اکسپرس اینتری: IRCC نامزدها را به اولین قرعه کشی ژوئن دعوت می کند – بهترین مشاوران مهاجرت در دهلی

(ad_1)
IRCC چهاردهمین قرعه کشی ا،پرس انتری خود را در سال 2023 انجام داده است.

سازمان مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) 4800 نامزد را به قرعه کشی همه برنامه ها دعوت کرد.

داوطلبان به حداقل امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) 486 نیاز دارند.

این اولین قرعه کشی ماه ژوئن بود و پس از آ،ین قرعه کشی در 24 می که در آن 4800 نامزد با حداقل امتیاز CRS 488 به قرعه کشی همه برنامه ها دعوت شدند. این امتیاز بالاتر از قرعه کشی همه برنامه ها در 26 آوریل است که حداقل امتیاز CRS 483 را لازم داشت.

IRCC قرعه کشی انتخابی مبتنی بر دسته را اعلام می کند که انتظار می رود تابستان امسال آغاز شود

در 31 مه، IRCC یک بی،ه خبری منتشر کرد که در آن بیان شد که این و، شش معیار انتخاب جدید بر اساس دسته بندی را برای داوطلبان ا،پرس انتری ایجاد کرده است.

دسته بندی های جدید کاندیداهایی را هدف قرار می دهند که ویژگی های خاصی دارند که از اه، اقتصادی کانادا حمایت می کند. پنج مورد برای ،، است که تجربه کاری در زمینه های زیر دارند:

  • مراقبت های بهداشتی
  • حرفه های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی (STEM).
  • مشاغلی مانند نجار، لوله کش و پیمانکاران
  • حمل و نقل
  • کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی

آ،ین دسته برای کاندیداهایی است که توانایی زبان فرانسه قوی دارند.

این و، می‌گوید که امیدوار است در تابستان امسال قرعه‌کشی‌های دسته‌بندی را راه‌اندازی کند، اما تاریخ دقیقی را اعلام نکرد.

،، که امیدوارند در قرعه کشی هدفمند ITA دریافت کنند باید در است، ا،پرس اینتری نامزد شوند. IRCC می‌گوید که همچنان داوطلبان ا،پرس انتری را که ا،امات دسته‌بندی را برآورده می‌کنند رتبه‌بندی می‌کند و سپس ITA را برای ،، که بالاترین امتیاز را دارند صادر می‌کند.

IRCC به انجام تمام قرعه کشی های برنامه و قرعه کشی های خاص برنامه در صورت ،وم ادامه خواهد داد.

ا،پرس اینتری در سال 2023

IRCC 49948 نامزد را در 13 قرعه کشی در سال 2023 بدون احتساب قرعه کشی فعلی دعوت کرده است. این در حال حاضر به طور قابل توجهی بیشتر از تعداد نامزدهای دعوت شده بین ژوئیه تا نوامبر سال 2022 است. IRCC هیچ گونه قرعه کشی رویدادی را تا ژوئیه 2022 به دنبال توقف مربوط به همه گیری کووید-19 (31000 نامزد) برگزار نکرد.

دو قرعه کشی ا،پرس اینتری در ماه می انجام شد. اولین دوره در 10 می انجام شد و فقط برای 589 نامزد قرعه کشی برنامه نامزدهای است، (PNP) بود. این نامزدها در است، ا،پرس اینتری حضور داشتند، اما از سوی یک ،ت است، نیز نامزد شده بودند.

دو تساوی در ماه آوریل بسیار شبیه به هم بود. هر دو قرعه کشی تمام برنامه بودند که 3500 نامزد را دعوت ،د. برای قرعه کشی 12 آوریل، نامزدها باید امتیاز CRS 346 و برای قرعه کشی 26 آوریل، امتیاز CRS 483 را داشته باشند.

این راهپیمایی از نظر تعداد قرعه کشی و تعداد نامزدها قابل توجه بود. چهار قرعه کشی انجام شد که در مجموع از 21677 نامزد دعوت شد. سه قرعه کشی از چهار قرعه کشی همه برنامه بود و هر کدام از 7000 نامزد دعوت شده بودند. قرعه کشی باقی مانده از 667 نامزد فقط PNP بود.

همچنین چهار قرعه کشی در ماه فوریه انجام شد، اما هر قرعه کشی مخصوص برنامه بود، سه مورد برای نامزدهای PNP و چهارمی برای نامزدهای برنامه کارگران ماهر فدرال (اولین قرعه کشی در تاریخ ا،پرس انتری). دو قرعه کشی همه برنامه ها در ژانویه انجام شد که هر کدام از 5500 نامزد دعوت شدند.

ا،پرس اینتری چیست؟

سیستم مدیریت برنامه ا،پرس اینتری در سال 2015 برای کمک به هدف قرار دادن نامزدهای مهاجرت اقتصادی بسیار ماهر برای اقامت دائم تاسیس شد.

این سیستم از یک سیستم رتبه بندی جامع برای ارزیابی نامزدهای برنامه کارگران ماهر فدرال، برنامه تجارت ماهر فدرال و ک، تجربه کانادا استفاده می کند. تجربه کاری، شغل، توانایی زبان، تحصیلات، سن و سایر عوامل قابل انتقال را در نظر می گیرد. کاندیداهایی که بالاترین امتیاز CRS را دارند به احتمال زیاد دعوت نامه ای برای درخواست اقامت دائم (ITA) دریافت می کنند.

انتظار می‌رود که اوا، امسال، IRCC شروع به دور شدن از تاکید بیشتر بر امتیاز CRS بالا کند و در عوض شروع به هدف قرار دادن نامزدها بر اساس ویژگی خاصی که مربوط به اقتصاد کانادا در آن زمان است، کند. به ،وان تقاضا درک می شود.

منبع: https://www.worldoverseasimmigration.com/express-entry-ircc-invites-candidates-to-first-june-draw/

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس.