تهمینه واتسون به نقل از مقاله جدید بلومبرگ “برنامه آزمایشی تمدید ویزای داخلی H-1B با افزایش تقاضا آغاز می شود”

قانون مهاجرت واتسون، تهمینه واتسون، در مقاله تازه منتشر شده بلومبرگ توسط اندرو کریبام با ،وان “برنامه آزمایشی تمدید ویزای داخلی H-1B با افزایش تقاضا آغاز می شود” نقل شده است.

این مقاله برنامه آزمایشی تمدید ویزای داخلی تازه آغاز شده و، ایالات متحده را برای کارگران H-1B مورد بحث قرار می دهد و به آنها اجازه می دهد بدون ،وج از کشور ویزای خود را تمدید کنند. این اولین بار در دو دهه است که چنین گزینه ای در دسترس است.

این برنامه با انتشار 4000 جایگاه درخواست در ابتدا و پذیرش مجموعا 20000 شرکت کننده در طی 5 هفته، با هدف کاهش حجم کاری کنسولی و بهبود کارایی کلی عملیات ویزا انجام می شود.

خلبان به کارگران H-1B محدود می شود که معیارهای خاصی را برآورده می کنند، با گسترش احتمالی پس از ارزیابی برنامه. دارندگان ویزای وابسته مانند همسران و فرزندان در ویزای H-4 را مستثنی می‌کند و سؤالاتی را در مورد احتمال پذیرش در آینده ایجاد می‌کند.

و، امور خارجه زمان‌های پردازش برای تمدید ویزای داخلی را در مقایسه با زمان انتظار طول،‌تر در دفاتر کنسولی 6 تا 8 هفته پیش‌بینی می‌کند.

در این مقاله، تهمینه چالش های پیش روی کارگران H-1B در سفر به خارج از کشور برای تمدید ویزا را تصدیق می کند و نسبت به برنامه آزمایشی جدید تمدید داخلی ابراز خوش بینی می کند. او ناامیدی در میان کارگران، به ویژه به دلیل کارهای عقب افتاده کنسولی مرتبط با بیماری همه گیر را برجسته می کند و پیش بینی می کند که بالقوه این برنامه شامل اعضای خانواده و سایر دسته های ویزا شود. تهمینه همچنین به صبر و شکیبایی هنگام شروع این ابتکار توصیه می کند و بر اهمیت دادن زمان برای پردازش مؤثر قبل از انتظار اجرای گسترده تر تأکید می کند.

برای دسترسی به مقاله روی این لینک کلیک کنید: https://news.bloomberglaw.com/daily-labor-report/h-1b-domestic-visa-renewal-pilot-program-begins-as-demand-soars

منبع: https://watsonimmigrationlaw.com/2024/01/31/tahmina-watson-quoted-in-new-bloomberg-article-h-1b-domestic-visa-renewal-pilot-program-begins-as-demand-soars/

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.