راهنمای کامل انواع الکترود جوشکاری تاسیسات 24 ساعته | foulka

برای آشنایی با تعمیر و عیب یابی مشعل موتورخانه روی لینک مقاله بزنید. باید متذکر شد که الکترود نوعی سیم جوش است بنابراین در ادامه به معرفی سیم جوش و و تفاوت های آن با الکترود می پردازیم. برای مثال عدد “1”  تعیین کننده الکترودهای با همه نوع مکان می باشد . عدد “4” برای الکترودهایی است که در مکان های هموار ، افقی و عمودی رو به پایین استفاده می شوند. دو رقم آخر در کنار یکدیگر نوع پوشش و قطبیت صحیح یا جریان مورد استفاده را نشان می دهد .

الکترود های جوشکاری دارای انواع مختلف بر اساس جنس و پوشش و موارد استفاه وجود دارد. یکی از دیگر پارامتر ها برای تقسیم بندی اللکترود ها قطر آنها است. قطر الکترود ها بر دو مدل الکترود دائم و الکترود مقطعی انجام می گیرد که دارای قطر هایی از ۲.۵، ۳.۲۵، ۴ و ۵ میلیمتر هستند.

  • با شناخت انواع الکترود جوشکاری و کاربردهای آن، حالا نوبت به foulka انتخاب است.
  • به منظور ساخت این الکترود از پوشش هیدروژن کم استفاده می‌شود.
  • با این حال ، روکش یا فلاکس Flux می تواند حاوی برم و کلر باشد و می تواند پس از فرآیند روکش فلاکس الکترود استیل خورنده باقی بماند و متعاقباً باعث خوردگی سطح در طول تولید یا عملیات شود.

الکترود جوشکاری یا سیم جوش مفتول فلزی یا گرافیتی است که دور تا دور آن به وسیله ی پوششی به نام فلاکس احاطه می شود و جریان برق از ان عبور می کند. این گروه از الکترودها به عنوان الکترودهای پر کن – زودگیر نیز معروف هستند. آن ها خصوصیات ترکیبی پرکنی سریع و شکل گیری سریع را دارا می باشند.

انواع الکترود جوشکاری بر اساس قطر

یکی از ده ها خدمات ما در گروه تاسیسات 24 ساعته جوشکاری لوله های موتورخانه است که همراه با گارانتی تضمین کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. با این حال لازم به یادآوری است که انجام جوشکاری بدون داشتن تبحر و مهارت می تواند تبعات منفی در پی داشته باشد، به همین دلیل توصیه می کنیم تنها از یک متخصص برای انجام جوشکاری کمک بگیرید. الکترودهای قوس محافظ یا Heavy coated با ضریب پوشش بین ۱.۶ تا ۲.۲.

قیمت الکترود آما

راهنمای کامل انواع الکترود جوشکاری تاسیسات 24 ساعته | foulka

این دسته بندی بر اساس رنگ نوک الکترودها مشخص می شود که هنگام استفاده از آن باید دقت بالایی داشت. از انواع الکترودهای جوشکاری است که نقطه ذوب پایینی دارند و در جوشکاری به روش میگ مورد استفاده قرار می گیرند. این الکترود ها را الکترود مصرفی می گویند چرا که در فرایند جوشکاری، الکترود تمام می شود.

نام گذاری انواع الکترود جوشکاری

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.