استخدام همزمان برای وضعیت NIV


اشتغال همزمان به دارنده ویزای غیر مهاجرتی اجازه می دهد تا برای چندین کارفرما به طور همزمان تحت یک دسته ویزا کار کند. هر کارفرما باید یک دادخواست جداگانه ارائه کند و تأییدیه های لازم را از خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) دریافت کند. اساساً، یک فرد می‌تواند برای بیش از یک کارفرما کار کند، اما هر رابطه استخدامی باید به طور مستقل توسط USCIS تأیید و تأیید شود، و همه تحت چتر یک وضعیت ویزای فعال و واحد است. امکان اشتغال همزمان تابع دسته بندی های ویزا و مقررات نظارتی خاص است. رایج ترین دسته های ویزای غیرمهاجرتی که امکان اشتغال همزمان را فراهم می کند، ویزای H-1B و TN است که در این وبلاگ مورد بحث قرار خواهد گرفت.

کار برای کارفرمایان متعدد تحت رده ویزای H-1B

  1. روند درخواست برای استخدام همزمان H-1B چگونه است؟ روند به طور کلی مانند هر درخواست دیگر H-1B است. اگر یک کارگر خارجی دارای وضعیت معتبر H-1B در شرکت A باشد، شرکت B می تواند برای استخدام همزمان H-1B از طرف کارگر خارجی درخواست دهد. شرکت B باید در هنگام تشکیل دادخواست H-1B مراحل عادی را طی کند. به ،وان مثال، شرکت B یک درخواست تایید شده شرایط کار (LCA) از و، کار (DOL) دریافت می کند و درخواست H-1B جداگانه خود را به USCIS ارسال می کند. به‌علاوه، شرکت B «استخدام همزمان جدید» را برای طبقه‌بندی در فرم I-129، دادخواست برای یک کارگر غیرمهاجر انتخاب می‌کند. به محض اینکه دادخواست همزمان H-1B در USCIS ثبت شد، کارگر خارجی می تواند برای کارفرمای ثانویه شروع به کار کند. کارگر خارجی مجبور نیست منتظر تایید دادخواست باشد.
  2. شرایط استخدام همزمان H-1B چیست؟ ا،امات استخدام همزمان H-1B با سایر درخواست های H-1B تفاوتی ندارد. شرکت B هنوز باید ثابت کند که یک رابطه کارفرما و کارمند با حسن نیت وجود دارد، همه ا،امات دستمزد طبق LCA برآورده شده است، و این موقعیت یک شغل تخصصی است و حداقل به مدرک لیسانس در زمینه مرتبط با موقعیت نیاز دارد. علاوه بر این، کارگر خارجی باید نشان دهد که واجد شرایط این موقعیت است. توجه داشته باشید که کارگر خارجی می‌تواند در مکان‌های فیزیکی مختلف، در صورت امکان، و از راه دور برای هر کارفرما کار کند.
