الزام ثبت نام پلیس برای کارگران و دانشجویان مهاجر حذف شد

شرط “ثبت نام پلیس” چیست (یا بود)؟

قو،ن مهاجرت شامل مقرراتی است که به و، کشور اجازه می دهد تا اتباع خارجی خاصی را مشمول شرایطی قرار دهد که آنها را م،م به ثبت نام در پلیس پس از ورودشان به بریت،ا کند. ثبت نام باید در عرض هفت روز پس از ورود فرد به بریت،ا (در صورتی که فرد از خارج از بریت،ا درخواست ویزا داده باشد)، یا تاریخی که به آنها اطلاع داده می شود که در صورت حضور در بریت،ا باید با شرایط مطابقت داشته باشند، تکمیل شود. (معمولاً پس از درخواست مجوز اقامت). افراد مشمول این شرط نیز موظفند هرگونه تغییر در اطلاعات ارائه شده را به پلیس اطلاع دهند، مثلاً در صورت تغییر آدرس.

با این حال، در 4 اوت، و، کشور راهنمایی برای کارکنان پرونده در مورد ا،امات ثبت نام پلیس اصلاح شد تا شامل یادداشتی باشد مبنی بر اینکه رهنمود لغو شده است زیرا “دیگر نیازی به ثبت نام پلیس نیست.” در همان زمان، نیروهای مختلف پلیس اخطاریه هایی را یا مستقیماً برای اتباع خارجی برای پرس و جو در مورد ثبت نام پلیس یا در وب سایت های خود صادر ،د و به آنها توصیه ،د که این ا،ام یا ا،امات بوده است. “لغو” یا “معلق”. به طرز ناامیدکننده ای، زبان استفاده شده روشن نمی کند که آیا این اقدام دائمی است یا موقت. با این حال، هیچ اشاره ای به ثبت مجدد در هیچ نقطه ای وجود ندارد. علاوه بر این، وب‌سایت ،ت همچنان حاوی ارجاعات مختلفی به ا،امات مداوم برای ثبت نام است و قو،ن مهاجرت مربوطه اصلاح نشده است.

این برای اتباع خارجی و کارفرمایان، دانشگاه ها، مدارس و کالج هایی که از آنها حمایت می کنند چه م،ایی دارد؟

علیرغم عدم قطعیت در قو،ن و راهنمایی‌هایی که در بالا توضیح داده شد، به نظر می‌رسد ،ی که در حال حاضر سعی در رعایت این ا،ام دارد، نمی‌تواند این کار را انجام دهد، زیرا هیچ نیروی پلیسی آن را اجرا نمی‌کند. اگر با تغییر در قو،ن مهاجرت رسمیت یابد، انصراف از این ا،ام مطمئناً مورد استقبال اتباع خارجی تحت تأثیر قرار خواهد گرفت، که دیگر نیازی به نگر، در مورد به روز رس، پلیس در هنگام تغییر مشخصات شخصی خود نخواهند داشت.

علاوه بر این، حامیان مالی کارگران و دانشجویان به طور بالقوه در حصول اطمینان از اینکه مهاجر، که از آنها حمایت مالی می‌کنند، از ا،امات ثبت نام پیروی می‌کنند – و بنابراین اکنون دیگر نگران نحوه گنجاندن فرآیندهای اضافی برای ثبت نام پلیس در فرآیندهای ثبت نام و استخدام خود نیستند.

به طور کلی، حذف این ا،ام سنگین اداری برای همه آسیب‌دیدگان، از جمله نیروهای پلیس، خبر خوبی خواهد بود.


برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد انصراف از ا،امات ثبت نام پلیس، یا سایر مسائل مربوط به مهاجرت، لطفاً با تام برت یانگ در ما تماس بگیرید. مهاجرت تیم در 07393 148 352، یا فرم زیر را تکمیل کنید.


منبع: https://www.vwv.co.uk/news-and-events/blog/employment-law-brief/blog/employment-law-brief/registration-requirement-dropped

نحوه افزودن جستجوی گوگل به سایت وردپرس (راه آسان).