☠️ بحران واقعی مرزی ربطی به BS ندارد 💩 توسط POLITICOS و رسانه ها مورد حمله قرار می گیرد! – تاد میلر از The Border For The Border Chronicle گزارش می دهد – «بحران مرزی به ندرت به افرادی مانند پناهجویان مجروح، بیمار، خیس و لرزان در مرز اشاره می کند که روز شنبه شامل کودکان و زنان باردار می شد.»

پناهجویان پس از بارش برف در 10 فوریه در امتداد دیوار مرزی نزدیک ساسابه در هوای 34 درجه قدم می زنند. (اعتبار ع،: David Damian Figueroa)
پناهجویان پس از بارش برف در 10 فوریه در امتداد دیوار مرزی نزدیک ساسابه در هوای 34 درجه قدم می زنند. (اعتبار ع،: David Damian Figueroa)
تاد می،
تاد می،
خبرنگار مرزی
کرونیکل مرزی
ع،: Coder Chron

https://open.substack.com/pub/theborderchronicle/p/what-is-the-border-crisis-a-snowstorm?r=1se78m&utm_medium=ios&utm_campaign=post

. . . .

در طول هفته، اصطلاح “بحران مرزی” به طور برجسته در شبکه های سراسری هم در لفاظی های سیاسی و هم در پوشش رسانه ای مطرح شد. شاید این اصطلاح اگر به افرادی که در برف و باران یخ می زنند، یا در تابستان از صحرا می میرند، من، و دقیق باشد. با این حال، با وجود اینکه هزاران نفر در عبور از خطرناک ترین مرز زمینی جهان – از جمله تعداد بی سابقه در دو سال گذشته – جان خود را از دست داده اند – این تقریباً هرگز در گزارش های رسانه ها در مورد “بحران مرزی” ذکر نشده است. در عوض، برجسته‌ترین «بحران» روایت جناح راست از تجاوز و مرز باز است. هر چیز دیگری در پی می آید. گشت مرزی غرق شده است. دستگاه اجرایی غرق شده است. واشنگتن غرق شده است. یک تیتر NBC به طور نگران کننده ای نشان می دهد که ICE و CBP ممکن است کمبود بودجه داشته باشند یا کاملاً پولشان تمام شود (اسپویل: این اتفاق نخواهد افتاد). «بحران مرزی» به قدری مورد استفاده قرار گرفته است که هم به صورت انتزاعی و هم بی‌حس‌کننده شده است، اصطلاحی که برای ،ب امتیازات سیاسی یا توجیه بودجه بیشتر برای اجرای مرزها و مهاجرت به کار می‌رود، که از زمان افتتاح DHS بیش از 400 میلیارد دلار دریافت کرده است. “بحران مرزی” به ندرت به افرادی مانند پناهجویان مجروح، بیمار، خیس و ،زان در مرز اشاره می کند که روز شنبه شامل کودکان و ،ن باردار می شد.

شاید به جای اینکه مرز را بحران زده نشان دهیم، باید بگوییم که مرز با طراحی خود بحران آفرین است. روز دوشنبه وقتی با گروهی از داوطلبان سامری دره سبز به جایی که پناهجویان از آنجا عبور کرده بودند، به این موضوع فکر کردم. برف رفته بود اما گودال های گلی نبود. کمپ موقتی که بسیاری از 400 نفر در آن اقامت داشتند خالی بود. کنار چادری که از پتوهای آلومینیومی ساخته شده بود زانو زدم که صندل تک بچه روی زمین بود. روی آن صندل مدیتیشن کردم و به این فکر کردم که چند بار در طول دهه‌ها در آریزونا همین سناریو را دیده‌ام – چمدان میکی موس بچه، یک حیوان عروسکی، یک شلوار کوچک یا یک پیراهن – در مکان‌هایی که مردم کمپ زده بودند. چند بار بطری‌های الکترولیت، بطری‌های سیاه، قوطی‌های حلبی خالی را در مکان‌های متروک صحرا دیده بودم که مردم نمی‌توانستند آب کافی برای رسیدن به جایی که می‌رفتند حمل کنند؟

