بدون مشکل پولی – هزینه های بزرگ مهاجرت در افق است

این هزینه ها که برای حمایت از افزایش دستمزد بخش ،تی اجرا می شود، با افزایش هزینه اضافی بهداشت مهاجرت (IHS) قابل پرداخت توسط همه متقاضیان ویزا و همچنین هزینه های درخواست کار، به طور قابل توجهی هزینه ها را برای کارگران مهاجر، خانواده های آنها و کارفرمایان حمایت کننده افزایش می دهد. ، ویزای بازدید و تحصیل.

به طور خاص، ،ت در نظر دارد:

  • IHS را از هزینه سالانه 624 پوندی فعلی به 1035 پوند برای بزرگسالان افزایش دهید در حالی که هزینه را برای کودکان از 470 پوند به 776 پوند افزایش دهید.
  • افزایش 15 درصدی هزینه های کاری و مراجعه به درخواست ویزا
  • هزینه‌های سایر درخواست‌های مهاجرت از جمله ویزای تحصیلی، گواهی‌های حمایت مالی، شهروندی، شهروندی و خدمات اولویت‌دار را حداقل تا ۲۰ درصد افزایش دهید.

افزایش IHS – که باید در زمان ارسال درخواست ویزا از قبل پرداخت شود – معادل 66 درصد افزایش است و به این م،ی است که یک خانواده 4 نفره که برای ویزای پنج ساله درخواست می کنند باید 18110 پوند بپردازند. علاوه بر هزینه های درخواست ویزا که در بسیاری از موارد از 6500 پوند فراتر می رود.

هنوز هیچ زمانبندی برای تغییرات اعلام نشده است، اما از نظر تاریخی ،ت معمولاً تغییراتی را در هزینه های مهاجرت در آوریل و گاهی اوقات اکتبر اعمال می کند، بنابراین پاییز 2023 محتمل به نظر می رسد.

چنین افزایش قابل توجهی در کارمزدها احتمالاً جذابیت کارفرمایان حمایت کننده از اتباع غیر بریت،ایی را کاهش می دهد. در حالی که این امر از هدف ،ت برای کاهش وابستگی بریت،ا به نیروی کار خارجی حمایت می کند، در کوتاه مدت تا میان مدت برای رسیدگی به کمبود نیروی کار در بسیاری از بخش ها از فناوری و آموزش، کارگران ساختم، و خیریه ها بسیار اندک عمل خواهد کرد.

در اخبار خوشایندتر، وزیر مهاجرت اصلاحات دیگری را تأیید کرده است که برای ساده ، هزینه های مهاجرت در نظر گرفته شده است. به ،وان مثال، هزینه ثبت نام بیومتریک 19.20 پوندی با دیجیتالی شدن سیستم مهاجرت حذف خواهد شد. علاوه بر این، هزینه 161 پوندی برای درخواست در داخل کشور برای افرادی که دارای مرخصی محدود برای انتقال شرایط به یک سند جدید هستند نیز لغو خواهد شد.

کارفرمایان و مهاجر، که به درخواست ویزای بریت،ا فکر می کنند، احتمالاً می خواهند زودتر درخواست خود را ارسال کنند تا از این هزینه های بالاتر جلوگیری کنند. کارفرمایان همچنین باید سیاست‌های خود را در مورد پرداخت هزینه‌ها از طرف کارگران تحت حمایت خود در نظر بگیرند تا از یک رویکرد منسجم اطمینان حاصل کنند و در صورتی که کارمند بلافاصله پس از تحمیل این هزینه‌ها کار را ، کند، چه اقداماتی ممکن است انجام دهند.


برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد این افزایش هزینه ها یا هر مشکل دیگری در مورد مهاجرت، لطفاً با تام برت یانگ در ما تماس بگیرید. مهاجرت تیم در 0121 227 3759، یا فرم زیر را تکمیل کنید.


منبع: https://www.vwv.co.uk/news-and-events/blog/immigration-law-update/blog/immigration-law-update/b-i-g-immigration-fees

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس. سایان الکتریک طرح خانه هوشمند smart home.