خروج اجباری تا 18 ماهه برای فلسطینیان اعلام شد

رئیس جمهور جو بایدن ،وج اجباری معوق (DED) را تا 18 ماه برای فلسطینی، که در حال حاضر در ایالات متحده مقیم هستند، اعلام کرد. رئیس جمهور این اقدام را به دلیل حملات تروریستی به اسرائیل در 7 اکتبر 2023، پاسخ نظامی و شرایط انس، در سرزمین های فلسطینی به ویژه غزه انجام داد. افراد در صورت داشتن شرایط واجد شرایط بودن نیازی به درخواست برای DED ندارند. اما در صورت تمایل به مجوز کار، درخواست لازم است.

اعتقاد بر این است که کمک هزینه DED تقریباً بر 6000 فلسطینی که از 14 فوریه 2024 در ایالات متحده حضور داشته اند تأثیر می گذارد.

  • چه ،ی پس از 14 فوریه 2024 داوطلبانه به سرزمین های فلسطین بازگشته است.
  • چه ،ی از 14 فوریه 2024 به طور مداوم در ایالات متحده اقامت نداشته است.
  • چه ،ی قابل استرداد نیست یا قابل استرداد است. یا
  • که حضور آنها در ایالات متحده خطری برای امنیت عمومی یا پیامدهای بالقوه نامطلوب سیاست خارجی است.

DED تخفیف موقتی است که رئیس جمهور ممکن است اجازه دهد. در ارتباط با DED، پرزیدنت بایدن به و، امنیت داخلی اجازه داده است تا برخی از ا،امات را برای دانشجویان فلسطینی F-1 که به دلیل شرایط موجود در قلمرو خود، باید بتوانند ساعات بیشتری کار کنند و در دوره های کمتری از حد معمول شرکت کنند، تعلیق کند. مجاز.

افراد از هنگ کنگ و لیبریا نیز مجاز به DED هستند.

جزئیات مربوط به DED فلسطین و دستورالعمل های نحوه درخواست مجوز کار به زودی در ثبت فدرال منتشر می شود.

وکلای ،ون لوئیس برای پاسخگویی به هرگونه سوال در مورد DED، وضعیت حفاظت شده موقت، و تأیید مجوز کار برای افرادی که در این دسته‌ها هستند، در دسترس هستند.

منبع: https://www.globalimmigrationblog.com/2024/02/deferred-enforced-departure-of-up-to-18-months-for-palestinians-announced/

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات. کاج تفلون اتحادیه جهانی نمایشگاه ها و توسعه صادرات آریس تفلون.