چرخه هیپ هوش مصنوعی چیست و چگونه با قانون مهاجرت کانادا مرتبط است؟

اخیراً در مورد چرخه های AI Hype Cycles می خوانم و بیشتر می آموزم.

من اولین بار این اصطلاح را از پروفسور کریستن توماسن یاد گرفتم، زم، که او یک سخنر، مهمان برای ک، فارغ التحصیل روش‌شناسی حقوقی ما انجام داد و با توجه به تحقیقات خود در مورد فناوری هواپیماهای بدون سرنشین و نوشتن/تحقیق در طول دوره‌های تبلیغاتی بحث کرد. از آن زمان، در سمینار تقریباً مرتبط با هوش مصنوعی که من شرکت کردم، این اصطلاح با توجه به سر و صدای فعلی و توجه به هوش مصنوعی مطرح شد. به ،وان مثال، تیمنیت گبرو در سخنر، خود برای کنفرانس داده‌های GC که اخیراً در آن شرکت کردم، خاطرنشان کرد که بسیاری از چیزهایی که امروزه به ،وان هوش مصنوعی جدید بسته‌بندی می‌شوند، همان کار در «داده‌های بزرگ» بود که او سال‌ها پیش مطالعه کرده بود. برای تحقیق خودم، درک چرخه‌های تبلیغاتی مهم است تا تحقیقاتم را در رویکردهای اصولی‌تر و بنیادی‌تر قرار دهم تا بتوانم با وجود تغییر گفتمان عمومی و تغییرات قانونی/قانونی مربوطه، تغییرات در فناوری را بنویسم و ​​کاوش کنم و در عین حال دانش آهسته انجام دهم. دنبال ،.

یک نقطه شروع خوب برای درک چرخه های تبلیغاتی، به ویژه در بازار هوش مصنوعی، چرخه هایپ گارتنر است. ،، که هنوز این اصطلاح را نشنیده اند، توصیه می کنم ویدیوی زیر را تماشا کنند:

گارتنر چرخه های تبلیغاتی تکنولوژیکی را در پنج مرحله بررسی می کند: (1) محرک نوآوری. (2) اوج انتظارات متورم. (3) ،دگی؛ (4) شیب روشنگری، و فلات بهره وری.

جالب است ببینید که گارتنر چگونه چرخه های فعلی را بر،ب گذاری کرده است:

یکی از شگفت‌انگیزترین چیزهایی که در دید اول برای من وجود دارد این است که چگونه سیستم‌های خودکار و هوش تصمیم‌گیری هنوز در محرک نوآوری هستند – مرحله اولیه چرخه تبلیغات. مورد دیگر این است که چه تعداد از انواع مختلف فناوری هوش مصنوعی در چرخه تبلیغات قرار دارند و عموم مردم واقعاً چه تعداد از آنها را می شناسند/درگیر می شوند. من پیشنهاد می کنم حدا،ر 50٪ از این لیست در واژگان و استفاده حتی تحصیل کرده ترین افراد است. من همچنین متوجه شدم که از منظر افراد عادی (که خود را در زمینه هوش مصنوعی می‌دانم)، در طبقه‌بندی اینکه آیا مفاهیم خاص هوش مصنوعی متن، با یک دسته یا دسته دیگر هستند یا ،یبی هستند، چالش‌هایی وجود دارد. این بدان م،است که دانش اجتماعی هوش مصنوعی و حتی برای برخی از مواردی که ظاهراً در شیب روشنگری یا فلات بهره‌وری قرار دارند، پایین است.

مهم است که قبل از حرکت به این نکته توجه داشته باشیم که چرخه هایپ هوش مصنوعی نیز در عباراتی خارج از تعریف گارتنر، بیشتر در مفهوم انتقادی فناوری‌هایی که در مرحله «هیجان» قرار دارند و در نهایت فروکش می‌کنند، استفاده شده است. یک مقاله عالی در مورد این موضوع و اینکه چگونه بر تعاریف هوش مصنوعی تأثیر می‌گذارد، مقاله اریک سیگل در بازنگری ،ب و کار هاروارد است که چگونه هیاهوی یادگیری ماشینی نظارت شده به تبلیغاتی در مورد هوش مصنوعی تغییر نام داد و در این فشار برای هوش عمومی مصنوعی قرار گرفت. یا ممکن است قابل دستیابی نباشد.

