همه مخاطبین تلگرام شما حذف میشود

یعنی لازم نیست که تلگرام خود را روی کامپیوتر و لپ تاپ خود نصب کنید و کافی است که به اینترنت و یک مرورگر دسترسی داشته باشید. با رنگ و عکس پسزمینهی مورد علاقهی خود، پوستههای جدید ایجاد کنید. ضمن توجه به این نکات میتوانید بهآسانی و بدون مواجه شدن با مشکل خاصی حساب کاربری تلگرام خود را به طور کامل حذف نمایید. برای حل این مشکل در ترموکس و اندروید می توانید ویدیو زیر را تماشا کنید. البته اگر به سراغ نسخه دسکتاپ تلگرام بروید، همچنان میتوانید از اطلاعات حساب کاربری خود مثل مخاطبین، فایل خروجی تهیه کنید. به همین منظور، برای حذف اکانت تلگرام می توان از طریق سایت تلگرام اقدام کرد و با وارد کردن اطلاعات کاربری ، حساب کاربری را حذف کرد.

لذا می توانید طبق مراحلی که در ادامه توضیح داده می شود و یا از طریق لینک قرار داده شده در مقاله، به سایت تلگرام و نسخه تحت وب تلگرام وارد شوید و از طریق این سایت اقدام به حذف اکانت تلگرام کنید. ۱. ابتدا با استفاده از مرورگر موردنظر خود، به لینک مستقیم دیلیت اکانت تلگرام مراجعه کنید. برای این کار، ابتدا اپلیکیشن این برنامه محبوب را از طریق لینکهای زیر دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید. همانطور که در این مقاله ذکر شد، برای دیلیت اکانات تلگرام فقط یک روش کلی وجود دارد که اشخاص می توانند از طریق آن اقدام به حذف اکانت خودشان در تلگرام کنند. لازم به ذکر می باشد که برنامه فارسی است و از زبان پرشین پشتیبانی می کند. به منظور حذف فوری اکانت تلگرام لازم است که حتما فیلتر شکن خود را روشن کنید؛ چرا که سایت تلگرام برای IP ایران فیلتر است و می بایست که با فیلتر شکن به این سایت وارد شوید.

به محض نصب نرمافزار، با صفحهای مشابه تصویر 1 مواجه میشین که باید روی کلمهی ok کلیک کنین. شوید و با وارد کردن شماره تلفن خود حذف اکانت.منظور از دیلیت اکانت تلگرام چیست و چگونه این کار را انجام دهیم؟ در مرحله بعدی شماره تلفن همراه خود و دلیل حذف اکانت تلگرام را وارد نمایید و در نهایت با زدن روی گزینه Done اکانت خود را حذف کنید. یکی از راه های عدم استفاده از برنامه تلگرام این است که اشخاص این برنامه را از روی گوشی های هوشمند خود حذف نصب کنند؛ اما در این روش، اکانت تلگرام هنوز فعال می ماند و افراد می توانند برای دفعات بعدی با همان شماره تلفن به تلگرام وارد شوند. با حذف برنامه تلگرام از روی گوشی های هوشمند، اکانت اشخاص هنوز فعال باقی می ماند و افراد می توانند با همان شماره تلفن مجددا به برنامه تلگرام وارد شوند؛ اما با حذف اکانت تلگرام، دیگر امکان دسترسی به حساب کاربری تلگرام وجود نخواهد داشت و تمامی اطلاعات مربوط به آن اکانت حذف خواهد شد.

برای حذف و پاک کردن تلگرام، به طور کلی تنها “دو راه” وجود دانلود تلگرام اصلی بدون فیلتر دارد. 2. اگر حساب کاربری تلگرام شما ریپورت و یا مسدود شده باشد با حذف تلگرام هیچ تغییری در این روند به وجود نمی آید. حال یک پیام حاوی یک کد از سوی تلگرام، به پیام رسان تلگرام و برای شما ارسال می شود. تلگرام یکی از “بزرگترین و محبوب ترین” پیام رسان های دنیاست. در روش دوم، کافیست اجازه حذف خودکار تلگرام را صادر کنید تا در صورت نبود شما ( بعد از مدت معین شده) اکانت تلگرام شما حذف شود. توصیه ما به شما این است که پس از تنظیم تاریخ مربوطه اپلیکیشن را از گوشی خود پاک کنید تا سهواً در حساب مذکور آنلاین نشوید و دیلیت اکانت را مجدد به تعویق نیندازید. 2. بعد از پاک کردن حساب کاربریتان ممکن است تا چند روز تلگرام به شما اجازهی ساخت مجدد آن را ندهد.

