انتاریو بریتیش کلمبیا و PEI از نامزدها در نتایج قرعه کشی PNP این هفته دعوت می کنند | بهترین مشاوران مهاجرت در دهلی

انتاریو، بریتیش کلمبیا و جزیره پرنس ادوارد از کاندیداها در آ،ین دورهای برنامه نامزدهای است، (PNP) دعوت کرده اند.

PNP به این دلیل تأسیس شد که مهاجرت یک مسئولیت مش، بین ،ت های است، و فدرال است. این به ،ت های است، اجازه می دهد تا کنترل بیشتری بر انتخاب مهاجران اقتصادی برای اسکان در استان تعیین شده اعمال کنند.

،ت‌های است، نامزدهای ماهری را انتخاب می‌کنند که به احتمال زیاد شکاف‌های نیروی کار محلی را پر می‌کنند و بنابراین راحت‌تر در اقتصاد محلی ادغام می‌شوند. به عبارت دیگر، استان ها نامزدهایی را معرفی می کنند که به احتمال زیاد در استان زندگی می کنند و موفق می شوند.

نامزدی که توسط یک استان معرفی شده است شانس بیشتری برای دریافت دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم (ITA) دارد. علاوه بر این، نامزدهای ا،پرس اینتری 600 امتیاز اضافی سیستم رتبه بندی جامع (CRS) دریافت می کنند که عملاً ITA را در قرعه کشی آینده تضمین می کند.

پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) ثبت نام های موجود PNP را به هر استان بر اساس اه، آ،ین طرح سطح مهاجرت اختصاص می دهد، برنامه ای سالانه که اه، پذیرش مقیم دائم را طی سه سال آینده مشخص می کند.

اخیراً، استان‌ها به دنبال خودمختاری بیشتر در زمینه مهاجرت اقتصادی بوده‌اند و نشان داده‌اند که خواهان توافق‌های فردی با ،ت فدرال مانند کبک هستند. کبک دارای صلاحیت کامل برای انتخاب مهاجران اقتصادی است که در توافقنامه کانادا و کبک ذکر شده است. این تنها است، در کانادا است که چنین توافقی دارد.

اگرچه هنوز چنین توافقی حاصل نشده است، اما در ماه مارس سال جاری، مجمع وزرای مسئول مهاجرت تشکیل جلسه داد و ابتکار جدید IRCC را تصویب کرد. بالاتر از قبل

این به استان ها توانایی قوی تری برای برنامه ریزی برای تازه واردان بیشتر می دهد و اطمینان حاصل می کند که مشاغل، مسکن و سایر زیرساخت های حیاتی کافی برای حمایت از تازه واردان وجود دارد و استان را به مقصدی جذاب تبدیل می کند.

نتایج مهاجرت است، 15 تا 21 جولای

انتاریو

انتاریو در 20 ژوئیه دو قرعه کشی برای نامزدهای مشاغل مورد نظر تحت جریان اولویت های سرمایه انس، ا،پرس انتری برگزار کرد.

استان از 902 داوطلب در قرعه کشی برای داوطلبان مشاغل فنی و 159 نفر در قرعه کشی برای متخصصان بهداشت دعوت کرد. همه داوطلبان باید دارای امتیاز CRS در محدوده 458-462 باشند.

این نتایج است، مشابه دور انتخاب بر اساس دسته بندی دعوتنامه های ا،پرس اینتری است که اخیراً معرفی شده است. تا کنون در تابستان امسال، بیش از 2000 متخصص مراقبت های بهداشتی و 500 داوطلب علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی (STEM) در قرعه کشی ا،پرس انتری فدرال ITA دریافت کرده اند.

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا قرعه کشی عادی سه شنبه PNP خود را در 18 جولای برگزار کرد.

در این هفته استان بیش از 167 نامزد را به چهار قرعه کشی دعوت کرد. همه کاندیداها در جریان کارگران ماهر یا فارغ التحصیلان بین المللی شرکت داشتند و شامل کاندیداهای ا،پرس انتری بودند.

بزرگترین قرعه کشی 112 نامزد با مشاغل فنی را هدف قرار داد. آنها به حداقل نمره 88 سیستم ثبت مهاجرت مهارت (SIRS) نیاز داشتند.

سه قرعه‌کشی باقی‌مانده نیز مربوط به شغل خاص بود و هر کدام به حداقل امتیاز SIRS 60 نیاز داشتند. استان دعوت کرد:

  • 39 مربیان و دستیاران دوران کودکی
  • 16 متخصص مراقبت های بهداشتی
  • کاندیداهایی که کمتر از پنج شغل ترجیحی دیگر دارند

جزیره پرنس ادوارد

در 20 جولای، PEI 106 نامزد را به اولین قرعه کشی PEI PNP ماه دعوت کرد. دعوتنامه ها به دو دسته ت،یم می شدند.

اولین مورد برای نامزدهای جریان کارگر و ا،پرس اینتری بود. استان 97 داوطلب تحت جریان کارگر بحر، که برای یک کارفرمای PEI کار می کنند و حداقل نمره EOI 50 دارند دعوت می کند.

این استان همچنین از 9 نامزد تحت جریان کارآفرینی مجوز کار که حداقل آستانه 80 را ،ب کرده بودند دعوت کرد.

منبع: https://www.worldoverseasimmigration.com/ontario-british-columbia-and-pei-invite-candidates-in-this-weeks-pnp-draw-results/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با
چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.