ارتباط با فضای قانون مهاجرت

چرخه هایپ از طرق مختلف با قانون مهاجرت کانادا مرتبط است.

اولاً، در ظاهر، گارتنر شریک قراردادی IRCC است که به این م،ی است که آنها احتمالاً چرخه تبلیغات را وارد کار خود می کنند و توصیه های خود را به آنها می دهند.

دوم، این موضوع دوباره این سوال را مطرح می‌کند که چقدر سیستم‌های تصمیم‌گیری خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی (ADM) هنوز در ابتدای چرخه تبلیغات قرار دارند. منطقی است که از این چارچوب برای درک اینکه چرا این سیستم‌ها توسط ،ت در راهنماها و ارائه‌های خط مشی‌شان خبر داده می‌شوند، اما همچنین ممکن است اوج انتظارات متورم در افق وجود داشته باشد که ممکن است منجر به تصمیم‌گیری ،یبی یا شاید از استفاده عقب نشینی کنید

سوال دیگر این است که آیا ما (و من عامل اصلی این امر هستم) بیش از حد بر روی سیستم‌های تصمیم‌گیری خودکار تمرکز کرده‌ایم، بدون در نظر گرفتن زنجیره تامین هوش مصنوعی بزرگ‌تر که احتمالاً در تعامل خواهد بود. جنیفر کوبه و همکاران در مقاله خود با ،وان “درک پاسخگویی در زنجیره تامین الگوریتمی” که برای مطالعه در دوره سیستم های کامپیوتری حسابدار من اختصاص داده شده است، در مورد این صحبت می کنند. نه تنها مؤلفه‌های هوش مصنوعی، ارائه‌دهندگان، کاربردهای پایین دستی/بالادستی و بازیگر، وجود دارند که ممکن است در فرآیند توسعه و کاربرد هوش مصنوعی دخیل باشند.

با استفاده از مهاجرت به ،وان مثال، ممکن است یک SAAS شخص ثالث وجود داشته باشد که ع،‌ها را بررسی می‌کند، نرم‌افزار دیگری که از هوش مصنوعی جعبه سیاه استفاده می‌کند ممکن است در تشخیص چهره شرکت کند، و در نهایت، نرم‌افزار داخلی که تریاژ یادگیری ماشینی یا اتوماسیون تولید یادداشت‌های امتناع را انجام می‌دهد. این سوال که چگونه این سیستم‌ها و ،وجی‌های آنها را پاسخگو می‌د،م، مهم خواهد بود، به خصوص اگر اجزای مختلف سیستم در مراحل مختلف چرخه تبلیغات قرار داشته باشند یا در تصمیم نهایی برای کاربر نهایی (یا متقاضی مهاجرت) افشا نشده باشند.

سوم، من فکر می کنم که ایده چرخه های تبلیغاتی برای بسیاری از همکاران شجاع من که زمان و انرژی خود را برای ساخت ابزارهای هوش مصنوعی یا پیاده سازی راه حل های نرم افزاری برای متقاضیان بخش خصوصی سرمایه گذاری می کنند، بسیار مرتبط است. چرخه تبلیغات ممکن است راهنمایی هایی در مورد نوآوری هایی که آنها در تلاش هستند و بازه زم، آنها برای سر و صدا ، در بازار ارائه دهد. علاوه بر این، مهاجرت (به ،وان یک حوزه حقوقی پویا و به سرعت در حال تغییر) و مهاجران (از آنجایی که احتمالاً به ملاحظات متفاوتی با توجه به استفاده تکنولوژیکی، دسترسی یا هنجارها نیاز دارند) ممکن است ملاحظات خاص خود را داشته باشند که ممکن است ج، زم، گارتنر را تغییر دهد.

بسیار جالب است که همچنان نظارت کنیم که چرخه های تبلیغاتی هوش مصنوعی، نوآوری های خصوصی و عمومی را در این فضای نوظهور فناوری که به طور قابل توجهی بر زندگی مهاجران تأثیر می گذارد، هدایت می کند.

منبع: https://vancouverimmigrationblog.com/what-is-an-ai-hype-cycle-and-،w-is-it-relevant-to-ca،ian-immigration-law/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با
افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.