قیمت و خرید کتاب‌ های کنکور انسانی با تخفیف کتابانه | ketabko

قیمت و خرید کتاب‌ های کنکور انسانی با تخفیف کتابانه | ketabko

فروشگاه ویستور با معرفی جدیدترین کتاب‌ها و بررسی تخصصی آنها می‌کوشد مخاطبان خود را با بهترین منابع موجود در بازار ایران آشنا کند. همچنین خرید آنلاین کتاب کنکور انسانی با تخفیف برای تمامی مخاطبان از سراسر کشور در این سایت فراهم شده است. مجموعه کتاب های جامعی مانند سری کتاب های دور دنیا در 4 ساعت می‌توانند انتخاب مهم و ارزشمندی برای جمع بندی کتاب‌های شب امتحانی باشد. یکی از ویزگی های مهم این دسته از کتاب های موضوعی و تخصصی این است که پاسخ نامه‌های جامع و کاملی را مانند پاسخ نامه هایکتاب کمک درسیبه خود اختصاص داده‌اند. به این صورت داوطلبان به راحتی می توانند پس از تست زنی به راحتی با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوند و با مطالعه دقیق پاسخنامه از اشتباه خود و نحوه برطرف کردن آن مطلع شوند.

  • کتاب های پیشنهادی معرفی شده در سایت ایران مشاوره کتاب های جامع ای هستند، که علاوه بر توضیح درس به درس مباحث، تست های تالیفی و کنکوری بسیاری دارند.
  • بهترین کتاب‌های جامع کنکور انسانی برای درس‌های ادبیات، فلسفه، جغرافیا، عربی، روانشناسی، جامعه ‌شناسی، اقتصاد، فلسفه و… را از انتشارات مهر و ماه بخواهید.
  • قطعا دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم یا دبیرستان، باید یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین انتخاب های دوران زندگی خود را انجام دهند.
  • عربی انسانی جامع خیلی سبز از بخش آموزش یا درس‌نامه و تمرین تشکیل شده است.
  • وجود تست‌های چالشی که در این منبع قرار گرفته است باعث می‌شود تا دانش آموزان آموخته‌های خود را به چالش بکشند.

بهترین منابع کنکور انسانی 1401 و 1402 رو بهتون معرفی میکنیم که با توجه به سطحتون انتخاب کنید. یکی از نقاط قوت و اصلی این کتاب، بخش درس‌نامه آن است که توانسته مطالب درسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را به بهترین شکل بیان کند. دانش آموزان با مطالعه این کتاب می‌توانند به شکل کامل تمام مطالب درسی و نکات کنکوری خرید کتاب کمک درسی کنکور انسانی را یاد بگیرند.

روان شناسی جامع کنکور مرشد

لازم به ذکر است یونیکتاب یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین خرید کتاب دانشگاهی در ایران میباشد. اما در طی سال تحصیلی اگر متوجه شدین به منبعی نیاز دارین که تست های چالشی داشته باشه کتاب های سه سطحی قلمچی و آی کیو گاج کتاب های خوبی برای این منظور هستند. خیلی سبز درسنامه های روان تری داره به لحاظ سطح تست هم مشاوران سطح بالاتری داره (یعنی حجم سوالات دشوارش بیشتره).

آی کیو عربی انسانی

در بخش درس‌نامه داوطلبان می‌توانند تمام مطالب درسی کتاب را به شکل هدفمند مطالعه کنند. کتاب علوم و فنون جامع مشاوران دارای حدود 1900 پرسش 4 گزینه‌ای طبقه بندی شده است. تست‌های گردآوری شده در کتاب علوم و فنون به گونه‌ای هستند که برای داوطلبان سطح پایین تا متوسط مناسب است. تمام سوالات موجود در کتاب، شامل پاسخنامه تستی و تشریحی هستند. وجود نمودار و جداول مختلفی که در کتاب جامعه شناسی مشاوان قرار دارد، فهم یادگیری را برای دانش آموزان آسان می‌کند. با توجه به این که مباحث کتاب جامعه شناسی به صورت زنجیروار به یکدیگر مرتبط است، نویسنده سعی کرده است تا به زبان ساده مطالب را بهم مرتبط سازد.

برای اینکه در کنکور نتیجه قابل قبولی بگیرین باید همه ی درس ها رو بخونین. اگر حتی یک درس رو هم نخونین و سفید بذارین روی رتبه و تراز کل تون به شدت تاثیر منفی میذاره. برای ترمیم معدل اگر درس های عمومی تون زیر ۲۰ هستش میتونید اقدام کنید.