بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون آپدیت 2023 لپ تاپ فا | behtarin-laptop

پردازنده‌ی مرکزی ۷ نانومتری و قدرتمند Ryzen H و هشت گیگابایت گرافیک ۱۴۰ وات انویدیا GeForce RTX 3070 از مشخصات کلیدی لپ تاپ لنوو مدل «لیجن 5 پرو» هستند. از ویژگی های بهترین لپ تاپ تا قیمت 25 میلیون تومان می توان دارا بودن حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512، دارا بودن کیفیت بالای بدنه لپ تاپ و انعطاف پذیری آن، وزن کم و صفحه نمایش مناسب را ذکر کرد. 32 گیگابایت رم DDR5 و صفحه نمایش 165 هرتزی این لپتاپ در کنار یک سیستم خنک کننده حرفه ای، باعث گردیده تا گیمرهای حرفه در سطح جهانی، این محصول را به عنوان لپ تاپ گیمینگ خود برمی گزینند. در این بازه قیمتی اگر می‌خواهید یک لپ تاپ گرافیکی که از پس بازی‌های پرقدرت نیز برآید داشته باشید.

بررسی لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R565-EP، بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون آپدیت 2023 لپ تاپ فا | behtarin-laptop

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان هستید، این مدل بسیار مناسب است. لپ تاپ Ideapad L3 15IML05 جزء سری‌های میان رده شرکت لنوو قرار دارد و در حال حاضر جدیدترین لپ تاپ 15 اینچ سری Ideapad این شرکت در بازار کشور محسوب می شود که در سال 2020 رونمایی شد. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین لپ تاپ ها تا 25 میلیون تومان را برایتان معرفی کنیم. در اینجا تمام برنده‌های معروف و مطرح بازار که نسخه‌های متعددی تا مرز 25 میلیون تومان داشتند را براتان معرفی کردیم. پس از آن، مطالب مهمی در رابطه با انتخاب لپ‌تاپ هم توضیح دادیم که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، انتخابی دقیق‌تر و بهتر داشته باشید. به خاطر این که هر بار نیازی به وارد کردن کدهای امنیتی و صرف زمان زیاد برای چنین کاری، نخواهید داشت.

آشنایی با تک به تک پورت های لپ تاپ + بررسی کاربرد آنها

این لپ تاپ از یک کارت گرافیک RTX 3050 استفاده کرده که در کنار پردازنده Core i H عملکرد مطلوبی در کارهای گرافیکی بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون خواهد داشت. و 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز است و از این رو علاوه بر گیمینگ می‌توان آن را برای طراحی و کارهای گرافیکی حرفه‌ای هم استفاده کرد. از این رو لپ تاپ MSI Katana GF76 12UE به هیچ عنوان کاربر را در اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی یا بازی‌های AAA ناامید نخواهد کرد. لپ تاپ Thinkbook 15 – QC از یک نمایشگر 15 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD بهره می‌برد و به لطف پردازنده‌ی قدرتمند خود حتی می‌تواند به عنوانبهترین لپ تاپ برای دانشجویان شناخته شود. باتری مناسب این محصول نیز قادر است به راحتی تا 4 ساعت بدون نیاز به برق کاربران را همراهی کند.

  • علاوه بر رم بسیار عالی، این سیستم دارای یک پردازنده مرکزی قدرتمند INTEL از نوع Core i5 است.
  • اگر علاقه‌مند به خرید لپ تاپ از برند ایسوس هستید، VivoBook R465EP-EK309 می‌تواند گزینه‌ای مناسب تا 25 میلیون تومان باشد.
  • حالا توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپ تاپ لنوو در رنج قیمت 25 میلیون تومان رو معرفی کنم.

در این راهنمای خرید لپ تاپ تا 25 میلیون تومان سعی کرده‌ایم بهترین گزینه‌ها را معرفی کنیم. با این که لپ تاپ Aspire 5 A515-56G-74LN مجهز به حافظه رم 8 گیگابایت از نوع DDR4 است، اما قابلیت ارتقاء دارد. شما می‌توانید در صورت نیاز و برای افزایش سرعت عملکرد دستگاه، حافظه رم را افزایش دهید. این لپ تاپ مجهز به پردازنده گرافیکی مجزا GeForce MX450 با ظرفیت اختصاصی 2 گیگابایت است. در این لپ تاپ خبری از هارد SSD نیست، اما مجهز به یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی HDD است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه باید به عمر باتری 4 الی 5 ساعت آن اشاره کرد که حاصل وجود یک باتری 48 وات ساعت است.

نحوه افزودن جستجوی گوگل به سایت وردپرس (راه آسان).