معافیت های کلاهک H-1B برای پزشکان


برنامه H-1B به شرکت ها و سایر کارفرمایان در ایالات متحده اجازه می دهد تا به طور موقت کارگران خارجی را در مشاغلی استخدام کنند که به کاربرد نظری و عملی مجموعه ای از دانش بسیار تخصصی و مدرک لیسانس یا بالاتر در تخصص خاص یا معادل آن نیاز دارند. در صورت اعطای درخواست، ویزای H-1B به مدت سه سال اعتبار خواهد داشت و برای سه سال دیگر قابل تمدید است. بسیاری از کارکنان مراقبت های بهداشتی می توانند برای این ویزا درخواست دهند، از جمله پزشکان.

پزشکان ممکن است برای شرکت در یک برنامه اقامت، آموزش یا انجام تحقیقات و کار در یک مرکز بهداشتی برای ویزای H-1B درخواست دهند. یکی از ا،امات گذراندن آزمون سه مرحله ای برای صدور مجوز پزشکی از طریق آزمون مجوز پزشکی ایالات متحده (USMLE) است. این آزمون دانش بالینی، مهارت های بالینی را بررسی می کند و شامل ارزیابی گفتاری ،یسی است.

کلاهک H-1B

با توجه به تقاضای زیاد برای ویزای H-1B در بین متخصصان هر ساله، ،ت ایالات متحده محدودیتی را برای تعداد افراد واجد شرایط دریافت آن اعمال کرده است. کنگره سقف عادی سالانه 65000 را برای دسته H-1B تعیین کرده است. 20000 دادخواست اضافی به ذینفع، که مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر در ایالات متحده گرفته اند اختصاص داده شده است که آنها را از این سقف معاف می کند. با این حال، در برخی موارد، یک دادخواست می‌تواند یک دادخواست H-1B بدون عبور از سقف H-1B ارائه کند.

معافیت های سقفی H-1B بر اساس کارفرمای حامی

معافیت های سرپوش H-1B برای پزشکان تا حد زیادی به کارفرمای حامی بستگی دارد. یک سازمان مراقبت های بهداشتی، مانند بیمارستان، در صورتی که دارای هر یک از معیارهای زیر باشد، می تواند از سقف معافیت برخوردار شود:

  • این یک موسسه آموزش عالی معتبر است.
  • این یک نهاد غیرانتفاعی است که به یک موسسه آموزش عالی مرتبط یا وابسته به آن است. یا
  • این یک سازمان تحقیقاتی غیرانتفاعی یا یک سازمان تحقیقاتی ،تی محلی، ایالتی یا فدرال است.

علاوه بر این، اگر یک پزشک توسط یک سازمان انتفاعی استخدام شده باشد، اما به طور فیزیکی در یک مؤسسه، سازمان یا نهاد معاف از سقف واجد شرایط کار کند، باز هم می‌توان دادخواست او را به ،وان معاف از سقف ثبت کرد. نمونه های بالقوه واجد شرایط استخدام شدن توسط یک سازمان انتفاعی، اما به کارگیری در محل معاف از سقف شامل موارد زیر است:

  • یک پزشک که در یک مرکز بهداشتی دانشجویی در یک کالج محلی کار می کند.
  • یک پزشک ارائه دهنده خدمات بالینی در یک کلینیک مراقبت خیریه غیرانتفاعی که وابسته به کالج یا دانشگاه محلی است.
  • کارفرمایی که خدمات بالینی را در یک کلینیک مراقبت خیریه غیرانتفاعی که وابسته به کالج یا دانشگاه محلی است ارائه می دهد.
  • یک پزشک که دوره های بهداشت و پزشکی را در یک کالج محلی تدریس می کند. یا
  • یک بیمارستان‌دار شاغل در یک گروه پزشکی انتفاعی که خدمات حرفه‌ای را در یک بیمارستان معاف از سقف ارائه می‌کند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که معافیت H-1B به طور کلی فقط زم، وجود دارد که پزشک نزد کارفرمای معاف از سقف باقی می‌ماند.

معافیت های سقفی H-1B بر اساس معافیت ا،امی برای اقامت در خانه J-1

فارغ‌التحصیلان بین‌المللی پزشکی (IMG) نیز ممکن است از برنامه ویزای J-1 برای اجتناب از کلاهک H-1B استفاده کنند، اما این فرآیند می‌تواند زمان‌بر و کمتر ساده باشد. ویزای J-1 که به ،وان برنامه بازدیدکنندگان تبادل نیز شناخته می شود، به IMG ها اجازه می دهد تا برای تحصیلات تکمیلی پزشکی یا آموزش به ایالات متحده بیایند. با این حال، IMG هایی که در این برنامه شرکت می کنند، پس از اتمام دوره آموزشی، مشمول یک شرط اقامت در خانه دو ساله (HRR) هستند. این بدان م،است که IMG ها باید قبل از اینکه بتوانند برای ویزای H یا L یا برای اقامت دائم (ی،ی “گرین کارت”) درخواست دهند، به مدت دو سال به کشور خود بازگردند.

پزشک، که تمایلی به اجرای HRR دو ساله ندارند، می توانند امکان دریافت معافیت هایی را که آنها را از این تعهد معاف می کند، بررسی کنند. از آنجایی که پزشکان غیرمهاجر J-1 معمولاً واجد شرایط معمول ترین معافیت از HRR نیستند، معافیت «بدون اعتراض» صادر شده توسط کشورشان، آنها اغلب معافیت آژانس ،تی ذینفع (IGA) مانند برنامه معافیت Conrad 30 را دنبال می کنند. . ا،ر معافیت‌های IGA، از جمله برنامه Conrad 30، به پزشکان غیرمهاجر J-1 اجازه می‌دهد تا در صورت موافقت با انجام موفقیت‌آمیز خدمت سه ساله به مدت سه سال در یک منطقه کمبود حرفه‌ای سلامت (HPSA) در ایالات متحده، معافیت‌هایی را برای HRR دریافت کنند. این پزشکان می توانند برای ویزای H-1B بدون مشمول محدودیت سالانه درخواست دهند.

نتیجه

در حالی که کلاهک H-1B هنوز می تواند برای پزشکان خارجی که به دنبال کار در ایالات متحده هستند چالشی ایجاد کند، تعدادی از آنها می توانند با کار در یک سازمان مراقبت های بهداشتی واجد شرایط یا با استفاده از برنامه J-1 واجد شرایط معافیت کلاهک H-1B شوند. دریافت معافیت HHR توجه به این نکته مهم است که اگرچه ویزای H-1B معاف از سقف سهمیه سالانه ندارند، اما همچنان مشمول حدا،ر دوره کاری H-1B شش ساله هستند، به استثنای برخی موارد.

اگر در مورد معافیت های سرپوش H-1B برای پزشکان سؤالی دارید، با دفتر ما تماس بگیرید امروز برای راه اندازی یک مشاوره با یکی از وکلای ما!

منبع: https://berardiimmigrationlaw.com/h-1b-cap-exemptions-for-physicians/

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.