تلویزیون شهری P8 SMD 7500CD | asilight

تلویزیون شهری P8 SMD 7500CD | asilight

ماژول و کنترلر و منبع تغذیه و کابینت مهمترین اجزاء تشکیل دهنده تلوزیون ها می باشند. در مورد ماژول هم تراکم و هم کیفیت LED های آن بر کیفیت تلوزیون تاثیر دارد. برای ال ای دی ماژول برندهای مختلفی مثل Silan و Epistar و Nichia وجود دارد. نکته ۲) بینندگان تلویزیون از چه فاصله ای تلویزیون را مشاهده می کنند ، از ۵ متری ۷۰ متری یا ۳۰۰ متری هر چقدر بیننده دور تر باشد باید تلویزیون بزرگتری بخرید.

  • آنچه در مراکز همایش ، اتاق های مانیتورینگ ، ادارات ، فرودگاه ها و سینماها دیده اید تنها کاربردهایی از تلویزیون داخل سالن هستند .
  • تلویزیون شهری که با عناوین دیگری همچون تلویزیون LED یا نمایشگر تبلیغاتی نیز شناخته می شود، اصطلاحی است که به تابلوهای بزرگ نصب شده در محل های پر رفت و آمد و شلوغ اطلاق می گردد که توسط آن، محتوای مورد نظر به صورت تصاویر و ویدئوهای جذاب و رنگی نمایش داده می شوند.
  • از میان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تلویزیون‌های شهری اگر بخواهید به بهترین شرکت دسترسی پیدا کنید، کافی است نگاهی به رزومه شرکت فنی مهندسی سپهر صنعت آداک در این زمینه داشته باشید.

یکی از ایت نوع تبلیغات تلویزیون شهری ها متحرک است که برخی از مواقع در اماکن بزرگ ماشین یا وسیله های تبلیغاتی با امکان نمایش فیلم و تصویر را دیده اید که به این وسایل تلویزیون شهری سیار نیز گفته می شود. این سبک از تلویزیون تبلیغاتی شهری ها بیشتر برای اماکنی که امکان نصب تلویزیون شهری یا تابلو های تبلیغاتی ندارد و یا نیازی نیست برای همیشه آن مکان دارای تلویزیون شهری تبلیغاتی باشد استفاده شود. پس بهترین کار همین سبک از تلویزیون شهری ها می باشد که به راحتی روی یک وسیله نقلیه سوار شده و حتی نیاز به برق مجزا نخواهد داشت و با یک موتور برق مناسب امکان نمایش را برای شما فراهم می کند.

انواع دات پیچ‌ها و کیفیت تصویر

در تلویزیون‌های سه بعدی شهری برخلاف تلویزیون‌های خانگی که برای سه بعدی دیدن تصاویر باید از عینک مخصوصی استفاده شود، نیازی به عینک وجود ندارد. تلویزیون ایندور در فضاهای داخلی مانند سالن‌های ورزشی، اتاق‌های کنفرانس و آمفی‌تئاترها استفاده می‌شود. رزولویشن و کیفیت بسیار بالا، شدت نور استاندارد و فرکانس بالا (جلوگیری از نویز تصویر) و مصرف پایین تر از نمونه Out Door از جمله مزیت‌های تلویزیون ایندور است. در مقابل نفوذ آب و رطوبت و حتی گرد و غبار آسیب‌پذیر بوده و بهترین محل برای نصب قطعا مکان‌های سرپوشیده و محیط‌های داخلی است.

تلویزیون شهری p20 نمونه پارسا تابلو

ابعاد یکی از موارد پررنگ و اثر گذار در بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت است، هرچه ابعاد بزرگ تر باشد قیمت بالاتری خواهیم داشت و بالعکس هرچه ابعاد کوچکتر باشد قیمت پایین تری خواهیم داشت. دلیل این مورد هم واضح است در ابعاد بزرگتر تعداد ماژول، پاور و قطعات مورد استفاده بیشتری نیاز خواهیم داشت. SMD ها زاویه دید وسیع دارند و بیشتر در تلویزیونهای داخل سالن استفاده می شوند و در بیرون سالن بیشتر در مکانهایی که تابش آفتاب مستقیم ندارد می توان استفاده کرد. استفاده از SMD در مکانهایی که برف و باران زیاد یا گرامای شدید دارند اصلا توصیه نمی شود. پیکسل ها دو نوع می باشند SMD و DIP که خود مدل DIP هم به دو نوع تقسیم بندی می شود. مدلی که هر سه ال ای دی آن جدا از هم هستند و به آن 1R1G1B گفته می شود و مدل 3in1 که هر سه ال ای دی آن داخل یک ال ای دی قرار دارد.

پس از اتمام مراحل نخست باید از سایر سازمان های مربوطه تأییدیه اخذ نمایید و پس از تصویب طرح، مزایده صورت می گیرد. در این مرحله هر شرکتی که پیشنهاد مناسب تری ارائه نماید، مزایده را تلویزیون شهری برنده می شود. مرحله بعدی بستن قرارداد است که شرایط کلی با شهرداری و همچنین نحوه دادن پول به وسیله شرکت بهره بردار تعیین می گردد.

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس.