آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس به صورت گام به گام » آکادمی دکتر صادقی نیا

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس به صورت گام به گام » آکادمی دکتر صادقی نیا

​در ابتدا و در کادر آبی رنگی که مشاهده می کنید این موضوع را به شما نمایش می دهد که شما در این صرافی به تازگی ثبت نام کرده و در حال انجام مراحل تنظیمات کوینکس می باشید. برای اینکه امنیت حساب کاربری شما زیاد شود یا باید از ۲FA استفاده کنید یا از SMS CODE. به همین دلیل معامله‌گران مبتدی هم می‌توانند در این بستر معاملاتی مشغول ترید و سرمایه‌گذاری شوند. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ورود به کوینکس با موبایل دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. توکن اختصاصی این صرافی با نماد CET نمایش داده می‌شود.

نکات مهم در خرید ارز دیجیتال بیت کوین

حالا شما یک حساب در کوینکس دارید و به راحتی می توانید ترید کنید. همه سفارشاتی که باز هستند و order های خرید و فروش شما لغو می شوند. در قسمت sign up که تیک سبز رنگی دارد به این معناست که ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است. در ابتدای صفحه با کادری آبی رنگ مواجه می شوید که نشان دهندده این است شما به تازگی ثبت نام کرده اید. انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است.

این مهم موجب شده است تا کاربران بدون هیچ نگرانی بتوانند ارزهای دیجیتال خود را در این صرافی نگهداری کنند. جدا از این، شما قادرید کل پروسه مربوط به نقل و انتقال رمزارزها را خیلی ساده در این کیف پول انجام دهید. این موضوع موجب شده است تا استفاده از این صرافی و کیف پول، برای کاربران تازه کار هم کاری ساده باشد. لذا چنانچه قصد انجام معاملات خود توسط این ارز دیجیتال را داشته باشید، از مبلغ کارمزد شما 50 درصد کسر خواهد شد و رقم کارمزذ شما به 0.05 تبدیل خواهد شد که بسیار مناسب است. البته شاید نام CET را در سایر صرافی ها نبینید، چرا که این ارز فقط در صرافی کوینکس قابل استفاده و معامله است و در سایر صرافی ها قادر نیستید آن را مشاهده کرده و یا بعضا به معامله آن بپردازید.

حداقل ارزش ثبت معامله در صرافی کوینکس چقدر است؟

در حال حاضر ۱۳ زبان زنده دنیا در صرافی کوینکس پشتیبانی می‌شود. در ابتدای امر با کلیک بر روی آدرس ایمیل خود شروع کنید و در ادامه از بخش Account گزینه My Info را انتخاب نمایید. این امکان برای کاربران صرافی کوینکس فراهم آمده است تا بتوانند در صورت نیاز، از API های این سایت برای پیش برد اهداف گوناگون خود بهره بگیرند. امکان تنظیم ربات های معامله گر بر روی سیستم معاملات کوینکس و همچنین استفاده از قیمت ها و دیگر اخبار و اطلاعات سایت در سایت های شخصی و مواردی از این دست از جمله موارد استفاده از این API ها به حساب می آید. در آخر، رمزهای عبور حساب ایمیل ثبت شده در کوینکس را به خاطر سپرده و همچنین در جایی مطمئن یادداشت نمایید و با دقت از آن نگهداری کنید. کوینکس یک صرافی حرفه‌ای ارز دیجیتال است که در دسامبر ۲۰۱۷ تاسیس شد.

سپس لازم است تا مراحل اضافه کردن حساب کاربری کوینکس به Authenticator را با کلیک بر روی گزینه + و اسکن کردن QR CODE به اتمام برسانید. استفاده از تأیید دومرحله‌ای اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور مستلزم ورود به بخش تنظیمات اکانت و پیدا نمودن رکورد TOTP Authentication در بخش Security Setting است. روی گزینه Bind در این بخش کلیک کنید و به‌خاطر داشته باشید فعال‌سازی این بخش برای اولین‌بار باعث فیلتر شدن همه تراکنش‌های مالی شما به مدت ۲۴ ساعت خواهد شد. برای حذف اکانت خود در بخش حساب کاربری به تنظیمات حساب کاربری وارد شوید. در پایین صفحه و بخش Security Setting و دقیقاً جلوی آن گزینه Disable Your Account را انتخاب کنید.

اما این سوال پیش می آید با وجود تحریم های ایران کدام صرافی برای معامله گران مطمئن است. بله در صرافی کوینکس و ثبت نام کوینکس این زمینه فراهم میشود که ایرانیان بدون هیچ گونه نگرانی در این صرافی معامله نمایند. سایت صرافی کوینکس محدودیتی برای کاربران ایرانی اعمال نکرده است؛ اما ایران به‌تازگی این سایت را فیلتر کرده است؛ به همین دلیل برای ورود به حساب کاربری باید از وی پی ان استفاده کنید. توصیه می‌کنیم برای این کار از وی پی ان استفاده کنید. برای کار کردن با اپلیکیشن کوینکس به فیلترشکن نیازی نیست. خرید و معامله ارز های دیجیتال در حال رونق گرفتن بوده و به دلیل مزایایی که نسبت به ارز های فیات دارند ، روز به روز به محبوبیت آن اضافه می شود.