منابع جایگزین برای تعیین دستمزد غالب PERM – شرکت حقوقی مورتی

29 فوریه 2024

در درخواست برای گواهی کار PERM، کارفرما ابتدا باید از و، کار ایالات متحده (DOL) درخواست تعیین دستمزد غالب کند. اگرچه تعیین دستمزد غالب معمولاً مبتنی بر داده‌های داخلی DOL است، اما مواقعی وجود دارد که ممکن است یک کارفرما لازم باشد یا این گزینه را داشته باشد که از منبع دستمزد متفاوتی برای تعیین دستمزد رایج استفاده کند.

مروری بر دستمزد غالب PERM

اولین مرحله از فرآیند PERM، درخواست کارفرما برای تعیین دستمزد غالب از DOL با استفاده از فرم ETA-9141، درخواست تعیین دستمزد غالب است. پس از دریافت، تعیین دستمزد رایج حداقل دستمزدی را تعیین می کند که کارفرما می تواند برای موقعیت حمایت شده در هنگام انجام استخدام اجباری PERM ارائه دهد، که همان حداقل دستمزدی است که کارمند حمایت شده باید پس از تبدیل شدن به یک مقیم دائم قانونی پرداخت شود (ی،ی دریافت سبزه کارت) و کار برای کارفرمای حامی.

سیستم تعیین دستمزد DOL

دستمزد غالب با استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده تحت DOL Bureau of Labor Statistics (BLS)، برنامه آمار اشتغال شغلی (OES) تعیین می‌شود و بر اساس یک چارچوب سه ،متی است. اول، ماهیت شغل ارائه شده، طبقه بندی شده بر اساس سیستم طبقه بندی حرفه ای استاندارد (SOC)، که وظایف شغلی یک موقعیت و ا،امات آماده سازی حرفه ای خاص را در نظر می گیرد. دوم، منطقه شغل مورد نظر، یا منطقه در فاصله رفت و آمد عادی از محل کار مورد نظر. و سوم، دستمزد دریافتی توسط کارگران شاغل در موقعیت های مشابه در همان منطقه جغرافیایی.

منابع دستمزد جایگزین

تعیین دستمزد غالب بر اساس داده های OES خواهد بود مگر اینکه منبع دستمزد دیگری ارائه شود. بسته به شرایط، ممکن است از یک کارفرما خواسته شود یا این گزینه را داشته باشد که داده های جایگزینی را برای تعیین دستمزد ارائه دهد.

نظرسنجی دستمزد خصوصی

در برخی موارد، داده‌های OES می‌توانند دستمزد بالاتر از میانگین دستمزد واقعی برای یک موقعیت در یک منطقه خاص را منع، کنند. در چنین حالتی، یک کارفرما ممکن است نظرسنجی دستمزد منتشر شده خصوصی را که توسط کارفرما انجام شده یا تامین مالی شده است، به DOL ارائه دهد. نظرسنجی دستمزد خصوصی باید جدید باشد، به طوری که ظرف 24 ماه پس از درخواست رایج دستمزد منتشر شده باشد، و باید براساس داده‌های جمع‌آوری‌شده در 24 ماه پس از انتشار نظرسنجی باشد. داده‌های دستمزد نیز باید بر اساس حجم نمونه کافی از کارگر، باشد که به طور مشابه در هر صنعت کاربردی در حوزه شغل مورد نظر مشغول به کار هستند. تعیین دستمزد درخواستی کارفرما باید میانگین حسابی داده های دستمزد جمع آوری شده باشد.

بررسی‌های دستمزد خصوصی می‌تواند با درخواست اولیه دستمزد رایج یا با درخواست تجدیدنظر در تعیین دستمزد رایج که در ابتدا با استفاده از داده‌های OES صادر شده است، ارسال شود. یک کارفرما باید روش مورد استفاده برای انجام نظرسنجی خصوصی را برای نشان دادن انطباق نظرسنجی با استانداردهای آماری معقول به DOL ارائه دهد.

قراردادهای دسته جمعی

هنگامی که یک موقعیت تحت پوشش قرارداد چانه زنی دسته جمعی (CBA) است که بین اتحادیه و کارفرما مذاکره شده است، DOL باید از نرخ دستمزد مندرج در توافق نامه برای این موقعیت استفاده کند. هنگام ثبت ETA-9141، یک کارفرما باید وجود CBA را افشا کند و یک نسخه از بخش های CBA مربوطه را با درخواست دستمزد غالب ارائه دهد.

ورزشکاران حرفه ای

اگر موقعیت حمایت شده برای یک ورزشکار حرفه ای باشد و تحت پوشش قو،ن یا مقررات لیگ ورزشی حرفه ای باشد، DOL باید از دستمزد تعیین شده توسط قو،ن یا مقررات لیگ استفاده کند. ورزشکار حرفه ای به م،ای فردی است که توسط یک تیم عضو انجمنی متشکل از شش یا چند تیم ورزشی حرفه ای با مجموع درآمدهای بیش از 10 میلیون دلار در سال یا توسط یک تیم لیگ کوچک وابسته به چنین انجمنی به ،وان ورزشکار استخدام شده است.

قو،ن قرارداد فدرال

یک کارفرمای تحت پوشش قانون دیویس-بیکن برای یک پروژه ساخت و ساز فدرال، یا قانون قرارداد خدمات مک نامارا-اوهارا برای یک پروژه خدمات فدرال، ممکن است درخواست کند که DOL از دستمزد قراردادی فعلی تحت قانون قابل اجرا برای تعیین دستمزد رایج PERM استفاده کند. . با این حال، یک کارفرمای تحت پوشش م،م به ارائه این درخواست نیست و ممکن است به جای آن دستمزد رایج مبتنی بر OES را درخواست کند.

نتیجه

در حالی که ا،ر تعیین دستمزدهای رایج از داده‌های OES استفاده می‌کنند، مواردی وجود دارد که ممکن است منبع دستمزد جایگزین مورد نیاز یا ترجیح داده شود. با توجه به شرایط ظریف هر پرونده PERM، مهم است که با یک وکیل آگاه مشورت کنید تا احتمال موفقیت در طول فرآیند PERM به حدا،ر برسد.

حق چاپ © 2024، مؤسسه حقوقی مورتی. تمامی حقوق محفوظ است

منبع: https://www.murthy.com/2024/02/29/alternate-sources-for-perm-prevailing-wage-determinations/

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت معرفی 6 افزونه ai در وردپرس تاکس پرس.