قانون نهایی USCIS افزایش هزینه های پرونده سازی به زودی انتظار می رود

USCIS قبلاً افزایش هزینه پرونده پیشنهادی خود را تا اوایل سال 2024 به تعویق انداخت – و این افزایش ممکن است خیلی زود منتشر شود! این افزایش در کنار افزایش هزینه‌های پردازش حق بیمه است که از 26 فوریه 2024 اعمال می‌شود. افزایش هزینه پردازش حق بیمه تقریباً 12٪ است. برخی از افزایش هزینه های عمومی پیشنهادی بسیار فراتر از آن بود.

بودجه آژانس مبتنی بر کارمزد است و افزایش کارمزدها برای بازیابی هزینه های عملیاتی و کاهش عقب ماندگی ها پیشنهاد شده است. بار هزینه های جدید افزایش یافته در درجه اول بر دوش کارفرمایان – چه بزرگ و چه کوچک- خواهد بود. ویزای H-1B 70 درصد افزایش می یابد و از 460 دلار به 780 دلار می رسد. هزینه ثبت نام برای Cap H-1B از 10 دلار به 215 دلار افزایش می یابد. همچنین 600 دلار به تمام درخواست‌های کارگر غیرمهاجر I-129 و همه درخواست‌های مهاجرت I-140 برای کارگران خارجی به‌طور خاص برای پوشش هزینه‌های مرتبط با برنامه‌های بشردوستانه اضافه می‌شود. کل برنامه هزینه پیشنهادی را می توان در ثبت فدرال در جداول بخش II C یافت.

USCIS نظرات منفی زیادی از سوی کارفرمایان دریافت کرد و تاخیر در انتشار قانون نهایی می تواند نشان دهنده این باشد که USCIS به طور جدی ایجاد برخی تغییرات را در نظر گرفته است.

وکلای ،ون لوئیس این موضوع را از نزدیک دنبال می کنند و به محض اینکه در دسترس قرار گیرند، به روز رس، ها را ارائه خواهند کرد.

منبع: https://www.globalimmigrationblog.com/2024/01/uscis-final-rule-increasing-filing-fees-expected-soon/

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت معرفی 6 افزونه ai در وردپرس تاکس پرس.