جنایاتی که شما را به کانادا غیرقابل قبول می کند

عدم پذیرش

  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • جنایاتی که شما را به کانادا غیرقابل قبول می کند

تاریخ انتشار: 18 ژانویه 2024


نویسنده: ایندیرا دوارته

اگر سابقه کیفری دارید و قصد دارید به کانادا بیایید، درک انواع جرایمی که شما را غیرقابل پذیرش می‌کند، مهم است.

برای بحث در مورد پذیرش خود در کانادا با ما تماس بگیرید

غیرقابل قبول بودن در اصل به این م،ی است که شما اجازه ورود به کانادا را ندارید. عدم پذیرش کیفری یکی از رایج ترین دلایلی است که ممکن است شخصی نتواند وارد کشور شود.

بر اساس قانون مهاجرت کانادا، افراد ممکن است از نظر کیفری غیرقابل پذیرش در نظر گرفته شوند، در صورتی که مرتکب جرائم مختلف شده باشند یا به جرائم مختلف محکوم شده باشند، از تخلفات جزئی تا جرایم جدی. طیف جرایمی که افراد را غیرقابل پذیرش می‌کند، گسترده است و طیفی از فعالیت‌هایی را در بر می‌گیرد که امنیت عمومی و امنیت ملی را تهدید می‌کند یا اصول اساسی عدالت را نقض می‌کند.

رانندگی تحت تأثیر مواد مخدر یا الکلl طبق قانون مهاجرت کانادا یک جرم جدی است، زیرا خطر قابل توجهی برای امنیت عمومی به همراه دارد. این شامل جرایم جزئی و جدی می شود و آگاهی افراد از پیامدهای بالقوه اعمالشان ضروری است. در صورت محکوم شدن به جرم، ممکن است افراد از ورود به کانادا منع شوند.

مشارکت در جرایم سازمان یافته، از جمله عضویت در یک سازمان درگیر در فعالیت های مجرمانه مانند قاچاق افراد یا پولشویی، همچنین عاملی است که فرد را غیرقابل قبول می کند. سرقت، ش،تن و ورود، آتش زدن، جعل، ایجاد صدمه بدنی غیرقانونی، قصور مجرمانه موجب صدمه بدنی، پرتاب سلاح گرم به قصد جراحت و جرایم وسایل نقلیه موتوری که منجر به فوت می شود از دیگر فعالیت های مجرمانه ای هستند که ممکن است منجر به عدم پذیرش شود.

جاسوسی، براندازی (تلاش برای سرنگونی یک ،ت)، خشونت، تروریسمو عضویت در سازمان‌هایی که در نقض حقوق بشر یا بین‌المللی، جنایات جنگی یا جنایات علیه بشریت دخیل هستند، از جمله جرایمی بزرگ هستند که منجر به عدم پذیرش کیفری می‌شوند. علاوه بر این، داشتن یک مقام ارشد در ،تی که درگیر نقض فاحش حقوق بشر یا مشمول تحریم‌های بین‌المللی است، دلیلی برای ممانعت از ورود است.

توجه به این نکته ضروری است که اگر جرمی در زم، که فردی زیر 18 سال داشته باشد، مرتکب شده باشد، ممکن است مجوزهای خاصی برای ورود به کانادا وجود داشته باشد. با این حال، این امر منوط به مشخصات پرونده و ماهیت جرم است. مسافران مشتاق تشویق می شوند که قو،ن کیفری کانادا و قانون کنترل شده مواد مخدر و مواد را برای فهرست جامعی از جرایم جنایی بررسی کنند.

کانادا برای اطمینان از ایمنی و رفاه شهروندان و ،نان خود اولویت بالایی دارد. به این ترتیب، سیستم مهاجرت برای جلوگیری از ورود افرادی طراحی شده است که اقدامات یا وابستگی های آنها تهدیدی برای ارزش ها و امنیت کشور است.

برای تعیین اینکه آیا اتهام جنایی شما ممکن است شما را غیرقابل قبول کند، درک انواع محکومیت ها در کانادا مفید است.

طبقه بندی جرایم: بررسی سه دسته تحت قانون کیفری کانادا

جرایم تحت قانون کیفری کانادا تحت یکی از سه دسته قرار می گیرند: خلاصه، قابل مجازات یا ،یبی.

