به روز رسانی H-1B: قانون جدید بر بهبودهای ذینفع محور تمرکز دارد

USCIS قانون نهایی «بهبود فرآیند انتخاب ثبت نام H-1B و یکپارچگی برنامه» را در 2 فوریه 2024 منتشر کرد. قانون نهایی جدید دارای سه دسته اساسی است: ایجاد یک فرآیند انتخاب با محوریت ذینفع، به ویژه اجازه دادن به انعطاف پذیری تاریخ شروع، و پیشرفت های دیگر. به یکپارچگی فرآیند انتخاب

این اولین مرحله از قو،ن نهایی است که بر اساس نیازمندی‌های مدرن‌سازی H-1B، ارائه انعطاف‌پذیری در برنامه F-1، و بهبود برنامه‌ای که بر قو،ن سایر آثار غیرمهاجر تأثیر می‌گذارد، انتظار می‌رفت که در اکتبر 2023 برای اطلاعیه و نظر منتشر شد.

USCIS می‌خواست پیشرفت‌های فرآیند کلاهک H-1B را به موقع برای قرعه‌کشی امسال اجرا کند. توضیح در مورد تعاریف H-1B و سایر موارد در مورد پرونده های ویزای غیر مهاجرتی در این قانون نهایی نیست.

ذینفع محور

DHS یک فرآیند انتخاب ذینفع محور را برای کاهش مشکلات دستکاری معرفی کرده است. مهم نیست که چه تعداد از متقاضیان برای فرصت های شغلی با حسن نیت برای همان ذینفع ثبت نام کنند، ذینفع فقط یک بار در قرعه کشی شرکت داده می شود. هنگامی که یک ذینفع انتخاب می شود، به همه درخواست کنندگ، که برای آن فرد ثبت نام کرده اند اطلاع داده می شود. این به احتمال زیاد به ذینفعان توانایی بیشتری برای مذاکره با کارفرمایان در مورد اینکه کدام شغل را بپذیرند می دهد.

علاوه بر این، قانون نهایی روشن می کند که برای شرکت در ثبت نام، گذرنامه معتبر یا سایر اسناد مسافرتی معتبر مورد نیاز است. “اسناد مسافرتی معتبر” اضافه شد تا افراد بدون تابعیت بتوانند در قرعه کشی شرکت کنند. طبق قانون، سند سفر باید برای ورود به ایالات متحده معتبر باشد. یک ذینفع می تواند تنها از یک پاسپورت یا سند مسافرتی برای تمام موارد ارسالی قرعه کشی استفاده کند. تغییرات معین در اطلاعات پاسپورت و اسناد مسافرتی بین ثبت نام و ثبت دادخواست ممکن است اگر اطلاعات مربوط به ازدواج، تغییر هویت ،، گذرنامه یا سند مسافرتی مفقود یا دزدیده شده باشد، قابل قبول است.

DHS به این موضوع توجهی نکرد که آیا نهادهای مرتبط از ارسال چندین ثبت نام برای یک ذینفع منع خواهند شد، زیرا ممکن است پس از انجام فرآیند انتخاب ذینفع محور، لازم نباشد.

انعطاف پذیری تاریخ شروع

DHS تصریح کرده است که اگر پرونده بیش از شش ماه قبل از تاریخ شروع پیشنهادی ثبت نشده باشد، می توان دادخواست هایی با تاریخ شروع پس از اول اکتبر سال مربوطه ثبت کرد. DHS به گسترش حفاظت از شکاف درپوش برای دانشجویان واجد شرایط که بخشی از قانون پیشنهادی اکتبر 2023 بود، توجهی نکرد.

تقویت یکپارچگی

تحت این دسته، DHS توانایی خود را برای رد یا ابطال یک دادخواست تایید شده در موارد زیر مدون کرد:

  • تغییری در اطلاعات شناسایی ذینفع از ثبت نام تا ثبت دادخواست وجود دارد.
  • هزینه ثبت نام نامعتبر را کشف می کند.
  • متوجه می شود که دادخواست مبتنی بر یک ثبت نام معتبر نیست. یا
  • متوجه می شود که اظهارات ارائه شده در گواهی ثبت نام، دادخواست یا LCA نادرست، تقلبی یا نادرست یک واقعیت با اهمیت بوده است.

هنگام ثبت نام، خواهان گواهی زیر را به مجازات شهادت دروغ امضا می کند:

  • کلیه اطلاعات مندرج در ثبت نام کامل، واقعی و صحیح است.
  • ثبت نام (ها) منع، کننده یک پیشنهاد شغلی قانونی است. و
  • ثبت‌کننده، یا سازم، که از طرف آن ثبت (ها) ارسال می‌شود، با ثبت‌کننده، درخواست‌کننده، نماینده، یا فرد یا نهاد دیگری برای ارسال ثبت نام کار نکرده یا با آن موافقت نکرده است تا به‌طور غیرمنصفانه شانس افزایش یابد. انتخاب برای ذینفع یا ذینفعان در این ارسال.

اگر در مورد قانون جدید و تأثیر آن بر پرونده های آینده شما سؤالی دارید، لطفاً با وکیل ،ون لوئیس خود تماس بگیرید.

منبع: https://www.globalimmigrationblog.com/2024/02/h-1b-update-new-rule-focuses-on-beneficiary-centric-improvements/

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت معرفی 6 افزونه ai در وردپرس تاکس پرس.