شدن ا،امات ویزای E-1، صفحه تأیید فرم DS-160، فرم DS-156E، فهرست مطالب، و اسناد پشتیب، را شامل می شود.

به خاطر داشته باشید که این سرویس فقط موارد ارسالی را در قالب PDF به ،وان یک پیوست می پذیرد و بسته نباید بیشتر از 70 صفحه باشد.، بدون شامل فرم های DS-160، DS-156E، G-28 (در صورت ارائه توسط وکیل)، اسناد مدنی، کپی صفحه زیستی گذرنامه، برگه ها / ت،یم کننده ها.

پس از ارسال درخواست فشرده، روندهای فعلی نشان می دهد که معمولاً 1 تا 2 هفته طول می کشد تا این سرویس به متقاضی اجازه دسترسی به تقویم را بدهد، جایی که آنها می توانند قرار ملاقات ویزای E-1 خود را تعیین کنند. قرار ملاقات های ویزای E-1 در حال حاضر برای حدود 2 تا 3 ماه رزرو می شود که ممکن است تغییر کند. این سرویس دارای سیستم رزرو زنده است، بنابراین همیشه بهتر است مراقب هرگونه لغو یا باز شدن اضافی باشید.

در روز قرار ملاقات ویزای E-1، متقاضی باید پاسپورت کانادا و درخواست کامل ویزای E-1، از جمله صفحه تایید قرار ملاقات خود را همراه با واحد ویزای غیرمهاجرتی E، واقع در خیابان سیمکوی 225 همراه داشته باشد.، تورنتو، انتاریو، M5G 1S4. اگر هنگام ارسال فرم DS-160 ع،ی به سبک پاسپورت آپلود ن،د، باید یک ع، فیزیکی به سبک گذرنامه نیز با خود بگیرند.

پس از تایید، متقاضی پاسپورت خود را تحویل می دهد تا ویزای E-1 ممکن است الحاق شود. برای اتباع کانادا معمولاً ویزای E-1 برای یک دوره پنج ساله صادر می شود. معمولاً 3 تا 10 روز کاری طول می کشد تا پاسپورت به متقاضی بازگردانده شود. شرکت کانادایی واجد شرایط نیز در برنامه ویزای E کانادا ثبت می شود و برگه ثبت شرکت دریافت می کند.

هنگامی که متقاضی پاسپورت خود را با ویزای E-1 دریافت می کند، ابتدا باید ویزای E-1 خود را با ورود به ایالات متحده و گرفتن سوابق I-94 فعال کند تا شرایط پذیرش خود را منع، کند. بنابراین مهم است که متقاضی ویزای E-1 جدید خود را پس از ورود به ایالات متحده به افسر CBP بازرسی کننده ارائه دهد. افسر CBP سپس متقاضی را در وضعیت E-1 تا یک دوره دو ساله می پذیرد. در هر ورود به ایالات متحده در طول دوره پنج ساله اعتبار ویزای E-1.

می تو،د پس از هر بار ورود، سوابق I-94 خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی در ایالت ها در وضعیت E-1 پذیرفته شده اید (https://i94.cbp.dhs.gov). مراقب باشید که مدت اقامت محدود دو ساله خود را یادداشت کنید و مطمئن شوید که سفرهای خود را در داخل/خارج از ایالات متحده برنامه ریزی می کنید تا فراتر از مدت مجاز در سوابق I-94 خود نم،د.

اگر علاقه مند به دریافت ویزای E-1 هستید، با دفتر ما تماس بگیرید تا با یکی از وکلای مجرب ما صحبت کنید: 716-634-1010.

منبع: https://berardiimmigrationlaw.com/breakdown-of-the-e-1-treaty-trader-visa-application-process-for-a-national-of-ca،a/

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت معرفی 6 افزونه ai در وردپرس تاکس پرس.