طرح ویزای بهداشت و مراقبت شامل کارکنان مراقبت و مراقبین در منزل

در 24 دسامبر 2021، و، بهداشت و مراقبت اجتماعی (DHSC) تأیید کرد که آنها توصیه MAC را می پذیرند و کارکنان مراقبت، دستیاران مراقبت و کارکنان مراقبت در منزل واجد شرایط طرح ویزای بهداشت و مراقبت خواهند بود. علاوه بر این، کارگران مراقبتی به فهرست مشاغل کمبود اضافه خواهند شد، در اقدامی که هدف آن تسهیل استخدام هزاران کارگر مراقبتی اضافی در بریت،ا است.

تغییرات به چه م،است؟

  • کارگران مراقبت، دستیاران مراقبت و کارکنان مراقبت در منزل واجد شرایط حمایت مالی تحت دسته S،ed Worker خواهند بود، در حالی که در حال حاضر این تنها کارگران مراقبت ارشد هستند که شرایط سطح مهارت را برآورده می کنند.
  • تحت این دسته مهاجرت، این کارگران می توانند تا پنج سال حمایت مالی شوند، می توانند با شرکا و فرزندان خود به بریت،ا بیایند و پس از پنج سال می توانند واجد شرایط اقامت در بریت،ا شوند.
  • متقاضیان از 50 درصد کاهش هزینه ویزا، معافیت از هزینه اضافی بهداشت مهاجرت و زمان تصمیم گیری سریعتر درخواست ویزا بهره مند خواهند شد.

،ت مایل است تاکید کند که این اقدامات فقط موقتی هستند، بنابراین تحت بررسی خواهند بود، اما حداقل برای 12 ماه اجرا خواهند شد. پیش بینی می شود که تغییرات لازم در قو،ن مهاجرت در فوریه 2022 اعمال شود.

ارائه دهندگان مراقبتی که در تلاش برای پر ، جای خالی هستند و در حال حاضر مجوز حامی را در مسیر S،ed Worker ندارند، ممکن است بخواهند قبل از اجرایی شدن این تغییرات درخواست مجوز کنند.

ارائه‌دهندگان مراقبتی که قبلاً مجوز حامی دارند باید سیستم‌ها و فرآیندهایی را که در اختیار دارند بررسی کنند تا از انطباق با راهنمای حامیان مالی و، کشور اطمینان حاصل کنند تا خطر از دست دادن مجوز خود و عدم امکان استفاده از این تغییرات را به حداقل برسانند.


برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد این تغییرات، لطفاً با Talitha Degwa در تیم قانون مهاجرت ما تماس بگیرید 0738 4813 082، یا فرم زیر را تکمیل کنید.


منبع: https://www.vwv.co.uk/news-and-events/blog/immigration-law-update/blog/immigration-law-update/visa-scheme-care-workers

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس.