داستان واقعی کار اجباری و رویاهای مهاجر در آمریکا، نوشته ساکت سونی — وبینار رایگان! – immigrationcourtside.com

برای یک وبینار رایگان سه شنبه 6 فوریه ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی در مورد برده داری مهاجرت در آمریکا: داستان واقعی کار اجباری و رهایی به ما بپیوندید.

نویسنده ،ت سونی و اعضای میزگرد درباره کتاب او بحث خواهند کرد فرار بزرگ، که داستان واقعی شگفت انگیز گروهی از مهاجران را روایت می کند که در بزرگترین طرح قاچاق انسان در تاریخ مدرن ایالات متحده به دام افتاده اند. بافتن یک سفر عمیقاً شخصی با داست، پرچرب از کار اجباری امروزی، فرار بزرگ – که توسط نیویورک تایمز، NPR و آمازون به ،وان بهترین کتاب سال 2023 معرفی شد – ما را به زندگی پنهان کارگران خارجی می برد که آمریکا برای بازسازی آنها پس از بلایای آب و هوایی به آنها متکی است.

،ت سونی یک سازمان دهنده کار و استراتژیست حقوق بشر است که در تقاطع عدالت نژادی، حقوق مهاجران و تغییرات آب و هوایی کار می کند. سارا استیلمن، نویسنده کارکنان نیویورکر، که در مورد مسائل مهاجرت و بازداشت می نویسد، در وبینار به او می پیوندد. استاد دانشکده حقوق کرنل استفان ییل-لوهر بحث را تعدیل خواهد کرد. در میان چیزهای دیگر، اعضای میزگرد این داستان برده داری انسان را در زمینه بزرگتر سیستم مهاجرتی ما قرار خواهند داد.

این وبینار توسط ابتکار مهاجرت کرنل و برنامه مهاجرت و حقوق بشر دانشکده حقوق کورنل حمایت می شود.

برای ثبت نام در این وبینار رایگان، به https://ecornell.cornell.edu/keynotes/overview/K020624/ مراجعه کنید.

با خیال راحت برای دیگران فوروارد کنید.

استفان ییل لوهر

استاد حقوق مهاجرت، دانشکده حقوق کرنل

مدیر دانشکده، برنامه قانون و سیاست مهاجرت

عضو هیئت علمی، ابتکار مهاجرت

مدیر مش،، کلینیک استیناف پناهندگی

نویسنده مش،، قانون مهاجرت و رساله

از مشاور، می، مایر

تلفن: 607-379-9707

پست الکترونیکی: [email protected]

توییتر: @syaleloehr

بدون شک، اگر برنامه‌های یک گروه «دو حزبی» متشکل از سیاستمدار، که از نظر قانونی و اخلاقی به چالش کشیده شده‌اند برای از بین بردن مؤثر سیستم پناهندگی قانونی ما به نتیجه برسد، سیستم فراقانونی اداره شده توسط کارتل‌ها و قاچاقچیان را تغذیه خواهد کرد و در نتیجه منجر به استثمار بیشتر از مهاجران خواهد شد. کار در آمریکا!

منبع: https://immigrationcourtside.com/2024/01/25/%F0%9F%93%9A-books-the-great-escape-a-true-story-of-forced-labor-and-immigrant-dreams-in-america-by-saket-soni-free-webinar/

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت معرفی 6 افزونه ai در وردپرس تاکس پرس.