آیا “تأیید مرحله اول” در حین حمایت از همسر وجود دارد؟

آزمون زبان

  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • آیا “تأیید مرحله اول” در حین حمایت از همسر وجود دارد؟

تاریخ انتشار: 6 فوریه 2024

آ،ین به روز رس،: 12 فوریه 2024


نویسنده: ایندیرا دوارته

فرآیند اسپانسرشیپ همسر در کانادا شامل مراحل مختلفی است که در طول زمان دستخوش تغییرات مختلفی شده است. علاوه بر این، نام مراحل در فرآیند تکامل یافته است. خانواده هایی که از این مراحل عبور می کنند، هدفشان این است که با عزیزان خود متحد شوند. با توجه به ماهیت مهم و احساسی این سفر مهاجرتی، درک پیچیدگی های هر مرحله برای آنها ضروری است. در مورد پیمایش این مراحل بینش به دست آورید و از اصطلاحات در حال تحول در اینجا مطلع شوید!

ارزیابی رایگان اسپانسر همسر

از جمع‌آوری اولیه اسناد بسته درخواست تا دریافت نهایی پاسخ IRR در مورد اقامت دائم، خانواده‌ها باید به ا،امات مستندات پایبند باشند، چالش‌های احتمالی را برطرف کنند و در طول کل فرآیند درخواست حمایت از همسر از به‌روزرس،‌های خط‌مشی مطلع باشند.

هدف نهایی تضمین اقامت دائم برای خویشاوندان تحت حمایت، تقویت وحدت خانواده در زمینه کانادا است.

مراحل حمایت از همسر در کانادا

قبلاً به ،وان “تأیید مرحله اول” شناخته می شد، اولین مرحله در کشتی اسپانسر همسر، اکنون شامل دریافت تاییدیه دریافت (AOR) از مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) است.

این تأییدیه دریافت اهمیت زیادی دارد، زیرا نه تنها شروع فرآیند ارزیابی را نشان می‌دهد، بلکه به ،وان نشانه‌ای است که با موفقیت شرایط واجد شرایط بودن درخواست حمایت خود را برآورده کرده‌اید و تأیید می‌کند که درخواست شما به طور رسمی در حال انجام است.

در مرحله اول، IRCC صلاحیت اسپانسر را بر اساس عواملی مانند رابطه آنها با شخص مورد حمایت، توانایی مالی برای حمایت از آنها و مطابقت با ا،امات حمایت ارزیابی می کند. اگر اسپانسر معیارهای واجد شرایط بودن را داشته باشد، تصمیم مثبتی صادر می شود که به م،ای تایید حمایت از همسر یا شریک زندگی خود است.

مهم است که توجه داشته باشید که این مرحله اول تایید تصمیم نهایی در مورد درخواست کلی حمایت از همسر را تشکیل نمی دهد.

نامه ای دریافت کردم مبنی بر اینکه “شما در مرحله اول پردازش تایید شده اید.” بعدش چی پیش میاد؟

با گذراندن موفقیت آمیز مرحله اول، این فرآیند به مرحله دوم، که بر ارزیابی واجد شرایط بودن و پذیرش فرد حمایت شده در کانادا متمرکز است، اجازه می دهد. این مرحله مست،م بررسی دقیق مدارک پشتیبان از جمله معاینات پزشکی و بررسی‌های امنیتی است و اطمینان حاصل می‌کند که فرد مورد حمایت برای اقامت دائم کانادا من، است و زم، که ازدواج یا اسناد قانونی برای اثبات آن وجود نداشته باشد، این رابطه در واقع یک رابطه واقعی است. .

اگر اطلاعات بیشتری در مورد نحوه جمع آوری می خواهید اسناد پشتیبان به ثابت کنید که رابطه عرفی شما واقعی و واقعی است، مقاله کامل ما را در اینجا بخو،د: چگونه رابطه مش، خود را ثابت کنید

همچنین، درک تمایز بین ک،‌های حمایت داخلی و خارجی، دو فرآیند مشابه و در عین حال کمی متفاوت، که هر کدام مجموعه مراحل خاص خود را دارند، بسیار مهم است. حمایت داخلی برای زوج هایی من، است که شریک زندگی آنها قبلاً در کانادا زندگی می کند و لازم است فرد مورد حمایت در تمام مراحل درخواست در کشور بماند. زن و شوهر باید زندگی مش، داشته باشند و تحت یک رابطه همسر یا قانون مش، طبقه بندی شوند. از سوی دیگر، Outland Sponsor،p برای ،، طراحی شده است که شرکای آنها در خارج از کشور زندگی می کنند و به فرد حمایت شده اجازه می دهد تا در طول درخواست خارج از کانادا باشد. این انعطاف‌پذیری به طرف حمایت‌شده اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز کشور را ، کند. اگر مجذوب جزئیات هستید و می‌خواهید بیشتر کاوش کنید، مقاله کامل را بخو،د: حمایت مالی داخلی و خارجی در کانادا، و در مورد بهترین گزینه حمایت مالی متن، با شرایط خود تصمیمی آگاهانه بگیرید.

مراحل نهایی و اقامت دائم کانادا

اگر درخواست شما تأیید شود، دستورالعمل هایی در مورد نحوه تکمیل فرآیند خود برای تبدیل شدن به یک PR کانادا و پس از آن دریافت کارت PR خود دریافت خواهید کرد. در این صورت دو مدرک حیاتی برای متقاضیان ارسال می شود: تاییدیه اقامت دائم و در صورت ،وم ویزای اقامت دائم.

بستگان تحت حمایت در خارج از کانادا

تاییدیه اقامت دائم به ،وان یک سند تایید رسمی عمل می کند، در حالی که ویزا برای افرادی از کشورهایی که برای ورود به کانادا به آن نیاز دارند، صرف نظر از مکان فعلی آنها ارائه می شود.

پس از دریافت این مدارک، اعضای خانواده شما می توانند سفر خود را به کانادا آغاز کنند، اما بررسی تاریخ انقضای ویزای اقامت دائم و تایید اقامت دائم ضروری است. قبل از انقضای این اسناد، اعضای خانواده شما باید با یک افسر مهاجرت کانادایی در یک بندر ورودی مشخص ملاقات کنند. افسر ارزیابی نهایی را انجام خواهد داد و تصمیم نهایی را برای اعطای مجوز ورود به کانادا به ،وان مقیم دائم خواهد گرفت.

رد درخواست

پس از صدور تصمیم، و در صورت امتناع، می تو،د یادداشت ها را از افسر ویزا درخواست کنید. این بینش های بیشتری را در مورد دلایل این تصمیم ارائه می دهد. از طرف دیگر، می‌تو،د از خدمات وکیلی استفاده کنید که می‌تواند در مورد فرآیند تجدیدنظر راهنمایی کند.

برای شروع سفر خود به اقامت دائم کانادا از طریق برنامه اسپانسرشیپ همسر آماده هستید؟ با ارزیابی آنلاین رایگان ما شروع کنید! اجازه دهید وکیل مهاجرت اختصاصی ما مشخصات شما را به دقت ارزیابی کند، آنها برای بحث در مورد واجد شرایط بودن شما تماس خواهند گرفت. مسیر شما به سمت فرآیند درخواست حمایت از همسر یکپارچه از امروز شروع می شود!


شروع ارزیابی رایگان

منبع: https://www.ca،im.com/blog/first-stage-approval-spousal-sponsor،p/

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.