صندل کودکی که در اردوگاه موقت در امتداد مرز نزدیک ساسابه در 12 فوریه رها شده است. (اعتبار ع،: تاد می،)
صندل کودکی که در اردوگاه موقت در امتداد مرز نزدیک ساسابه در 12 فوریه رها شده است. (اعتبار ع،: تاد می،)

مرز برای ایجاد بحران طراحی شده است. این استراتژی بازدارندگی است. درست در کنار کمپ، دو بیل مک،کی کاترپیلار پارک شده بودند که احتمالاً برای ساختن دیوار مرزی استفاده می‌شدند. با خیره شدن به آن‌ها بر فراز چادرها و پناهگاه‌های موقت، تصور کردم که این ماشین‌آلات متعلق به Spencer Construction است – شرکتی که بیش از ۶۰۰ میلیون دلار قرارداد از CBP در تابستان دریافت کرده است – برای «تعمیر و نگهداری مرز». اکنون خدمه ساختم، اسپنسر در جاده مرزی بالا و پایین می روند و همانطور که ،ت بایدن می گوید “شکاف های” دیوار مرزی را پر می کنند. آنها چندین ماه پیش یکی از این شکاف ها را که به ساسابه نزدیک تر بودند پر ،د، و اکنون مردم خیلی دورتر از آن عبور ،د. با تمرکز بر روی اجرا، لایحه مرزی که اکنون رد شده است، 14.4 میلیارد دلار به CBP و ICE تزریق می کند (به اضافه بودجه 2024 که قبلاً بیش از 28 میلیارد دلار بود)، از جمله بودجه بیشتری برای ساخت دیوار. همچنین در این لایحه پول اختصاص داده شده به فناوری نظارت، مانند برج‌های خودمختار بیشتر (علاوه بر تقریباً 400 برج از این قبیل که قبلاً نصب شده‌اند) و دیجیتالی ، بیشتر مرزها، از جمله سیستم‌هایی برای گرفتن نمونه‌های DNA از مرزها و زمینی گنجانده شده است. و سیستم های پهپادهای دریایی (بله، پهپادهای قایق). شبکه دیده بان بازداشت لایحه پیشنهادی برای گسترش دستگاه بازداشت و ا،اج ICE را به ،وان “بزرگترین تخصیص بودجه برای عملیات بازداشت و نظارت بر بازداشت مهاجرت در تاریخ ICE” توصیف می کند که شامل ظرفیت روزانه برای بازداشت از 34000 نفر به 5000 نفر می شود. توجه داشته باشید، بسیاری از بازداشتگاه های ICE توسط شرکت های خصوصی اداره می شوند، بنابراین، مانند نظارت، انگیزه سود همیشه در پشت صحنه پنهان است.

به طور خلاصه، این لایحه همان چیزی بود که قانونگذاران جمهوری خواه می خواستند، اما آنها آن را رد ،د. دموکرات‌هایی مانند چاک شومر و ،ستن سینما (یا ببخشید دموکرات سابق، اکنون مستقل) ابراز تاسف ،د که جمهوری‌خواهان مرز را جدی نمی‌گرفتند – این یک انتقاد دقیق بود، زیرا این لایحه فقط تقویت‌کننده‌های بیشتر، از جمله یک ماده بی‌سابقه‌ای که به واشنگتن داده بود، ارائه می‌کرد. اختیار بستن مرزها (اگرچه مشخص نبود بستن مرز دقیقاً به چه م،است). حتی گیج کننده تر این بود که دونالد ترامپ با تشدید اجرای قانون مخالفت کرد. با این حال، وقتی انتخابات در نظر گرفته می شود، همه چیز منطقی است: ترامپ می خواهد در این موضوع با بایدن رقابت کند، اما اگر بایدن مشت آهنین را بکوبد، به سختی می تواند این کار را انجام دهد. همانطور که ABC News گزارش داد، “ترامپ احتمالا هنوز از یک بحران طول، مدت (و ساخته شده!) مرزی از نظر سیاسی سود می برد.” با این حال، سناتور کریس مورفی، که مذاکره‌کننده اصلی دموکرات‌ها برای این لایحه بود، نوشت: «جمهوری‌خواهان نمی‌توانند ادعا کنند که مرز در بحران است و سپس به لایحه دو حزبی که توسط رهبری خودشان نوشته شده و مشکل را حل می‌کند، رأی منفی دهند. ” او در پایان گفت: «به سادگی، اگر از این فرصت استفاده نکنیم و در مورد مسئله مرزی توهین نکنیم و به جمهوری‌خواهان در مورد یک موضوع کلیدی رأی‌گیری پاییزی نگاه نکنیم، خطر ش،ت در انتخابات 2024 را داریم.» دموکرات‌های سنا چالش مورفی را پذیرفتند و با ویدیویی شیک در توییتر که دموکرات‌ها را به‌،وان مجریان مرزی تندرو نشان می‌داد، به حمله پرداختند. بایدن به ،ه خود اظهار داشت: مردم آمریکا هر روز از هم اکنون تا نوامبر می دانند که تنها دلیل امن نبودن مرزها دونالد ترامپ و دوستان جمهوری خواه ماگا است. به عبارت دیگر، به اصطلاح بحران مرزی به مسابقه ای تبدیل شده است که کدام نامزد بهتر می تواند مرز را تقویت کند.

در مورد مردم یخ زده و در شرایط مختلف بیماری، این جنگ سرد مرزی (و لایحه پیشنهادی مرز) فقط اوضاع را بدتر می کند. علاوه بر آن، بر اساس یک بی،ه مطبوعاتی توسط No More Deaths در روز شنبه، ماموران گشت مرزی به سازمان کمک‌های بشردوستانه گفتند که آنها از وضعیت، از افرادی که در شرایط بالقوه تهدید کننده زندگی سرگردان شده‌اند، «آگاه شده‌اند، اما برنامه‌ریزی نکرده‌اند». بیرون راندن تا به آن رسیدگی کنند.» داوطلبان شروع به انتقال افراد از دیوار مرزی به ایستگاه فرعی گشت مرزی ،د که به ،وان مرکز پردازش آن نیز شناخته می شود، تا پناهندگان بتوانند خود را تحویل دهند. داوطلبان گزارش دادند که ماموران گشت مرزی در ساسابه آنها را بازداشت و تهدید ،د و از گواهینامه رانندگی آنها ع، گرفتند. در یک نقطه یک “مسدود متحرک” کامیون های گشت مرزی وجود داشت. یکی از داوطلبان وضعیتی را گزارش کرد که در آن دو مامور با “صدای فریاد” با آنها صحبت ،د که به نظر می رسید “با یک مشت خشم پشتیب، می شد”. ماموران به داوطلبان گفتند که آنها “قانون را زیر پا می گذارند” و آنها را تهدید به دستگیری و توقیف خودروها ،د. اما داوطلبان اصرار ،د و 15 مایل یا بیشتر را برای بازیابی افراد بیشتری رانندگی ،د. روز به روز تعداد بیشتری از پناهجویان در مقابل مرکز پردازش گشت مرزی تجمع ،د. در نهایت، مدرسه در Sasabe به ،وان یک پناهگاه موقت برای شب افتتاح شد. تا پایان روز، سازمان های کمک های بشردوستانه همه افراد را از مرز تخلیه ،د. صبح روز یکشنبه همه مهاجران در بازداشتگاه گشت مرزی بودند. و همانطور که رسانه عمومی آریزونا گزارش داد، “به نظر می رسد در تضاد با حساب امدادگران، گمرک و حفاظت مرزی می گوید که آنها پاسخ انسان دوستانه به مهاجر، که در سرما رها شده اند را در اولویت قرار داده اند.”

تا روز دوشنبه رسیدم، بحران واقعی آمده و رفته بود. کفش بود، پتوها روی درختان کهور خشک می‌شدند، کارگران ساختم، با وسایل نقلیه خود در جاده بالا و پایین می‌رفتند، و یک دیوار مرزی 30 فوتی بود که مردم را بیشتر به سمت بیابان هل می‌داد. No More Deaths و داوطلبان سامری ها در پی آن آشفتگی را پا،ازی ،د. آنچه اتفاق افتاد فقط نبرد بین کمک های بشردوستانه و گشت مرزی نبود. این یک نبرد بر سر این بود که بحران واقعاً چیست.

******************

مقاله کامل را در لینک بخو،د.

آه! 😮‍💨

بنابراین، ملت شجاع ما و رهبران شجاع ما توسط گروهی از مردم غیرمسلح ناامید که در ،ی منتظرند تا خود را برای بررسی پناهندگی به گشت مرزی تسلیم کنند، «تهدید وجودی» شده‌اند، زیرا ،ت ما نمی‌تواند به موقع و منصفانه به آنها رسیدگی کند. از طریق مبادی ورودی قانونی طبق قانون! این به رغم قابل پیش بینی بودن نسبی جریان مهاجران اجباری و پیشرفت کند آنها به سمت مرز است.

اگر سرویس‌های «اطلاعاتی» ما نمی‌توانند جریان‌های عمومی مهاجران اجباری به شمال را پیش‌بینی کنند، و ملت ما نمی‌تواند برای انجام تعهدات قانونی و اخلاقی ما در قبال همنوعان خود آماده شود، پروردگارا به ما کمک کن!

600 میلیون دلار برای “نگهداری مرز” سالانه، اما افسران آموزش دیده پناهندگی کافی برای بررسی پناهجویان در مبادی ورودی کافی نیست؟ 28 میلیارد دلار برای «بازدارندگی» ناکارآمد، اما آنها نمی‌توانند برنامه‌های اسکان مجدد را اجرا کنند که پناهجویان و پناهجویان را به بسیاری از مکان‌های ایالات متحده که به مهارت‌های آنها نیاز دارند، برساند؟ یک استراحت بدهید!

این چهره انس، است 😢 ش،ت شرم آور و قابل پیشگیری دو حزبی ما در انجام تعهدات قانونی، انس، و اخلاقی خود در قبال مهاجران اجباری در مرز و جاهای دیگر! جای تعجب نیست که سیاستمداران بزدل و رسانه های همدست جرات “در چشمان قرب،ان خود نگاه کنند” را ندارند!

و لایحه جعلی جعلی سنا که ،ت و بسیاری از دموکرات ها و رسانه ها آن را حنایی می کنند، مطلقاً هیچ کاری برای حل این بحران واقعی انس، در مرز انجام نمی داد. در واقع، همانطور که تقریباً همه کارشناسان واقعی مرز قبول دارند، رنج و غفلت از انجام وظیفه توسط ،ت ما را برای این هموطنان نیازمند ما به شدت بدتر می کرد!

با تشکر از مردمی مانند تاد می، و ملیسا دل بوسکه برای شهادت دادن، گفتن حقیقت، و امتناع از اجازه دادن به سوء استفاده های وحشتناک ملت ما، و اظهارات نادرست عمدی در مورد مهاجران اجباری، زیر فرش کشیده شود.

مرگ مرزی
سیاستمداران و رسانه های ترسو ایالات متحده نمی خواهند مسئولیت عواقب مرگبار قابل پیش بینی ش،ت های مزمن مرزی خود را بپذیرند. آنها ترجیح می دهند قرب،ان خود را مرده و دفن شده ببینند، ترجیحاً در آن سوی مرز، جایی که “دور از دید، دور از ذهن” باشند! این بنای یادبود برای ،، است که در تلاش برای عبور از مرز ایالات متحده و مکزیک جان خود را از دست داده اند. هر تابوت نشان دهنده یک سال و تعداد کشته شدگان است. این اعتراض به آثار عملیات نگهبان است. در مرز تیجوانا-سن دیگو گرفته شده است.
توماس کاستلازو
برای رعایت شرایط استفاده و مجوز این تصویر، متن زیر باید هنگام انتشار در هر رسانه ای همراه با تصویر باشد، عدم انجام این کار به منزله نقض شرایط مجوز و نقض حق چاپ است: © Tomas Castelazo، www.tomascastelazo .com / Wikimedia Commons / CC BY-SA 3.0

🇺🇸 زمان مقرر برای همیشه!

PWS

02-16-24

مربوط

منبع: https://immigrationcourtside.com/2024/02/16/%E2%98%A0%EF%B8%8F-the-real-border-crisis-has-nothing-to-do-with-the-bs-%F0%9F%92%A9-being-being-hurled-by-politicos-the-media-todd-miller-reports-from-the-border-for-the-border-chronicle/

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.