فرانک: IRCC چهارمین قرعه کشی اکسپرس انتری را این هفته برگزار می کند | بهترین مشاوران مهاجرت در دهلی

کانادا برای چهارمین روز متوالی این هفته قرعه کشی ا،پرس انتری را برگزار کرد.

در چهارمین دور دعوت‌نامه‌های این هفته، IRCC از 2300 نامزد با توانایی زبان فرانسوی قوی دعوت کرده است. نامزدها به حداقل امتیاز CRS 439 نیاز دارند. کمترین امتیاز CRS در سال 2023.

این ششمین دور دعوت‌نامه‌هایی است که در دو هفته گذشته صادر می‌شود و تعداد کل کاندیداهای دعوت شده از طریق ا،پرس اینتری در این مدت به 9800 نفر رسیده است.

بیشتر دعوت نامه ها در این هفته صادر شد. آ،ین دور روز گذشته، 6 ژوئیه برگزار شد و از 1500 نامزد با سابقه کار در حرفه های مراقبت های بهداشتی دعوت شد. انتظار می رفت که این قرعه کشی با اعلامیه ای در تاریخ 27 ژوئن همراه با اولین دعوت نامه ا،پرس انتری برای 500 متخصص مراقبت های بهداشتی دنبال شود.

دور دعوتی 5 جولای اولین دوره برای داوطلبان در مشاغل علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) بود. 500 نامزد با حداقل امتیاز CRS 486 دعوت شدند.

در نهایت، دور دعوت‌نامه‌های 4 جولای یک قرعه‌کشی غافلگیرکننده بود که در آن 700 نامزد در قرعه‌کشی همه برنامه‌ها شرکت ،د. این کاندیداها به CRS 511 نیاز داشتند که بالاترین رقم در بین برنامه های قرعه کشی در سال 2023 است.

دعوت به فرانسوی زبانان

توانایی قوی فرانسوی زبان تنها معیار انتخاب مبتنی بر دسته است که از تجربه کاری به ،وان یک ویژگی کلیدی برای شش دسته انتخاب جدید استفاده نمی کند.

کانادا با اولویت دعوت از تازه واردان فرانسوی زبان، قصد دارد از توسعه اقتصادی از طریق مهاجرت فرانسوی زبان به خارج از کبک حمایت کند و در عین حال درک کند که چگونه این جوامع را غنی و تقویت می کند.

انتخاب مبتنی بر محدوده

شان فریزر، وزیر مهاجرت کانادا، دسته بندی های جدید را برای انتخاب بر اساس دسته بندی در 31 می اعلام کرد. پس از قانونی که در ژوئن گذشته تصویب شد، انتظار می رفت که دسته بندی های جدید به وزیر مهاجرت کانادا این اختیار را بدهد که از نامزدهای مهاجرت اقتصادی بر اساس ویژگی های خاص آنها دعوت کند. امتیاز کلی CRS این می تواند شامل تجربه کاری، توانایی زبان، تحصیلات یا بیشتر باشد.

دسته بندی ها برای سال 2023 پس از گفتگو با ،ت های است، و منطقه ای و همچنین شرکا و ذینفعان IRCC انتخاب شدند که به شرح زیر است:

  • مراقبت های بهداشتی
  • حرفه های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی (STEM).
  • مشاغلی مانند نجار، لوله کش و پیمانکار
  • حمل و نقل
  • کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی
  • تسلط قوی به زبان فرانسه

این دسته بندی ها هر سال در ارائه IRCC به پارلمان بررسی می شوند و ممکن است در سال 2024 تغییر کنند.

طبق برنامه وضعیت مهاجرت 2023-2025، انتظار می رود کانادا تا پایان سال 2023، 82880 نفر جدید را از طریق ا،پرس اینتری بپذیرد. این هدف تا پایان سال 2025 به 114000 افزایش می یابد. انتخاب بر اساس دسته بندی می تواند به کانادا در رسیدن به این اه، کمک کند. همچنین از بین بردن شکاف های فوری مهارت ها و نیروی کار در کانادا.

منبع: https://www.worldoverseasimmigration.com/breaking-ircc-conducts-fourth-express-entry-draw-this-week/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با
چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.