سقف کاذب ، خرید انواع سقف کاذب به همراه نکات اجرای آن آرتان پرس

اصولاً آکوستیک یک نوع ایزوله صوتی است که با مصالح مختلف ساخته می‌شود. این لایه در سالنهایی که نباید صوت تولید پژواک نماید مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند سالن‌های سینما، اپرا یا سالن‌های سخنرانی. این ورقه‌ها که به نام آکوستیک در بازار معروف است به وسیله کام و زبانه به همدیگر متصل می‌شود و آن را به‌وسیلهٔ سنجاق‌های مخصوصی شبیه به سنجاق ماشین دوخت به زیرسازی چوبی سقف متصل می‌نمایند. به همین دلیل است که تراز بودن قسمت چوبی زیر آکوستیک از مهم‌ترین مطالب سقف کاذب است. امکان اجرای سقف كاذب در طرح های متنوع، یکی از مزیت های استفاده از این نوع سقف می باشد.

سقف کاذب ممکن است پس از چند سال تغییر رنگ داده یا لکه دار شود. اگر سازه کاذب درست اجرا شود، می تواند مصرف سوخت در ساختمان را به حداقل برساند. اتصال پروفیل ‌های ناودانی آلومینیومی به سقف کاذب لمبه آلومینیومی.

سقف مجازی

استفاده از چوب در طراحی داخلی و حتی خارجی، قطعا حس خوبی به ساکنین ویلاهای مازندران خواهد داد. در این مطلب از سایت دکتر بخشی، بیشتر به معرفی انواع سقف کاذب مورد استفاده در یک ویلا در مازندران می‌پردازیم و مزایای آن را از نظر می‌گذرانیم. انواع پانل سقف کناف و بررسی تفاوت صفحات سقف کناف پانل سقف کناف از جدید‌ترین مصالح ساختمانی مورد استفاده در حوزه ساختمان‌سازی بوده و به‌خاطر سرعت در زمان نصب در … به طور معمول عمل ایجاد زیرساخت برای نصب پنل‌های مختلف مورد نیاز بوده اما در شرایط خاص امکان نصب صفحات بر روی سقف اصلی نیز وجود دارد.

تماس با ما

قیمت سقف کاذب پذیرایی همانند سایر سقف ها به نوع و جنس مصالح به کار رفته در ساخت آن وابسته سقف کاذب می باشد. به طور مثال از بین انواع سقف کاذب سالن پذیرایی ، نوع چوبی آن از گرانترین انواع سقف كاذب محسوب می گردد. از این رو گاهی به منظور کاهش هزینه های مربوط به اجرای سقف كاذب چوبی ، تنها در بخشی از فضای سقف از چوب استفاده می گردد و به صورت ترکیبی با سایر مصالح اجرا می شود. اجرای سقف کاذب در آشپزخانه موجب افزایش زیبایی بصری فضای آن می گردد. پوشاندن لوله های تاسیسات یکی از مهم ترین مزیت های اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی محسوب می شود.

محصولاتی که در این سقف ها به کار میروند به عنوان عایق حرارتی عمل کرده و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند. همچنین به دلیل قرار گیری بین فضای اتاق و سقف از تبادل گرمایی بین محیط بیرون و داخل جلوگیری می کند. حتی برای خانه های قدیمی نیز می توان سقف کاذب به کار برد و از این طریق نمای آن را زیبا کرد. سقف مشبک پی وی سی که از تایل‌های پی وی سی و پروفیل‌های سپری تشکیل شده است.

اجرایسازه کاذبنقش بسزایی در بهینه سازی مصرف انرژی دارد؛ زیرا از هدر رفت انرژی گرمایشی و سرمایشی جلوگیری می کند. این سقف‌ها ضخامتی کم و فقط در حدود یک سانتی‌متر دارند و با وزن بسیار کم خود، فشاری بر سازه نیز وارد نخواهند کرد. قیمت اجرا به طور کلی متری برآورد می‌شود ولی در کارهای کوچک به اصطلاح کلیدی و توافقی کار انجام می‌شود که معمولا قبل از کار با کارفرما طی می‌شود. یعنی طراح باید از اندازه و زوایای زیرسازی و خود سقف کاذب اطلاعات کافی داشته باشد. شکل آن باندهای نواری است در عرض و یا طول مساحت اجرایی، ابعاد شکل ظاهری این نوع سقف به غیر از طول آن همیشه ثابت است. رابیتس نوعی ورق مشبک از جنس گالوانیزه است که توسط سیم آرماتوربندی به شبکه فرعی وصل می‌گردد.

***سقف کاذب با پنل گچی

سقف کاذب ، خرید انواع سقف کاذب به همراه نکات اجرای آن آرتان پرس اما کناف مشبک به این شکل است که سازه ها به صورت یک شبکه ایجاد شده و توسط مفتول به سقف اصلی وصل می شود. از مزایای کناف مشبک این است که وزن بسیار کمی دارد و قیمت آن نیز ارزان است. سقف کاذب طلقی یا پلکسی گلس ، به صورت کاملا شفاف بوده و قابلیت عبور نور دارد. نصب سقف کاذب طلقی در رنگ های مختلف امکان پذیر بوده و از این رو می تواند سلیقه های مختلفی را تحت پوشش قرار دهد.

  • که مایل باشید با هر ترکیبی که در نظر دارید، توسط سقف کاذب جی اس تی آماده ارائه می کنیم.
  • در چنین شرایطی ممکن است قسمت‌های زیادی از پنل‌ها نیاز به تعویض پیدا کنند.
  • یکی از مصالح ساختمانی که اخیراً مورد توجه قرار گرفته است، انواع سمنت برد است که خود به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود.
  • افراد زیادی در بازسازی خانه از سقف کاذب برای ایجاد یک تغییر بزرگ استفاده می‌کنن، زیرا اجرای این سقف روی دکوراسیون داخلی تاثیر زیادی میذاره.
  • به منظور افزایش زیبایی فضای خانه می توان در کف نیز از چوب استفاده کرد و یا اینکه تمامی سقف های اتاق های منزل را با چوب پوشاند.

این سقف یکنواختی فضا را از بین می‌برد و آن را به مرکز توجه تبدیل می‌کند. از سقف کاذب نه تنها برای پوشش سقف اتاق بلکه برای سقف حمام و سرویس بهداشتی نیز استفاده می‌شود. سقف کاذب سرویس بهداشتی از جمله قسمت هایی که می توان از سقف کاذب در طراحی آن استفاده کرد، سرویس بهداشتی می باشد. استفاده از سقف کاذب در قسمت هایی که رطوبت در آن ها بالای می باشد، گزینه ای بسیار مناسب برای انتخاب می باشد. برای این گونه از سقف ها نیز می توان از سقف های گاذب ترکیبی از سقف کشسان نیز استفاده شود. چنانچه که صرفه اقتصادی برای شما مهم است حتما ازسقف کاذبپی وی سی استفاده کنید.