  3. دارنده ویزای H-1B می تواند به طور همزمان برای چند کارفرما کار کند؟ محدودیت قانونی مشخصی برای تعداد کارفرمایی که دارنده ویزای H-1B می تواند بر اساس اشتغال همزمان برای آنها کار کند وجود ندارد. با این حال، کارگر خارجی همچنان م،م به حفظ وضعیت معتبر H-1B با هر کارفرما خواهد بود. این به این م،ی است که کارگر خارجی باید بتواند نشان دهد که ساعات مورد نیاز برای هر موقعیت جداگانه کار می کند.
  4. آیا دارنده ویزای H-1B می تواند به صورت تمام وقت برای دو کارفرما تحت استخدام همزمان کار کند؟ از نظر فنی بله محدودیت مشخصی برای تعداد ساعاتی که یک دارنده ویزای H-1B می تواند در هفته کار کند وجود ندارد، بنابراین دارنده ویزای H-1B می تواند از نظر فنی در دو موقعیت تمام وقت تحت استخدام همزمان کار کند. این بدان م،است که کارگر خارجی باید 35-40 ساعت در هفته برای هر کارفرما کار کند. با این حال، USCIS ممکن است دادخواست همزمان H-1B برای استخدام تمام وقت را رد کند، در صورتی که به نظر نمی رسد امکان کار در دو شغل تمام وقت وجود داشته باشد. از نظر عملی، استخدام همزمان برای دو موقعیت تمام وقت بعید است که کار کند و به شدت از آن جلوگیری می شود.
  5. آیا دارنده ویزای H-1B می تواند به صورت پاره وقت برای دو کارفرمای H-1B تحت استخدام همزمان کار کند؟ بله، دارنده ویزای H-1B می تواند در دو موقعیت پاره وقت تحت استخدام همزمان H-1B کار کند. هر چیزی که کمتر از 35 ساعت در هفته باشد به ،وان کار پاره وقت در نظر گرفته می شود.
  6. آیا دارنده ویزای H-1B می تواند به صورت تمام وقت برای یک کارفرما و پاره وقت برای کارفرمای دیگر تحت استخدام همزمان کار کند؟ بله، دارنده ویزای H-1B می تواند یک موقعیت تمام وقت نزد یک کارفرما و یک موقعیت پاره وقت با کارفرمای دیگر تحت استخدام همزمان H-1B داشته باشد. بنابراین، در جایی که یک دارنده H-1B به طور تمام وقت با شرکت A کار می کند، شرکت B ممکن است برای استخدام پاره وقت همزمان اقدام کند. ترتیب ایده آل یک شغل تمام وقت، کار 35-40 ساعت در هفته در شرکت A، و یک کار پاره وقت، با محدوده حدا،ر 20-25 ساعت در شرکت B خواهد بود.
  7. آیا دارنده ویزای H-1B می تواند در دو زمینه مجزا و نامرتبط تحت استخدام همزمان کار کند؟ بله، تا زم، که هر موقعیت یک شغل تخصصی باشد که نیاز به مدرک لیسانس در یک تخصص خاص داشته باشد و کارگر خارجی مدرک مورد نیاز برای هر موقعیت را داشته باشد.

