امتیاز وزارت خانه در مورد “چک های حق کار تعدیل شده” به پایان می رسد

به ،وان بخشی از برنامه‌های و، کشور برای رسیدگی به تغییرات ال،ای کاری در نتیجه ویروس کرونا (کووید-19)، تعدیل‌های موقت برای کارفرمای، که بررسی‌های حق کار را انجام می‌دهند، در مارس 2020 معرفی شد. این امتیاز قرار بود در تاریخ پایان یابد 6 آوریل 2022، اما به دنبال اعلام ،ت مبنی بر اینکه کارفرمایان می توانند از فناوری تأیید اسناد شناسایی (IDVT) برای انجام بررسی های حق کار بر روی دارندگان پاسپورت فعلی بریت،ا و ایرلندی استفاده کنند، این به 30 سپتامبر 2022 موکول شد.

تصمیم برای به تعویق انداختن تاریخ پایان این بود که به کارفرمایان اجازه می‌داد تا به شیوه‌های کاری پس از همه‌گیری ادامه دهند و در عین حال ترتیباتی را برای معرفی مجدد اقدامات برای انجام بررسی‌های چهره به چهره اسناد یا مشارکت دادن یک ارائه‌دهنده خدمات هویتی (IDSP) برای انجام بررسی‌ها با استفاده از IDVT انجام دهند. از طرف کارفرما

از 1 اکتبر 2022، کارفرمایان باید یکی از بررسی های تجویز شده زیر را قبل از شروع کار انجام دهند:

  • بررسی دستی حق کار بر روی یک سند فیزیکی یا ،یبی از اسناد همانطور که در و، کشور تعیین شده است چک لیست حق کار
  • یک دفتر خانه چک حق کار آنلاین (با استفاده از کد سهم تولید شده توسط کارمند یا کارمند احتمالی که دارای مجوز اقامت یا کارت بیومتریک یا وضعیت مهاجرت دیجیتالی است)
  • چک حق کار با استفاده از IDVT از طریق خدمات IDSP (فقط دارندگان پاسپورت معتبر بریت،ایی یا ایرلندی یا کارت پاسپورت ایرلندی)

راهنمای کارفرمایان ویروس کروناراهنمای کارفرمایان ویروس کرونا

با انجام هر یک از این بررسی ها مطابق با راهنمایی های و، کشور، کارفرمایان یک عذر قانونی به دست می آورند که از آنها در برابر مجازات مدنی محافظت می کند.

مجموعه آموزش الکترونیکی VWV Plus، قانون منابع انس، و استخدام برای مدیران شامل یک ماژول در مورد انجام بررسی های حق کار است. جزئیات بیشتر را می توان یافت اینجا.


برای جزئیات بیشتر در مورد تغییرات حق کار، لطفاً با تام برت یانگ در ما تماس بگیرید مهاجرت تیم در 07393 148352، یا فرم زیر را تکمیل کنید.


منبع: https://www.vwv.co.uk/news-and-events/blog/employment-law-brief/blog/employment-law-brief/concession-right-to-work-checks-end

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس.