اتاق فرار ترسناک رزرو آنلاین اسکیپ روم ترسناک مجله اتاق فرار | allescape

مردی به اسم چکاد چکاد; اهل بیرون این کوی و برزن، پسر یکی از ملّاکین کوهستان که با خریدن ملکها، خانهها و زمینهای اهالی داراب، به دنبال تخریب بافتفرسودهی شهر بود و رویای ساخت یک منطقهی گردشگری بزرگ را در سر میپروراند. اما با وجود خالی بودن و متروکه بودن شهر، چکاد موفق به دریافت مجوز ساخت و ساز نشد. زیرا میگویند داراب هنوز یک پروندهی جنایی حل نشده و قدیمی دارد که با تخریب شهر، ممکن است سرنخهای مربوط به آن از بین برود و دیگر قابل بررسی نباشد. پروندهی مرگ دختری به نام مریم مریم; فرزند قباد و صحرا، دختری که سالها پیش در پی اتفاقاتی تلخ و شوم، متهم به بیعفتی شد و حکم تکفیرش توسط اهالی شهر امضاگشت.

که می‌توانید با تخفیف‌های ویژه از سایت تخفیفان دریافت کنید، بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم است. به عنوان یکی دیگر از بازی های اتاق فرار برای موبایل اندروید و ios می توان به Escape If You Can 5 اشاره کرد. در این بازی شما نقش فردی را دارید که در تعقیب توسط پلیس می باشد و لاستیک های ماشین تان با میخ های وسط جاده سوراخ میشود. شما در منطقه ای خالی از سکنه قرار دارید و مدرسه متروکه ای در نزدیکی شما به چشم میخورد و وارد آن میشوید. با شروع بازی داستان های متعددی در این مدرسه رخ می دهند که برای رهایی از آنها باید معماهای مختلفی سبک اسکیپ روم را حل کنید.

اتاق فرار (Escape Room) چیست؟

فضاسازی بازی برای زمانی هست که شما در زیرزمین هتل هستید و …. متاسفانه اکنون نوبت به شما رسیده است و شما میهمان ناخوانده این هتل شوم هستید. برای رهایی از این مهلکه و نجات خود، تنها یک ساعت وقت دارید. او یک قاتل بالفطره روانی است…در برخی از اتاق های این هتل گازهای سمی کشنده جان افراد را می گیرد و در برخی دیگر آن ها تا سرحد مرگ شکنجه می شوند… دکتر هنری هاوارد هولمز ملقب به اچ اچ هلمز مالک این هتل برای گرفتن جان ساکنین این هتل حاضر به انجام هر کاری هست.

در این مجموعه فضاهایی برای انجام ۸ اتاق فرار با داستان‌های مختلف وجود دارد. اسکیپ متر از پرطرفدارترین مجموعه‌‌های سرگرمی و اتاق فرارهای تهران محسوب می‌شود. این مجموعه شامل سه تا از اتاق فرارهای تهران هست که همگی زیرمجموعه خانه ذهن زبیاست و هرکدام با موضوع و سناریوی خاصی طراحی شده‌ است. اتاق فرار شبیه سازی یک بازی در دنیای واقعی است، که برای رسیدن به پایان بازی باید به همراه تیم خودمان یک سری معما را حل کنیم.

محیط بازی

اتاق فرار ترسناک رزرو آنلاین اسکیپ روم ترسناک مجله اتاق فرار | allescape

درون یک اتاقی قرار می‌گیرید و تا جواب معما را نیابید؛ نمی‌توانید بیرون بیایید. زمانی که برای حل معما درنظر گرفته شده است هم حساسیت بازی را بالا می‌برد. خواه ناخواه باید حواس خود را بیشترجمع کنید و دقت خود را به بالاترین حد برسانید تا بتوانید به جواب برسید. در این مدل بازی اتاق فرار با هیجان بسیار بالایی دست و پنجه نرم می‌کنید. پس اگر به دنبال آدرنالین بالا هستید این تم مناسب‌ترین انتخاب برای شماست. جستجو برای چالش‌هایی که شما را در حل پازل‌ها کمک می‌کنند.

  • این دسته افراد به صورت گروهی وقت خود را صرف یک سرنخ می‌کنند.
  • با این حال مشاوره تلفنی قبل از بازی با برگزار کنندگان آن در خصوص شرایط و فضای بازی و فوبیاهای احتمالی که دارید در تجربه شما از آن بازی تاثیر بسیار زیاد و مثبتی خواهد داشت.
  • خوشبختانه با افزایش محبوبیت این بازی جذاب، امروزه شاهد اتاق‌های فرار مختلف با سناریو‌های متفاوت در سراسر کشور هستیم.
  • اطلاعات تماس و جزئیات خدمات هر مرکز در صفحه مربوطه قرار دارد.
  • بنابراین در برخی از بازی‌ها با استفاده از عنصر زمان، در کنار طراحی یک محیط مناسب و یک خط داستانی جذاب، فضایی برای ترشح آدرنالین شرکت‌‌کنندگان مهیا می‌کنند.