اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان

می‌تونید به شرکت در اتاق‌های فرار ادامه بدید و بارها و بارها غافلگیر بشید. اگه تا حالا این بازی رو تجربه نکردید، پیشنهاد ما اینه که یکبار خودتون رو به چالش بکشین. چرا که سر و کار داشتن با معما و چالش باعث می شه که چیزهای جدیدی یاد بگیرید، تجربیات متفاوتی کسب کنید و حتی با ترس‌های خودتعون مقابله کنید. ضمن اینکه حین حل معما لذت می‌برید و یه سرگرمی فوق‌العاده برای شماست. قصه‌هایی که در اون‌ها قاتل و مقتول کنار هم در یک اتاق زندگی می‌کنند و هر لحظه که بازپرس پرونده دیرتر راز جنایت‌های قبلی قاتل رو پیدا کنه، مقتول یک قدم بیشتر به لحظه مرگ نزدیک می‌شه.

تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با اتاق فرار مشتریان است. تخفیفان به مشتریان خود تجربه‌ای جدید و هوشمندانه در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود. شما چه به دنبال یک خرید آنلاین یا خرید از مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود باشید و چه به دنبال یک تجربه خاص، چشیدن یک طعم متفاوت یا یادگیری چیزاهای جدید باشید، با تخفیفان یک خرید هوشمندانه و با قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد. با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید!

اتاق فرار دلهره آور

اتاق فرار (آمرزش) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله خیابان امیرکبیر کاشان واقع شده است. اتاق فرار (مردگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (ویدو) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانسر واقع شده است. اتاق فرار (راز) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است. اتاق فرار (خانواده کالینز ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهر آرا واقع شده است.

یکی از اولین اتاق فرارهای ایران نیز متعلق به این مجموعه است؛ اتاقی به نام فرار از زندان که در تاریخ دوم خرداد ۱۳۹۷ تاسیس شد. مجموعه اتاق فرار اسکیپ می در حال حاضر سه شعبه در مجتمع تجاری کورش، مجتمع مارینا مال چالوس و شهرک توریستی نمک‌آبرود با هفت بازی متفاوت و جذاب دارد. مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان ۱۳۹۴ با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار شکل گرفت. این مجموعه در بهار سال ۱۳۹۵ موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به‌عنوان یکی از محصولات خود در ایران راه‌اندازی کند. مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت.

تعداد افراد بازی کلبه وحشت بین ۴ تا ۶ نفر بوده و برای سنین بالای ۱۶ سال مناسب است. اصفهان زیبا که هر وقت اسمش می‌آید در ناخودآگاه ما نصف جهان تداعی می‌­شود، به جز میدان نقش جهان و منار جنبان و زاینده‌­رودی که این روزا حال خوشی ندارد، جاهای خوب هم کم ندارد. مشهد که دونات­‌ها و پیراشکی­‌های نرم و لذیذ بی‌­نظیری هم دارد که هیچ جای ایران نمی‌­توانید لنگه‌­اش رو پیدا کنید، از قضا اتاق فرارهای معروف زیادی هم دارد.

با توجه به معماهایی که در بازی طرح شده‌اند، این اتاق فرار از درجه سختی نسبتا بالایی هم برخوردار است، پس حین بازی باید کاملا حواس خود را جمع کنید و با کار تیمی بازی را پیش ببرید. حال که متوجه شدیم اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست، بهتر است ببینیم اصلا از کجا تبدیل به یک تفریح هیجان انگیز شده. نخستین اسیکپ روم‌‌ها در سال 2003 و در شهر ایندیاناپولیس آمریکا ایجاد شدند. در آن بازی‌ها عده‌ای در یک اتاق زندانی می‌شدند و با حل کردن معماهای مختلف، می‌توانستند از اتاق خارج شوند.

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان

در این بازی شما وارد یک سناریوی کامل با دکوری خیره‌کننده می‌شوید. هدف شما نیز کشف راز خانواده‌ فتحی برای برزو اختیاری، یکی از معروف‌ترین خبرنگاران ایران است. مجموعه مرکز بازی‌های فکری، بزرگ‌ترين مرکز بازی‌های فکری و اتاق فرار در خاورميانه و در شهر تهران است و تنها نماینده رسمی «برین گیم» در ایران به شمار می‌آید. این مجموعه شامل دو بخش، اتاق های فرار مشتمل بر ۶ اتاق مختلف، بازی‌های متنوع روميزی و شب‌های مافیا است . زمانی که اولین اتاق فرارها ساخته شدن، بسیاری از افراد فکر می‌کردن که این سرگرمی مختص افراد عجیب و غریبه! اما در عرض چند سال این بازی ها اونقدر توسعه پیدا کردن که دیگه مختص یه قشر خاص نیست.

۱۱. وست روم | مافیا در اتاق فرار

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت معرفی 6 افزونه ai در وردپرس تاکس پرس.