فروش باتری UPS قیمت باطری یو پی اس-مستر انرژی پلاس

فروش باتری UPS قیمت باطری یو پی اس-مستر انرژی پلاس

در صورت رعایت استاندارد‌های لازم مثل روش شارژ، عملکرد، دمای کارکرد و… در نگه‌داری باتری یو پی اس ۱۲ ولت، تا حدود ۷ سال قابلیت استفاده دارد و تحمل پایداری بین ۳۰۰ تا ۱۲۰۰ چرخه برای آن ممکن است. در این نوع یو پی اس ، باتری شارژ می شود و با قطع برق ، باتری به جریان DC تبدیل شده و به دستگاه می رسد. در جریان قطعی طولانی مدت برق ، باتری دستگاه ها را با خیال راحت خاموش می کند. نمایندگی باتری یو پی اس این امکان را دارد تا باتری مورد نیاز شما را با بالاترین سطح کیفیت، تاریخ تولید جدید و همراه با گارانتی به شما تحویل دهد. کارخانه صبا باتری، از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید باتری در ایران و خاورمیانه است که باتری های یو پی اس را با تکنولوژی تولید به روز و مطابق با استاندارد های بین المللی تولید می کند.

برای مثال بهترین ماشین در بازار ایران کدام است؟ بله فاکتور های مهم و اساسی زیادی برای قیمت گذاری بر روی کالا وجود دارد. برخی از این فاکتور ها که بر روی قیمت تاثیر مستقیم می گذارد پیشتر گفته شد. باتری های یو پی اس ایرانی از نظر قیمتی ارزان تر از مشابه های خارجی خود هستند. البته که برخی برندهای خارجی نظیر لانگ، ولتامکس و همچنین کملیون بسیار باکیفیت بوده و از همرده های ایرانی خود بهتر هستند. برای حفظ امنیت منازل از سیستم های امنیتی و حفاظتی مختلفی نظیر دزدگیرها، دوربین ها و سایر تجهیزات حفاظتی استفاده می شود که به منظور عملکرد درست انها نیاز به باتری های یو پی اس است.

در ساخت این باتری های 12 ولت با آمپر های استاندارد و طول عمر بالا، از تکنولوژی های پیشرفته ای استفاده می شود که کیفیت آنها را بسیار بهبود می بخشد. الکترولیت محلول یا محیطی است که شرایط لازم برای انتقال یون های الکترود های مثبت و منفی را در باتری یو پی اس فراهم می کند. این الکترولیت در باتری یو پی اس VRLA خشک و بی حرکت و در باتری یو پی اس VLA به شکل مایع است. علاوه بر این نیکل و کادمیم هر دو سمی می­‌باشند و فرآیند بازیافت این باتری­‌ها هزینه­‌بر می‌باشد.

  • هر چه این توان نامی افزایش یابد، مشخصات فیزیکی اعم از ابعاد ، وزن و توان و مدت زمان تامین برق اضطراری افزایش پیدا می کند.
  • در صورتی که درجه حرارت ایجاد شده بیشتر از سطح ایمن باشد، سیستم مدیریت وارد عمل شده و باتری یو پی اس یا رشته باتری را با توجه به موقعیت UPS، به روش های مختلفی قطع می کند.
  • قیمت باتری یو پی اس که به عنوان باتری ساکن نیز شناخته می‌شود، با توجه به مشخصات فنی، کیفیت، طول عمر، نوع یو پی اس (آفلاین، آنلاین و برخط) و بسیاری موارد دیگر متفاوت است.
  • بهترین یو پی اس برای شبکه کامپیوتری و دیتابیس ها یو پی اس آنلاین است.
  • شارژر باتری باید به صورت هوشمند عملیات شارژ را انجام دهد تا از آسیب به باتری جلوگیری شود.

به طور کلی رایج ترین باتری یو پی اس در بازار ایران باتری سیلد اسید است. البته در سال اخیر برخی از کارخانجات اقدام به تولید باتری یوپی اس ژل (ژل تایپ) نیز کرده اند. این باتری ها از انواع باتری های اصطلاحا سیلد اسیدی هستند که به نام باتری های سرب اسیدی هم شناخته می شوند. باتری های یو پی اس باتری هایی هستند که قابل شارژ بوده و از آنها استفاده های متعددی می شود. به طور کلی هر جایی که نیاز به برق اضطراری داشته باشیم نام باتری های سیلد اسیدی مطرح می شوند.

تیم کارشناسی نمایندگی باتری صبا، همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند و شما می توانید به راحت ترین روش که تماس تلفنی است، سفارش خود را ثبت کنید. برخی از کاربردهای باتری به وزن سبک و برخی دیگر به چرخه شارژ بسیار سریع یا قدرت بالا نیاز دارند. پیشرفت‌های مهم در فناوری باتری، به‌ویژه در باتری‌هایی که برای حمل و نقل الکترونیکی استفاده می‌شوند، و پیشرفت‌های مداوم منجر به تعداد زیادی از برنامه‌های کاربردی با باتری شده است. باتری­­­‌هایی که عموما بر روی UPS استفاده می‌شوند، از نوع اسید سرب درب بسته هستند.

راهنمای خرید استابلایزر

در هنگام خرید باتری یو پی اس دست دوم باید به طول عمر باقی مانده باتری، نوع برند خریداری شده، ولتاژ مورد نیاز، شرایط محیطی و غیره توجه کنید. در هنگام خرید این نوع باتری‌ها بهتر است طول عمر آن از 2 سال کمتر نباشد تا بازدهی مناسب را ارائه کند. قیمت باتری یو پی اس دست دوم نسبت به نوع کار نکرده آن تا 60 درصد می‌تواند متفاوت باشد و برای افرادی که بودجه کمتری دارند پیشنهاد مناسبی به شمار می‌آید. باتری یو پی اس در مرکز شهر تهران و در نمایندگی های گروه کیان صنعت به انجام می رسد. نمایندگی فروش باتری یو پی اس این محصولات را با بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت ها به دست مشتریان عزیز می رساند.

ضرورت خرید باتری ups برای تجهیزات الکتریکی

باتری یو پی اس چیست و چه کاربردی دارد؟ در اینجا به طور مختصر به بررسی باتری‌های ups می‌پردازیم. دستگاهی است که در صورت قطعی برق یا کاهش ولتاژ ناگهانی، برق مورد نیاز تجهیزات را فراهم می‌کند. یو پی اس‌ها بسته به توانشان می‌توانند از چند دقیقه تا چند ساعت برق مورد نیاز را تأمین کنند.

باتری اسید سرب تنظیم شده، از لحاظ سرعتی که در آن ها اکسیژن از صفحه مثبت تکامل پیدا کرده و در صفحه منفی منتشر می شود و در نهایت منجر به تشکیل آب می شود، از سایر انواع باتری UPS متمایز می شوند. منظور از ماندگاری باتری یو پی اس VRLA همان مدت زمانی است که این باتری می تواند در مدار باز بماند، پیش از آن که دیگر با یک بار شارژ نتواند به https://mrenergyplus.com/ شارژ کامل برسد. به عبارت بهتر، زمان ماندگاری باتری یو پی اس نسبت به مدت زمانی تعیین می شود که باتری 40 تا 50 درصد ظرفیت خود را به دلیل تخلیه از دست داده باشد.