کار برای کارفرمایان متعدد تحت رده ویزا TN

  1. روند درخواست برای استخدام همزمان TN چگونه است؟ فرآیند به طور کلی مانند هر برنامه دیگر TN است. شهروندان کانادایی و مکزیکی که در ایالات متحده با وضعیت TN معتبر کار می کنند، می توانند در هر زمان برای چندین کارفرما کار کنند، البته تا زم، که رویه های من، رعایت شود. کار ، برای هر کارفرمایی متفاوت از کارفرمای ذکر شده در برنامه TN نقض قو،ن مهاجرت ایالات متحده است. روند اضافه ، کارفرمایان دیگر تحت طبقه بندی ویزای TN برای کانادایی ها و مکزیکی ها متفاوت است.
    • فرآیند استخدام همزمان TN برای شهروندان کانادایی: شهروندان کانادایی از اخذ ویزای غیر مهاجرتی TN معاف هستند. بنابراین، برای کار برای چندین کارفرما در وضعیت TN، شهروندان کانادایی که خارج از ایالات متحده هستند می توانند:
      • در یک بندر ورودی یا ایستگاه بازرسی پیش از ترخیص گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) درخواست دهید و نامه پشتیب، مورد نیاز را ارائه دهید. هر یک کارفرما با سایر شواهد پشتیبان که معمولاً برای ورود اولیه مورد نیاز است. CBP باید نام تمام کارفرمایان را در سوابق I-94 فهرست کند. یا
      • از کارفرما(های) اضافی بخواهید فرم I-129 را در USCIS تشکیل دهند و درخواست «استخدام همزمان جدید» کنند.
    • علاوه بر این، اگر یک شهروند کانادایی در حال حاضر با وضعیت TN معتبر در ایالات متحده است و مایل است برای یک کارفرمای دیگر کار کند، می تواند به سادگی با نامه مورد نیاز از کارفرما(های) ثانویه به یک پورت ورودی مراجعه کند و شواهد پشتیبان کارگر خارجی باید حتما به CBP اطلاع دهد که استخدام جدید علاوه بر استخدام فعلی TN خواهد بود. یا، مجدداً، کارفرمای ثانویه می‌تواند از طرف شهروند کانادایی که در ایالات متحده است، با ارسال فرم I-129 به USCIS، درخواست «اشتغال همزمان جدید» را ارائه کند.
    • فرآیند استخدام همزمان TN برای شهروندان مکزیکی: شهروندان مکزیکی برای ورود به ایالات متحده به ،وان غیرمهاجر TN م،م به دریافت ویزا هستند. بنابراین، برای کار برای چندین کارفرما در وضعیت TN، شهروندان مکزیکی که خارج از ایالات متحده هستند، ابتدا باید با ارسال فرم DS-160 و هر گونه مدارک اضافی و شرکت در مصاحبه ویزا، مستقیماً برای ویزای TN در سفارت یا کنسولگری ایالات متحده درخواست دهند. . سپس، آنها می توانند:
      • در یک بندر ورودی یا ایستگاه بازرسی پیش از ترخیص تعیین شده توسط CBP درخواست دهید و نامه پشتیب، مورد نیاز را ارائه دهید هر یک کارفرما با سایر شواهد پشتیبان که معمولاً برای ورود اولیه مورد نیاز است. ویزا باید دارای حاشیه نویسی باشد تا تمام کارفرمایان را فهرست کند. یا
      • از کارفرما(های) اضافی بخواهید فرم I-129 را در USCIS تشکیل دهند و درخواست «استخدام همزمان جدید» کنند.
  2. شرایط استخدام همزمان TN چیست؟ ا،امات استخدام همزمان TN با هر برنامه دیگر TN تفاوتی ندارد. کارگر TN همچنان باید بتواند برای هر موقعیت شغلی با هر کارفرما نشان دهد. توجه: پاسخ های بالا در مورد موقعیت های پاره وقت و تمام وقت برای کارگران TN نیز اعمال می شود. علاوه بر این، یک کارگر TN می تواند در دو زمینه مجزا و نامرتبط تحت استخدام همزمان کار کند تا زم، که کارگر TN بتواند نشان دهد که واجد شرایط لازم برای تمرین در هر حرفه است.
    • آنها شهروند کانادا یا مکزیک هستند.
    • حرفه او طبق مقررات واجد شرایط است.
    • موقعیت در ایالات متحده به یک متخصص نفتا نیاز دارد.
    • او یک کار تمام وقت یا پاره وقت از پیش تعیین شده با کارفرمای ایالات متحده دارد. و
    • او دارای شرایط لازم برای انجام حرفه مورد نظر است.
  3. یک کارگر TN می تواند به طور همزمان برای چند کارفرما کار کند؟ محدودیت قانونی مشخصی در مورد تعداد کارفرمایی که یک کارگر TN می تواند بر اساس اشتغال همزمان برای آنها کار کند وجود ندارد. با این حال، کارگر خارجی همچنان م،م به حفظ وضعیت TN معتبر با هر کارفرما خواهد بود.

اشتغال همزمان فرصتی منحصر به فرد برای دارندگان ویزای غیر مهاجرتی فراهم می کند تا با چندین کارفرما کار کنند و به طور همزمان در نقش های حرفه ای مختلف شرکت کنند. پیمایش فرصت های شغلی همزمان تحت ویزاهای H-1B و TN مست،م درک کامل فرآیند و انطباق با مقررات ویزا است. برای کارمندان و کارفرمایان مهم است که از شرایط لازم برای اطمینان از اینکه کارمند به طور سهوی وضعیت ویزای غیر مهاجرتی خود را نقض نمی کند، آگاه باشند.

اگر در مورد استخدام همزمان سوالی دارید، با دفتر ما تماس بگیرید امروز برای راه اندازی یک مشاوره با یکی از وکلای ما!

منبع: https://berardiimmigrationlaw.com/concurrent-employment-for-niv-status/

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت معرفی 6 افزونه ai در وردپرس تاکس پرس.