بریتیش کلمبیا، آلبرتا، کبک، مانیتوبا و PEI از نامزدها در نتایج PNP این هفته دعوت می کنند | بهترین مشاوران مهاجرت در دهلی

پنج استان کانادا در این هفته از طریق برنامه های مهاجرت است، نامزدهای خود را معرفی ،د.

مهاجرت یک مسئولیت مش، بین ،ت فدرال و است، است. برنامه نامزدهای است، (PNP) وجود دارد تا به ،ت‌های است، اجازه دهد تا نامزدهای مهاجرت اقتصادی را انتخاب کنند که برای ایجاد موقعیت اقتصادی در استان معرفی‌شده من،‌تر هستند. این ممکن است به این دلیل باشد که داوطلب دارای تجربه کاری در شغلی است که در استان مورد تقاضا است. ا،ر PNP ها دارای جریان هایی هستند که نامزدهای مشاغلی مانند مراقبت های بهداشتی، کشاورزی و فناوری را هدف قرار می دهند، که همگی بخش های شغلی هستند که با کمبود نیروی کار مواجه هستند.

اخیراً، پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) رویکرد مشابهی را در سطح فدرال اتخاذ کرده است و شروع به انجام قرعه کشی های انتخابی بر اساس دسته بندی برای نامزدهای ا،پرس اینتری کرده است. برای مثال، در 28 ژوئن، IRCC از 500 کاندیدای ا،پرس انتری بر اساس مشاغل مراقبت های بهداشتی دعوت کرد. انتظار می‌رود ۱۵۰۰ نفر دیگر در ۵ ژوئیه دعوت شوند و همچنین در همان هفته برای داوطلبان رشته‌های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) دعوت به عمل آید.

کبک PNP ندارد زیرا یک توافقنامه جداگانه با ،ت فدرال دارد که به استان اجازه می دهد همه مهاجران اقتصادی خود را انتخاب کند. اخیراً کبک تغییراتی را در معیارهای مهاجرت است، خود پیشنهاد کرده است. در درجه اول، این استان مست،م آن است که همه تازه واردان به استان با توانایی قوی فرانسوی زبان بیایند.

نتایج مهاجرت است، 23 تا 29 ژوئن

کبک

در 22 ژوئن، و، مهاجرت، فرانسوی سازی و ادغام، 1006 کارگر ماهر را برای درخواست اقامت دائم در کبک دعوت کرد. حداقل 626 نمره برای داوطلبان لازم است.

داوطلبان دعوت شده دارای سطح 7 مهارت کلامی در زبان فرانسه (یا بالاتر) با توجه به مقیاس کبک از سطوح مهارت فرانسه برای مهاجران بزرگسال یا معادل آن بودند.

در صورت دریافت پیشنهاد شغلی در خارج از منطقه Comune Metropolitan de Montréal، ممکن است نامزدها نیز دعوت شوند.

آلبرتا

این هفته آلبرتا نتایج سه قرعه کشی تحت برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا (AAIP) را که بین 20 ژوئن تا 22 ژوئن برگزار شد، منتشر کرد.

در قرعه کشی 20 ژوئن، استان 68 اعلان علاقه (NOI) به نامزدهای بخش اولویت دار – مشاغل ساختم، با جریان پیشنهاد شغلی آلبرتا ارسال کرد. حداقل امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) 301 بود.

در 21 ژوئن، NOI برای 19 نامزد در مسیر تعیین شده مراقبت های بهداشتی، پیشنهاد شغلی آلبرتا صادر شد. نامزدی که کمترین امتیاز را ،ب کرده بود، امتیاز CRS 318 را داشت

سرانجام، در 22 ژوئن، آلبرتا برای 125 نامزد در روابط خانوادگی و مشاغل اولیه که امتیاز CRS کمتر از 306 داشتند، NOI ارسال کرد. نامزدهای این جریان باید تجربه کاری در یک شغل سخت داشته باشند و قبلاً زندگی خانوادگی داشته باشند. در استان مانند پدر و مادر، همسر یا خواهر و برادر.

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا معمولا هر هفته در روزهای سه شنبه قرعه کشی برگزار می کند. در 27 ژوئن، استان بیش از 180 نامزد PNP قبل از میلاد را به چهار قرعه کشی دعوت کرد.

بزرگترین قرعه کشی عمومی (از جمله حرفه های فنی) بود. 130 نامزد از گروه های S،ed Worker، International Graduate و Entry-Level و Semi-S،ed دعوت شدند. حداقل امتیازات سیستم ثبت مهاجرت ماهر (SIRS) از 109 برای فارغ التحصیلان بین المللی تا 106 برای کارگران ماهر و 87 برای داوطلبان سطح ابتدایی و نیمه ماهر متغیر بود.

سه قرعه کشی باقیمانده کارگران ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی (از جمله نامزدهای ا،پرس اینتری) را هدف قرار می دهند. 30 نامزد به ،وان مربی و دستیار دوران کودکی، 20 نفر به ،وان متخصص مراقبت های بهداشتی و کمتر از پنج نفر در مشاغل اولویت دار دیگر دعوت شدند.

م،توبا

م،توبا 49 نفر را به ،وان بخشی از یک اقدام ویژه برای اوکراینی‌هایی که از ناآرامی‌های کنونی آسیب دیده‌اند دعوت کرد.

افرادی که دعوت نامه دریافت می کنند باید همچنان واجد شرایط برنامه مهاجرت کارگران ماهر برنامه است، منیتوبا (MPNP) و همچنین معیارهای خاص دیگر مانند:

  • شهروند اوکراین باشد؛
  • حداقل معیار زبان کانادایی (CLB) 4 در هر باند زبان.
  • داشتن ارتباط ثابت با منیتوبا (بستگان نزدیک، خانواده، جامعه، شغل قبلی یا تحصیل در م،توبا)؛
  • آزمون زبان معتبر؛
  • امتیاز حداقل 60 بر اساس معیارهای ارزیابی MPNP. و
  • توانایی برآوردن سایر ا،امات مسیر مهاجرت نیروی کار ماهر از جمله وجوه دفع کافی.

این استان بیان می‌کند که دارندگان CUET که حداقل شش ماه در هر شغلی در منیتوبا کار کرده‌اند، ممکن است واجد شرایط درخواست MPNP در مسیر S،ed Worker in Manitoba باشند.

پ

در 29 ژوئن، جزیره پرنس ادوارد از 90 نامزد دعوت کرد تا در دسته‌های Labor و Express Entry درخواست دهند. کوچکترین استان کانادا تقریباً هر دو هفته یک بار قرعه کشی برگزار می کند که بر روی نامزدهایی که پیشنهادهای شغلی محلی دارند یا فارغ التحصیلان یک موسسه PEI و همچنین نامزدهای ا،پرس انتری تمرکز می کند.

منبع: https://www.worldoverseasimmigration.com/british-columbia-alberta-quebec-manitoba-and-pei-invite-candidates-in-this-weeks-pnp-results/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با
نحوه افزودن جستجوی گوگل به سایت وردپرس (راه آسان).