«خیلی هیجان زده یا ناراحت نشوید. انرژی عاطفی محدود خود را صرف چیز دیگری کنید، زیرا فکر نمی‌کنم این کار به جایی برسد.» – immigrationcourtside.com

لایحه مهاجرت تنها چند ساعت پس از انتشار ش،ت می خورد

لایحه پیشنهادی مهاجرت که روز یکشنبه توسط کمیته سنا برای عموم منتشر شد، پیش از این “مرده” اعلام شده است.

pastedGraphic.png

آستین کوچر

4 فوریه 2024

مجلس سنا سرانجام متن کامل لایحه مهاجرت دو حزبی خود را که مدت ها مورد انتظار بود، عصر یکشنبه منتشر کرد.

در صورت تصویب، این لایحه:

  • حمایت نظامی از اوکراین و اسراییل را تامین می کند و در عین حال بودجه آنروا را کاهش می دهد
  • ایجاد اختیارات اضطراری جدید که به رئیس جمهور اجازه می دهد مرز را ببندد
  • ایجاد آستانه بالاتر برای مصاحبه های ترس معتبر و مسیرهای جدید پناهندگی در مرز ایالات متحده و مکزیک
  • راهی برای دریافت گرین کارت برای پناهجویان افغان در ایالات متحده فراهم کند
  • نظارت الکترونیکی و بازداشت مهاجران را گسترش می دهد
  • و یک سری تغییرات دیگر را در سیستم مهاجرت ایجاد کنید – برخی برای مهاجران خوب و برخی بد

همچنین بودجه بیشتری برای آژانس های مهاجرت فراهم می کند، از جمله:

  • 440 میلیون دلار برای IJ
  • 12 میلیون دلار برای مبارزه با قاچاق
  • 7 میلیارد دلار به CBP
  • 8 میلیارد دلار به ICE
  • 4 میلیارد دلار به USCIS

من لایحه را امشب دوبار خواندم. من هنوز فقط به متن لایحه فکر نمی کنم، بلکه به آنچه که این لایحه به ،وان چشم اندازی برای تغییر مهاجرت نشان می دهد، فکر می کنم. ارزش هایی که این لایحه نشان دهنده چیست؟ چگونه این مقررات در عمل اجرا می شود؟ چگونه اثرات این تغییرات مختلف را اندازه گیری کنیم؟

گزیده ای از لایحه مهاجرت سنا.

اما احساس نکنید که باید بیش از حد وارد علف های هرز اینجا شوید. این احتمال وجود دارد که این لایحه در طول شب زنده بماند زیرا مردم از سراسر طیف سیاسی برای خفه ، صورتحساب در خواب امشب بر سر بالش‌ها می‌جنگند.

محافظه کاران برجسته در حال حاضر به خاطر این واقعیت که قدرت های مرزی اضطراری تا چندین هزار برخورد در روز وارد عمل نمی شوند، دست به کار شده اند. آنها متن را اینگونه خواندند که می‌گفت هر چیزی کمتر از 5000 باشد، بنابراین «قابل قبول» است.

بسیاری از این نکات گفت‌وگو با هدف دونالد ترامپ برای جلوگیری از پیشبرد لایحه (اگرچه بسیاری از اه، مهاجرتی ک،یک جمهوری‌خواهان و تعداد بسیار کمی از دموکرات‌ها را در بر می‌گیرد) نزدیک است تا بتواند در «بحران مهاجرت» در انتخابات بعدی شرکت کند. .

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در یک وب‌سایت خاص که نامش فاش نمی‌شود گفت:

من به اندازه کافی دیده ام. این لایحه حتی بدتر از آن چیزی است که ما انتظار داشتیم و به پایان فاجعه مرزی که رئیس جمهور ایجاد کرده است نزدیک نخواهد شد. همانطور که مذاکره کننده اصلی دموکرات اعلام کرد: بر اساس این قانون، “مرز هرگز بسته نمی شود.” اگر این لایحه به مجلس برسد در بدو ورود مرده است.

