مزایای اخذ اقامت دائم کانادا (PR)

در اینجا 5 مورد از مزایای عمده ای که پس از تبدیل شدن به یک اقامت دائم کانادا تجربه خواهید کرد آورده شده است:

1 – شما می تو،د در هر نقطه از کانادا زندگی و کار کنید

به ،وان یک مقیم دائم، شما حق قانونی زندگی، کار یا تحصیل در هر نقطه از کانادا را دارید. این آزادی به انعطاف پذیری زیادی در انتخاب محل اقامت بر اساس ترجیحات شخصی، فرصت های شغلی و ملاحظات خانوادگی اجازه می دهد. ،نان دائمی به کارفرما یا استان خاصی وابسته نیستند.

علاوه بر این، مقیم دائم کانادا می تواند با استفاده از کارت اقامت دائم کانادا یا اسناد مسافرتی اقامت دائم (PRTD) مرزهای کانادا را ، کرده و وارد آن شود.

2 – می تو،د به خدمات بهداشتی و اجتماعی همگ، دسترسی داشته باشید

کانادا به دلیل سیستم جامع مراقبت های بهداشتی خود شناخته شده است و ،نان دائمی به ا،ر این مزایای مراقبت های بهداشتی، از جمله خدمات پزشکی ضروری، با هزینه کم یا بدون هزینه دسترسی دارند. علاوه بر این، آنها می توانند از خدمات مختلف اجتماعی و مزایای رفاهی بهره مند شوند.

3- می تو،د برای اقامت دائم خانواده خود نیز اسپانسر شوید.

هنگامی که شما مقیم دائم هستید، می تو،د برای حمایت از همسر، شریک زندگی مش، و فرزندان تحت تکفل خود درخواست دهید تا به شما در کانادا بپیوندند.

اگر از طریق ا،پرس اینتری مهاجرت می کنید، می تو،د خانواده خود را در درخواست اولیه خود بگنج،د تا بعدا مجبور نباشید آنها را اسپانسر کنید.

این به اتحاد خانواده ها کمک می کند و یک محیط حمایتی برای مهاجران جدید فراهم می کند.

4- فرزندان شما می توانند رایگان درس بخوانند

مقیمان دائمی حق تحصیل رایگان در مدارس ،تی کانادا تا سن 18 سالگی را دارند. علاوه بر این، آنها در مقایسه با دانشجویان بین‌المللی هزینه تحصیل در کالج‌ها و دانشگاه‌ها را به میزان قابل توجهی پایین‌تر می‌پردازند و آموزش عالی را در دسترس‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌کنند.

5- می تو،د شهروند کانادا شوید

اقامت دائم اولین قدم برای شهروندی کانادا شدن است. هنگامی که سه سال از پنج سال در کانادا اقامت داشته باشید، واجد شرایط شهروندی شدن خواهید بود. با انتقال به شهروندی کانادا، می تو،د رای دهید، برای پاسپورت کانادایی درخواست دهید و دیگر نیازی به تمدید وضعیت خود در این کشور ندارید.

برای اطلاع از اینکه آیا واجد شرایط اقامت دائم کانادا هستید، به سادگی ارزیابی آنلاین رایگان ما را تکمیل کنید! یکی از اعضای تیم Ca،im واجد شرایط بودن شما را بررسی می کند و برای بحث در مورد گزینه های مهاجرت با شما تماس می گیرد.

منبع: https://www.ca،im.com/blog/benefits-permanent-resident-status/

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.