صرافی کوینکس (CoinEx)؛ از تاریخچه تا نحوه معامله و کارمزدها -ایران ارز دیجیتال

صرافی Coinex یک توکن رمزنگاری شده به نام CoinEx Chain دارد که در 28 ژوئن ۲۰۱۹ منتشر شده است. نکته: در دنیای ارز دیجیتال استفاده از پسورد قوی همچنین نگهداری پسورد در یک جای امن بسیار ضرری است. در این زمان برایتان یک پنجره باز خواهد شد که بر روی آن پازلی نشان داده میشود و شما باید قطعات آن را در جای خالی قرار دهید تا صرافی تشخیص دهد ربات نیستید.در صورتی که قطعات پازل را به صورت صحیح در جای خود قرار ندهید، دوباره یک پازل به نمایش گذاشته میشود تا از اول آن را درست کنید.

2- در قسمت پایینی یه رشته کد داده که حتما حتما اونو یه جا معتبر یادداشت کنید که اگه google authenticator پاک شد به وسیله این کد بازیابی میشه. نحوه ساخت ایمیل امن در این مقاله توضیح داده شده است. تعهد کوینکس به ارائهٔ محصولات عالی و تجربهٔ کاربری رضایتبخش به حضور این صرافی در اقصاءنقاط جهان و پذیرش آن از سوی کاربران بینالمللی در مدت زمانی کوتاه منجر شده است. از این رو یکی از ویژگی های اصلی و جذاب صرافی های متمرکز امکان حضور در این دو بازار برای کاربران تعریف شده است.

از آنجایی که در شرایط تحریم به سر میبریم ترجیحاً بهتر است از Google Authenticator استفاده کنیم؛ بنابراین برای استفاده از حساب کاربری صرافی ابتدا باید آتنتیکیتور صرافی کوینکس را فعال کنیم. بنابراین این خدمات مناسب برای سرمایه گذاران باتجربهای است که در استفاده از خدمات تجاری پیشرفته مطمئن هستند. همیار کریپتو یکی از منابع معتبر برای آموزش بازارهای مالی در این مقاله بهصورت ویدئویی و تصویری به آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس میپردازد. چطور کریپتو را در کوینکس خرید/فروش کنیم؟ پلتفرم آن به ۱۵ زبان از جمله چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، روسی و غیره در دسترس است. صرافی کوینکس دارای یک پلتفرم ساده برای معاملات ارز دیجیتال به شکلی راحت و امن است. برای واریز از کد QR استفاده کنید هنگامی که می خواهید BTC را از پلتفرم ارسال کننده خارج کنید، از ویژگی “اسکنِ کد QR” استفاده کنید، و کد QR ارائه شده توسط پلتفرم ارسال را اسکن نمایید تا بتوانید BTC را در صرافی کوینکس واریز کنید.

در این آموزش، فرض شده که شما قبلاً این سه مرحله را انجام داده، موجودی کیف پولتان را با تتر شارژ کرده اید و اکنون قصد دارید در صرافی کوینکس ارزی را به روش اسپات خرید اکسچنج کوینکس coinex و فروش کنید. ۲- کد تأییدی که به ایمیل وارد شده، فرستاده شده است را در قسمت Email verification code وارد کنید. پس از واردکردن ایمیل روی Send code بزنید. ۵- روی دکمه Sing Up بزنید. برای ثبت نام کافی است وارد سایت کوینکس شوید، زبان آن را به فارسی تغییر داده روی دکمه ثبت نام در بالا سمت چپ صفحه کلیلک نمایید. در صنعت رمزارزها که دائماً در حال تغییر است، اطلاعات بلادرنگ دربارهٔ رمزرزها به سرمایهگذاران کمک میکند از تحرکات حال حاضر بازار مطلع شوند.

به این منظور، پس از ورود به حساب کاربری، در صفحه اصلی نشانگر ماوس را بر روی گزینه Assets آورده تا پنل مربوطه باز شود و در آن برای واریز سرمایه گزینه Deposit و برای برداشت سرمایه گزینه Withdraw را انتخاب کنید. برای اولین ورود به اپلیکیشن کوینکس کدی به ایمیلتان ارسال خواهد شد. هنگامی که به صفحه خرید در Simplex هدایت شدید، می بایست جزئیات پرداخت خود را وارد کنید، برای ورود به فرآیند تأیید، روی Pay Now کلیک کنید. سپس از صرافی کوینکس ایمیلی برای شما ارسال می شود (withdrawal confirmation) که شما باید نگاه کنید که کلیه اطلاعاتی که وارد کرده بودید از جمله آدرس برداشت و مقادیر برداشت، درست است و سپس روی تأیید نهایی (Reconfirm) کلیک می نمایید تا درخواست برداشت withdraw ارسال شود. برترین ویژگی که توانسته این سایت را متمایز از بقیه کند ، دور بودن از تحریم و انجام trade ترید بدون توجه به تحریم های قانونی است .