ترقی خواهان برجسته نیز عملی بودن این لایحه را به این دلیل که پناهندگی را تشدید می کند رد کرده اند. Las Americas، یک گروه م،ع حقوق مهاجران در ال پاسو، تگزاس، امشب بی،ه‌ای منتشر کرد که شامل ارزیابی تاریک زیر بود:

«بستن مرزها، ایجاد یک سیستم جدید «نمونه‌سنجی» و تضعیف قو،ن پناهندگی ما هیچ کمکی برای رفع مشکلات اساسی که کودکان و خانواده‌های آسیب‌پذیر را مجبور می‌کند خانه‌های خود را ، کنند، به دنبال امنیت و زندگی بهتر هستند. اگرچه این صورتحساب شامل روکش‌های نقره‌ای کوچک است، اما هزینه آن بسیار با،ت. این معامله در نهایت خانواده های بیشتری را در معرض یک سفر مهاجرتی ناامن قرار می دهد. آنها مجبور خواهند شد روزها یا حتی هفته ها در آن سوی مرز منتظر بمانند و این امر آنها را بیشتر در معرض دید ،، قرار خواهد داد که در تلاش برای هدایت این سیاست های غیرممکن، آنها را طعمه خود خواهند کرد.

من به دنبال حامی، گشتم و تا کنون، تنها ،ی که می‌توانم پیدا کنم، افرادی در مرکز نیسکانن هستند که امشب بی،ه‌ای منتشر ،د و تلاش‌های دو حزب را ستایش ،د:

ما گروه دو حزبی سناتورها را که هفته ها کار سخت را برای مذاکره در مورد مصالحه امنیت مرزی سرمایه گذاری کرده اند، تحسین می کنیم. سناتورهای کریس مورفی، جیمز لنکفورد و ،ستن سینما علیرغم مواجهه با مخالفت و مقاومت از سوی احزاب و رهبران خود، همچنان به کار خود برای یافتن راه حلی خوشایند برای اعضای دو طرف راهرو ادامه داده‌اند و در عین حال تضمین می‌کنند که کنگره در نهایت می‌تواند بودجه تکمیلی بسیار مورد نیاز را باز کند. به متحدانمان کمک کنیم

من مطمئن هستم که اولین روز صبح لایحه مهاجرت را در اخبار خواهیم دید، اگرچه پوشش احتمالاً عمدتاً منفی است.

پیشنهاد من این است که اگر این مطلب را بخو،د، احتمالاً به اندازه‌ای که فعلاً لازم است به آن توجه کرده‌اید. زیاد هیجان زده یا ناراحت نشوید. انرژی عاطفی محدود خود را صرف چیز دیگری کنید، زیرا فکر نمی‌کنم این کار به جایی برسد.

برای دسترسی به متن کامل لایحه روی لینک زیر کلیک کنید.

لایحه مهاجرت سنا

حمایت از بورسیه عمومی ممنون که خواندید. اگر می خواهید از بورسیه عمومی حمایت کنید و این خبرنامه را در صندوق پستی خود دریافت کنید، برای اشتراک رایگان روی زیر کلیک کنید. و اگر این اطلاعات را مفید می د،د، آن را به صورت آنلاین یا با دوستان و همکاران به اشتراک بگذارید.

حمایت خود را قول دهید

pastedGraphic_2.png

متش،، آستین! به نظر می رسد توصیه محتاطانه ای برای صرفه جویی در انرژی و تمرکز بر نبرد برای نجات جان ها و در عین حال حفظ سلامت عاطفی خوب صرف نظر از اینکه این لایحه یا نسخه ای از آن هرگز به قانون تبدیل شود!

منبع: https://immigrationcourtside.com/2024/02/05/%E2%9A%96%EF%B8%8F-senate-immigration-bill%F0%9F%93%9C-austin-kocher-on-substack-dont-get-too-excited-or-upset-spend-your-limited-emotional-energy-on-so،ing-else-because-i-don/

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت معرفی 6 افزونه ai در وردپرس تاکس پرس.