نکاتی که در هنگام خرید شارژر لپ تاپ باید به آن توجه کرد-شارژر لپتاپ مستر جانبی

نکاتی که در هنگام خرید شارژر لپ تاپ باید به آن توجه کرد-شارژر لپتاپ مستر جانبی

برای آگاهی از این موضوع می‌توانید دفترچه‌ی راهنما یا منبع تغذیه‌ی شارژری که از ابتدا همراه آن بوده است را مورد شارژ لپ تاپ با پاوربانک بررسی قرار دهید. معمولا وقتی لپ تاپ را شارژ می کنیم، آداپتور شارژر کمی داغ می شود و این مسئله اصلا غیر عادی و نگران کننده نیست. اما گاهی به سادگی می توان متوجه شد که میزان حرارت، بسیار بالاتر از حد معمول است.

  • پس از ثبت سفارش، متناسب با توضیحات شما قیمت دقیق انجام خدمت مشخص می گردد.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی برد لپ تاپ میتوانید به مطلب برد لپ تاپ مراجعه کنید .
  • دولت هند اعلام کرد ذی نفعان صنعت الکترونیک این کشور برای عرضه تدریجی پورت شارژ یکسان یو اس بی تایپ سی (USB-C) برای دستگاههایی شامل تلفنهای هوشمند و لپ تاپها، توافق کرده‌اند.
  • حتما با آرامش و به صورت کامل سوکت شارژر را در درگاه قرار دهید.
  • با باز کردن Energy Saver از System Preferences و کلیک کردن روی Battery Health، می‌توانید آن را به صورت دستی مدیریت کنید.

بیشتر نیازهای ما امروزه توسط ابزارهای دیجیتال مانند لپ تاپ و موبایل رفع می‌شوند. اما سوالی که در این مرحله ایجاد می‌شود این است که چه شارژری مناسب دستگاه شماست؟ در این مقاله نکات مهمی که در خرید شارژر مناسب شما تاثیرگذار هستند را با هم مرور می‌کنیم. تعریف ریاضی توان برابر است با حاصل ضرب جریان در ولتاژ است. به معنی ساده تر توان شارژر تعیین می کند که شارژر تا چه حد توانایی دارد لب تاپ را سریع تر شارژ کند. به این معنی که در زمان کوتاهی نسبت به شارژرهای عادی می توانند باتری را شارژ کنند. بله، در صورتی که کابل از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، نمی تواند رسانایی خوبی به شارژر داشته باشد و باعث خرابی زود هنگام شارژر می شود.

بررسی روتر ASUS RT-AC1300UHP؛ گزینه‌ای مناسب برای هر خانه

از سرکار برای نوت‌برداری در جلسات گرفته تا سرگرمی در منزل همه جا همراهتان هستند. اگر شما هم لپ‌تاپ برایتان حکم دستیار وفادار را دارد و نمی‌توانید خاموشی طولانی‌مدت آن را تحمل کنید، این مقاله برای شماست. فقدان یک شارژر مناسب و سالم برای لپ‌تاپ، شما را دچار سردرگمی خواهد کرد.

ضرورت استمرار عرضه خودرو در بورس کالا

این آداپتورها گران‌ترین مدل شارژر هستند و می‌توانند هر نوع جریانی را به نوع دیگر تبدیل کنند. این آداپتورها برای افرادی که دائما در سفر هستند گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. باتری‌های جهانی با توجه به اینکه شامل طیف وسیعی از اتصالات و انواع سوکت می‌باشند برای انواع لپ‌تاپ‌ و وسایل متفاوت با برندهای مختلف مناسب هستند. مدل‌هایی از شارژرها نیز موجود هستند که تعداد متفاوتی کانکتور به همراه دارند. این شارژرها به شما امکان می‌دهند تا در صورتی که مشخصات آن با لپ تاپ همخوانی داشته ، اما کانکتور آن متفاوت است، بتوانید آن را تعویض کرده و از شارژر خریداری شده استفاده کنید. این مدل‌ها بسیار کاربردی بوده و طرفداران بسیاری برای خود به دست آورده است.

آسیب دیدگی کابل شارژ لپ تاپ یک مشکل بزرگ است که راحت دستگاه شما را خراب می‌کند. ساییدگی کابل برق لپ تاپ علاوه بر ظاهر ناخوشایندی که ایجاد می‌کند، می‌تواند باعث آسیب دیدگی جدی لپ‌تاپ و حتی انفجار باتری شود. با آمپر باتری لپ‌تاپ سبب می‌شود سیستم شما به درستی کار نکند. مدل سوکت و محل اتصال لپ‌تاپ را با آداپتورهای موجود در فروشگاه‌های اینترنتی مقایسه کنید.

نحوه افزودن جستجوی گوگل به سایت وردپرس (راه آسان).