قانون شفافیت پرداخت های جدید واشنگتن دی سی قرار است در 30 ژوئن 2024 اجرایی شود

واشنگتن دی سی به گروه رو به رشدی از ایالت ها می پیوندد که کارفرمایان را م،م می کنند تا محدوده حقوق پیش بینی شده را در آگهی های شغلی لحاظ کنند و استفاده از سابقه پرداخت را در تعیین دستمزد محدود کنند.

در 12 ژانویه 2024، شهردار DC قانون اصلاحیه شفافیت دستمزدها را امضا کرد که از جمله موارد دیگر، کارفرمایان خصوصی را م،م می‌کند که بدون در نظر گرفتن اندازه، محدوده دستمزد را در همه آگهی‌های شغلی و آگهی‌ها افشا کنند. از آنجایی که بودجه DC توسط کنگره کنترل می شود، اصلاحیه برای بررسی 30 روزه در 22 ژانویه 2024 با تاریخ پیش بینی شده قانون 9 مارس 2024 به کنگره ارسال شد. قانون جدید قرار است در ژوئن اجرایی شود. 30، 2024.

این اصلاحیه از کارفرمایان می خواهد که حداقل و حدا،ر حقوق پیش بینی شده یا دستمزد ساعتی را در آگهی های شغلی درج کنند. کارفرمایان نه تنها باید حقوق پیش بینی شده را در آگهی های شغلی عمومی افشا کنند، بلکه باید در هر آگهی شغلی داخلی موقعیت نیز این کار را انجام دهند. این اصلاحیه همچنین از کارفرمایان می‌خواهد که قبل از اولین مصاحبه وجود مزایای دیگر (مانند مراقبت‌های بهداشتی یا پاداش‌ها) را برای کارمندان احتمالی افشا کنند.

این اصلاحیه کارفرمایان را از غربالگری متقاضیان شغل بر اساس سابقه دستمزد منع می کند. این اصلاحیه به طور خاص به موقعیت های از راه دور نمی پردازد.

کارفرمایان موظف خواهند بود با ارسال اخطاریه ای در محل کار، حقوق کارکنان را بر اساس این قانون به اطلاع آنان برسانند. اخطار باید در یک مکان مشخص در حداقل یک مکان که کارمندان در آن تجمع می کنند، نصب شود.

ا،امات جدید تحت این اصلاحیه همچنین بر روند صدور گواهینامه کار PERM برای کارفرمایان حمایت کننده از اتباع خارجی برای “گرین کارت” تأثیر می گذارد. کارفرمایان می توانند برای این تغییرات آماده شوند:

  • بررسی و اصلاح، در صورت ،وم، همه آگهی‌های استخدام (اعم از خارجی و داخلی) برای اطمینان از اینکه این پست‌ها شامل محدوده حقوق و دستمزد مورد نیاز است.
  • بررسی پروتکل‌های مصاحبه داخلی برای اطمینان از افشای اطلاعات مزایا در صورت درخواست یا قبل از انجام مصاحبه غربالگری (چه از طریق تلفن یا حضوری) با متقاضی برای موقعیت PERM.
  • بررسی پروتکل‌های مصاحبه داخلی برای اطمینان از اینکه هیچ اطلاعات تاریخی پرداخت از کارمندان بالقوه یا از کارفرمایان قبلی آنها درخواست نشده است. در واقع، این حتی مرتبط نیست زیرا متقاضی موقعیت PERM محدوده حقوق را می داند.
  • آموزش کارکنان درگیر در فرآیند PERM در مورد ا،امات افشای مزایا و محدودیت‌های سابقه حقوق.

هدف این قانون افزایش برابری دستمزد و رسیدگی به شکاف دستمزدهای تاریخی است. در حالی که قانون حق اقدام خصوصی برای کارمندان ایجاد نمی کند، اصلاحیه به دادستان کل این اختیار را می دهد که به تخلفات رسیدگی کند و دعوای مدنی علیه کارفرما را مطرح کند یا از طرف افراد یا مردم به دنبال جبران خسارت باشد. کارفرمای، که قانون را نقض کرده اند ممکن است مشمول جریمه های مدنی از 1000 تا 20000 دلار در هر مورد شوند.

وکلای ،ون لوئیس برای کمک به هدایت بهترین استراتژی برای فرآیندهای PERM در پرتو بسیاری از قو،ن جدید شفافیت پرداخت در دسترس هستند.

منبع: https://www.globalimmigrationblog.com/2024/03/new-wa،ngton-d-c-pay-transparency-law-scheduled-to-go-into-effect-on-june-30-2024/

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.