جرایم خلاصه مستقیم معمولاً از نظر جرم و مجازات از بین این سه جرایم کم‌خطر تلقی می‌شوند. از سوی دیگر، جرایم قابل کیفرخواست مستقیم برای جرایم سنگین تر با مجازات های شدیدتر است. جرم ،یبی جرمی است که در آن دادستان می تواند بر اساس جدیت اقدامات متهم تصمیم بگیرد که آیا به صورت «خلاصه» یا «با کیفرخواست» رسیدگی می شود.

توجه به این نکته ضروری است که یک تبعه خارجی نیازی به ارتکاب جرم در کانادا ندارد تا از نظر کیفری در کانادا قابل پذیرش نباشد. افسران مهاجرت و مرز، معادل کانادایی هر جرم جنایی ارتکابی در خارج از کشور را تعیین می کنند تا تصمیم بگیرند که آیا یک فرد از نظر کیفری برای کانادا قابل پذیرش نیست یا خیر.

جرم قابل مجازات – جرایمی که شما را به کانادا غیرقابل قبول می کند

یک جرم قابل مجازات همیشه منجر به عدم پذیرش کیفری برای کانادا می شود. نمونه هایی از جرایم قابل کیفرخواست عبارتند از:

  • سرقت بیش از 5000 دلار کانادا
  • ش،تن و وارد شدن
  • آتش زدن
  • جعل
  • ایجاد صدمه بدنی غیرقانونی
  • قصور مجرمانه موجب صدمه بدنی
  • اسلحه گرم را به قصد زخمی ، تخلیه کنید
  • تخلف وسایل نقلیه موتوری که منجر به مرگ می شود

جرم ،یبی – جرایمی که می تواند شما را به کانادا غیرقابل قبول کند

هنگام طبقه بندی جرم یک تبعه خارجی، افسران مرزی یا مهاجرت، یک جرم ،یبی را قابل کیفرخواست می دانند. برخی از نمونه‌های جرایم ،یبی که می‌تواند منجر به غیرقابل قبول بودن کیفری در کانادا شود عبارتند از:

  • رانندگی بی پروا
  • حمله ساده
  • رانندگی تحت تاثیر (DUI)
  • رانندگی در هنگام نقص (DWI)

اتهامات رانندگی تحت تأثیر دلیل رایجی برای غیرقابل قبول بودن یک تبعه خارجی در کانادا است. حتی اگر محکومیت DUI شما چندین سال پیش رخ داده باشد، باز هم می تواند بر توانایی شما برای ورود به کانادا تأثیر بگذارد. با این حال، اگر شما محکوم به DUI هستید، هنوز گزینه هایی برای آمدن به کانادا وجود دارد.

آیا می توانم با هزینه نگهداری ماری جوانا وارد کانادا شوم؟

چگونه می توانم بر عدم پذیرش کیفری خود غلبه کنم؟

گزینه های موجود برای غلبه بر عدم پذیرش جنایی شما به زمان و مکان وقوع جرم و شدت جرم بستگی دارد.

اگر شما به جرمی در خارج از کانادا محکوم شده اید، باید بازپروری شده در نظر گرفته شوید تا قابل پذیرش باشید. اگر بیش از پنج سال از پایان محکومیت صادر شده برای جرمی که در خارج از کانادا انجام شده است گذشته باشد، ممکن است واجد شرایط درخواست توانبخشی باشید. اگر بیش از ده سال از اتمام دوران محکومیت شما گذشته باشد، ممکن است از قبل بازپروری شده تلقی شده باشید.

برای جرائم مربوط به رانندگی، اگر گواهینامه شما به ،وان بخشی از محکومیت شما گرفته شود، دوره پنج ساله باید پس از پایان ممنوعیت رانندگی شما شروع شود.

مطمئن نیستید که آیا جرم شما باعث می شود که اجازه ورود به کانادا را نداشته باشید؟ امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد پذیرش خود در کانادا و اینکه چگونه می تو،د به شما در غلبه بر اتهام جنایی کمک کند، صحبت کنید.

برای بحث در مورد پذیرش خود در کانادا با ما تماس بگیرید

منبع: https://www.ca،im.com/blog/crimes-that-will-make-you-i،missible-to-ca،a/

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس.