️ خرید سقف کناف تا 30% تخفیف ویژه مهر همراه با نصب و ارسال به کل کشور

همچنین هزینه اجرای کناف بسیار مقرون و به صرفه هست و نیاز به نگرانی در باره وجود ندارد. همانطور که مشاهده کردید، تمامی این معایب قابل پیشگیری هستند. از این رو اگر از یک شرکت و یا کارخانه معتبر سقف مورد نیاز خودتان را خریداری کنید. در آن صورت است که می توانید ایمنی، کیفیت و در نهایت عمر مفید آن را تضمین نمایید.

  • هدف از ارایه مطالب فوق صرفا آشنایی اجمالی با مراحل نصب سقف کناف و دیوار جدا کننده کناف بوده است .
  • بدین صورت که اگر یک ساختمان قدیمی را داشته باشید و بخواهید آن را نوسازی کنید، می توانید از کناف کاری استفاده کنید که در نوع با سازه و بدون سازه وجود دارد.
  • نصب سقف کاذب کناف به این طریق سریع است و تعمیر و نگهداری کناف سقف از این روش بسیار آسان است.

️ خرید سقف کناف تا 30% تخفیف ویژه مهر همراه با نصب و ارسال به کل کشور

سقف کناف پذیرایی، با توجه به شرایط و ویژگی های هر پذیرایی، می تواند مدل های مختلف و زیبایی داشته باشد. اگر طرح کناف پذیرایی درست انتخاب شود، کل پذیرایی بهتر و زیباتر به نظر می آید و مانند یک قطعه پازل، مکمل دکوراسیون پذیرایی است. مدل کناف مربعی و مستطیلی، از طرح های پرکاربرد تر و در عین حال ساده تر هستند که مدل های متنوعی دارند. در انتخاب سقف کناف پذیرایی، توجه به سبک خانه بسیار مهم است.

کناف سقف اتاق خواب

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آکس طرح و ساخت است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. اجرا کناف نیاز به مهارت لازم و کافی می باشد و باید توسط یک متخصص ایجاد و اجرا شود. متاسفانه هنوز بعد از گذشت چندين سال از ورود اين تكنولوژي به ايران ، تصور عامه مردم و حتي سازنده ها از كناف ، فقط براي تزيئينات سقف است . در حالي كه اگر مانند آمريكا كه نزديك ۵۰ سال است با استفاده از اين صفحات در ساخت تيغه ها و ديوار ها استفاده ميشد ، قادر بوديم وزن مرده سازه ها را تا ۲۵% كاهش بديم و خطر مواجهه با زلزله را كم كنيم. طرح ساده کناف که برای پذیرایی و ناهارخوری استفاده شده است.

چوبی ، گچی ، فلزهای رنگارنگ ، شیشه ای ، طلق برجسته ، فلزی و ورق های نازک فلزی روکش دار pvc پی.وی.سی ، آلمینیومی وکامپوزیتی تولید و مورد استفاده قرار بگیرند. می توان از لامپ‌های رنگی در باکس مخفی کناف برای روشنایی پذیرایی در هنگام شب استفاده کرد. کف مرمر سفید، نورپردازی و مبلمان سفید برخی از این موارد است. یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در قیمت دهی مجری کار است که با توجه به تبهر و مهارت افراد و سابقه آنها در این زمینه قیمت کار آنها اجرای کناف سقف نیز متفاوت است. به دلیل حساس بودن و ظرافت انجام این کار ما به شما توصیه می کنیم همواره از افراد با تجربه و متعهد در انجام این کار کمک بگیرید. و روشهای زیادی برای دور کردنشون وجود دارد که استفاده از دستگاه های فراصوت بهترین و بهداشتی ترین روشه که میشه پیشنهاد داد.

در این نوع مدل کناف سقف، از هر شکل و طرحی که استفاده شود، نسبت به وسط سقف به صورت متقارن قرار می گیرند. حتی مدل های خطی و منحنی هم در این حالت نسبت به نقطه مرکزی سقف، متقارن هستند. با اینکه این مدل پذیرایی خیلی مطلوب نیست، ولی بعضی از پذیرایی ها، گوشه دار و غیر متقارن (اصطلاحا قناص) هستند. یکی از مدل های زیبا و شیک کناف پذیرایی، که اخیراً هم زیاد استفاده می شود، مدل یکطرفه مانند تصویر بالاست.

پانل ها پس از اجرای زیرساخت به آن پیچ می شوند سپس با پودر کناف یا بتونه بین پانل ها درزگیری می شود سپس ماستیک روی آن اجرا می شود تا یکپارچگی آن حفظ شود. پانل ها انواع مختلفی مانند ضد رطوبت، ضد حریق و عایق صدا دارند که البته نوع مقاوم در برابر آب هم وجود دارد که از جنس سیمان است و برای محل هایی که رطوبت و آب وجود دارد استفاده می شود. کناف سقف سازه ای است که از آن برای تزیین سقف اماکن استفاده می شود و نصب آن جزء ساخت و ساز خشک به حساب می آید، به این معنی که برای نصب آن احتیاجی به استفاده از ملات نیست. استفاده از کناف برای طراحی پذیرایی نیز از ایده های منحصر بفرد می باشد. امروزه شاهد آن هستیم که در طراحی اتاق پذیرایی مدرن و کلاسیک به جای گچ بری سقف از کناف استفاده می شود.

دارای وزن سبک تری نسبت به دیگر سازه ها دارند و بار زیادی را روی ساختمان وارد نمی کنند. حتی در زمینه اجرای عاملیت های رسمی شرکت کی پلاس، مدیرفنی های دوره دیده حضور دارند. این افراد مورد اعتماد شرکت کی پلاس در عاملیت آنها و نظارت دائم آنها بر پروژه ها می باشند. همه چیز اعم از قیمت مصالح و استاندارد اجرا، با کیفیت و نظارت کامل انجام می شود.

به بیان بهتر، اگه کیفیت متریال کناف شما مرغوب نباشه، سقف شما به مرور زمان شکم میده و یا ترک می‌‌خوره. مشکل اصلی هم اینه که در بازار، اختلاف کیفیت زیادی در متریال کناف دیده شده. سقف کناف در برابر آب مقاوم نیست، البته صفحه کناف ضد آب هم داریم که در محیط های مرطوب استفاده میشه. در صورت استفاده از این مدل کناف، مقاومت سقف در برابر بخار آب بسیار زیاد میشه.

۳- سبک دکوراسیون خانه

تنها فاصله شما با دریافت خدمات، ثبت سفارش رایگان و مذاکره با همیاران متخصص هوم سرویز خواهد بود. به راحتی می توانید با بهترین و کارآزموده ترین افراد در زمینه درخواست خود ارتباط برقرار کنید و از نرخ های رقابتی وتعرفه قیمت سرویس هامطلع شوید. خدمات پشتیبانی هوم سرویز از ابتدای ثبت سفارش تا انتهای کار پشتیبان شما خواهد شد. سلام برای کناف سقف یک پروژه مجتمع تجاری در استان گیلان میخواهیم با شما همکاری کنیم. البته مجموع ارتفاع و عرض دور باکس کناف نباید بیشتر از یک متر شود در غیر این صورت به صورت متر مربع حساب میشود. قیمت دیوار کناف تک لایه 300 هزار تومان و دیوار کناف دو لایه 350 هزار تومان در هر متر مربع بدون پشم سنگ است.

طرح های زیبا برای سقف منزل