فصل H-1B Cap برای سال مالی 2025 اینجاست. آماده هستید؟

ویزای H1Bبرای سال مالی 2025 دوباره فصل H-1B Cap است. مانند سال های قبل، یک فرآیند دو مرحله ای وجود دارد – مرحله ثبت نام و سپس، اگر ثبت نام در قرعه کشی H-1B cap انتخاب شود، مرحله دادخواست.

اکنون زمان شروع آماده شدن برای فرآیند ثبت نام و بررسی هرگونه مشکل احتمالی درخواست H-1B است.

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده دوباره از ابزار ثبت نام الکترونیکی به ،وان بخشی از فرآیند قرعه کشی H-1B استفاده خواهد کرد. مقررات سال 2019 این فرآیند ثبت نام الکترونیکی را معرفی کرد و کارفرمایان را م،م می کرد ابتدا ثبت نام هایی را ثبت کنند تا فرصتی برای ثبت درخواست های H-1B برای ذینفعان در ثبت نام های انتخابی فراهم کنند. سال گذشته، تقریباً 781،000،000 ثبت نام برای 85000 ویزای H-1B در دسترس ثبت شد (20000 اسلات به افراد دارای مدارک پیشرفته از مؤسسات آموزش عالی واجد شرایط ایالات متحده اختصاص داده شده است).

USCIS هنوز اعلام نکرده است که قرعه کشی H-1B چه زم، باز می شود. سال گذشته، ثبت‌نام از ظهر 1 مارس 2023 به وقت شرقی تا ظهر 17 مارس 2023 به وقت شرقی باز بود. ما انتظار داریم دوره مالی 25 مشابه باشد.

همچنین منتظریم ببینیم آیا روند انتخاب تغییر خواهد کرد یا خیر. و، امنیت داخلی ایالات متحده قانون پیشنهادی را در ماه اکتبر صادر کرد که برنامه H-1B را مدرن می کند. اگر این قانون پیشنهادی قبل از شروع دوره ثبت نام نهایی و آماده اجرا شود، ممکن است روند تغییر کند. بنابراین ضروری است که تمام براده های H-1B خود را آماده داشته باشید تا بتوانند با هر فرآیند جدید سازگار شوند.

فرآیند انتخاب پیشنهادی به دنبال تغییر از فرآیندی است که ثبت نام‌های متعدد را تشویق می‌کند به فرآیندی که مبتنی بر ذینفع است. هر ذینفع تحت قانون پیشنهادی صرف نظر از اینکه چه تعداد ثبت نام از طرف ذینفع ارسال شده باشد، فقط یک بار وارد فرآیند انتخاب می شود. هدف از بین بردن مزیت برای ذینفع، است که چندین ثبت نام از طرف آنها ثبت شده است و برای رسیدگی به تقلب کشف شده در طول ثبت نام H-1B سال مالی 24 که در آن کارفرمایان برای ارائه چندین ثبت نام برای یک ذینفع تب، ،د.

ثبت نام برای دوره های استخدامی است که از 1 اکتبر 2024 شروع می شود.

فرم ثبت نام آنلاین اطلاعات اولیه را از کارفرما و کارمند درخواست می کند و انتظار می رود که با فرم سال گذشته ی،ان باشد. اطلاعات درخواستی برای ثبت نام شامل:

  • نام کارفرما، شماره شناسایی کارفرمای فدرال، و آدرس دفتر اصلی.
  • نام، ،وان شغلی، تلفن روزانه و آدرس ایمیل نماینده مجاز کارفرما.
  • نام کامل ذینفع، تاریخ تولد، کشور محل تولد، کشور تابعیت، ،ت و شماره گذرنامه.
  • اینکه آیا ذینفع مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر را از یک موسسه آمریکایی گرفته است و نام موسسه.

بر اساس سیستم فعلی، اگر تعداد ثبت نام ها از سقف سالانه 85000 ویزا بیشتر شود، USCIS به صورت تصادفی انتخاب می کند، اما فقط از بین نامزدهایی که ثبت نام کرده اند. اگر ثبت نام کافی وجود نداشته باشد، USCIS ممکن است به پذیرش ثبت نام های ارسالی ادامه دهد یا یک دوره ثبت نام جدید باز کند. اگر فرآیند انتخاب تصادفی ضروری باشد، USCIS به ،، که ثبت نام کرده اند اطلاع می دهد که آیا ثبت نام آنها انتخاب شده است.

سال گذشته، USCIS در 31 مارس 2023 به برگزیدگان اطلاع داد. ما دوباره انتظار داریم در پایان مارس اعلان دریافت کنیم.

برنامه ریزی برای امسال H-1B Cap اولین گام در استراتژی انتخاب برای اطمینان از تشکیل پرونده دقیق و به موقع است. کارفرمایان باید موارد زیر را انجام دهند:

  1. نامزدهای H-1B را شناسایی کنید. به طور معمول، این موارد ممکن است شامل موارد زیر باشد: کارمند، که در وضعیت دانشجویی F-1 با مدرک مجوز استخدام (STEM یا غیرSTEM)، یا همسر مشتق H-4 با مدرک مجوز اشتغال کار می کنند. کارگران حرفه ای ملی استرالیا TN NAFTA یا E-3 که ممکن است بخواهند اقامت دائم در ایالات متحده را دنبال کنند (از نظر قانونی ترجیح داده می شود قبل از درخواست اقامت دائم در وضعیت H-1B باشند). L-1B کارمندان دانش تخصصی سطح حرفه ای چند ملیتی.
  2. پیشنهادات شغلی، توضیحات و حقوق را بررسی و نهایی کنید.
  3. اطمینان حاصل کنید که ارتباط مستقیمی بین سطح تحصیلات، نوع مدرک و وظایف شغلی پیشنهادی وجود دارد.
  4. مدارک مربوطه مورد نیاز برای تهیه دادخواست H-1B را جمع آوری کنید.

ما قویاً توصیه می کنیم که در اسرع وقت و قبل از 1 مارس 2024 با ما تماس بگیرید تا بتو،م در روند ثبت نام H-1B به شما کمک کنیم.



منبع: https://www.pollakimmigration.com/blog/h1b-cap-season-fy2025

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.