تلگرام اصلی جدید

لازم به ذکر است که برای دیلیت اکانت تلگرام آیفون و اندروید، می توان از گوشی هوشمند استفاده نکرد و از طریق لپ تاپ و یا کامپیوتر به نسخه تحت وب تلگرام وارد شد و از طریق این سایت، مراحل مربوط به دلیت اکانت تلگرام را انجام داد؛ اما به هر حال روند کلی حذف اکانت تلگرام از طریق اینترنت برای گوشی های هوشمند اندروید و آیفون یکسان بوده و کلیه این افراد می بایست به سایت تلگرام وارد شوند و با وارد کردن اطلاعات کاربری خود در سایت تلگرام، اکانت خود را به صورت دائمی از تلگرام حذف نمایند. دقت داشته باشید که نیازی به توضیح نیست و می توانید با وارد کردن چند حرف در بخش ذکر دلیل، اکانت خود را حذف کنید.

دانلود تلگرام بدون فیلتر

پس از حذف اکانت تلگرام، دیگر امکان بازیابی اطلاعات تلگرام با همان شماره تلفن وجود ندارد و افراد می توانند با همان شماره تلفن یک اکانت جدید ایجاد کنند. خوب است مجدد به این نکته اشاره کنیم که هیچ راهی برای بازیابی اطلاعات اکانت پس از دیلیت حساب کاربری وجود نخواهد داشت ازاینرو حتماً از پیش برای ذخیره اطلاعات ضروری و مهم خود اقدام نمایید. شما برای تعداد دفعات دیلیت اکانت با محدودیت خاصی در درازمدت مواجه نخواهید بود اما اگر طی یک بازه زمانی کوتاه چندین بار اکانت یک خط را دیلیت کنید و مجدد اکانت دیگری بسازید با محدودیت سههفتهای برای ساخت حساب کاربردی جدید مواجه خواهید شد.

را برای حذف دریافت کنید.

در این بخش گزینه مربوط به Privacy and Security را انتخاب نمایید و سراغ Delete my account بروید و بازه زمانی مدنظر خود را انتخاب نمایید. به قسمت Privacy and Security (حریم خصوصی و امنیت) مراجعه کنید. برای دیدن دستگاههای فعال، اول به قسمت Settings و بعد به بخش Privacy and security بروید. در مرحله اول اپلیکیشن Virtual SIM را دانلود کرده و بر روی اسمارت فون خود نصب کنید. بعد از وارد کردن کد تلگرام بر روی گزینه Sign in کلیک کنید. دقت داشته باشید که برای دیلیت اکانت تلگرام آیفون حتما باید تلگرام بر روی گوشی هوشمند و یا سیستم لپ تاپ شما نصب باشد تا بتوانید کد ارسالی از تلگرام را برای حذف دریافت کنید. اگر شما به صورت مکرر دیلیت اکانت و ساخت اکانت را انجام دهید، در نهایت تا 3 هفته از ساخت اکانت جدید با شماره اصلی تان محروم خواهید شد.

دانلود تلگرام ضد فیلتر

همچنین، در حال حاضر امکان حذف اکانت این برنامه از طریق خود برنامه وجود ندارد و اشخاص می توانند از طریق نسخه وب برنامه تلگرام اقدام به دلت اکانت نمایند. دارای نسخهی قابل نصب برروی اکثر پلتفرمها مانند ویندوز، دارای نسخهی تحت وب! برای دانلود مسنجر تلگرام قابل نصب برروی ویندوز به این مطلب مراجعه نمایید. 2-3- اگر قبلاً تلگرام را برروی گوشی یا تبلت خود نصب و فعال کرده باشید، باید در گوشی یا تبلت به اینترنت متصل باشید تا کد به تلگرام گوشی یا تبلت شما فرستاده شود. به طور کلی برای دیلیت اکانت تلگرام می بایست که افراد به اطلاعات حساب کاربری خودشان دسترسی داشته باشند تا بتوانند اکانت ثبت شده در سیستم تلگرام را حذف کنند. اطلاعات مربوط به چتها و گفتوگوهای شما برای اکانتهای دیگر حذف نخواهد شد و این حذف تنها از سمت شما انجام خواهد گرفت.

یکی از “بزرگترین و محبوب ترین” پیام رسان های دنیاست. در غیر این صورت امکان دیلیت اکانت وجود نخواهد داشت. ن خود مطمئن باشید و در صورت نیاز IP آن را روی کشور دیگری تنظیم نمایید. در نظر داشته باشید که کد ارسال شده به بزرگی و کوچکی حروف حساس است و لازم است که حتما به این موضوع توجه داشته باشید. برای اطمینان حاصل کردن از متصل بودن کامپیوتر به اینترنت، لازم است تا سرویس دهی اینترنت را نیز بررسی نمایید. یک نام کاربری مختص به خود تعیین کنید تا دیگر کاربران تلگرام بتوانند از طریق آن با شما ارتباط برقرار نمایند. آن دسته از افرادی که قصد دیلیت اکانت تلگرام را دارند، می بایست حتما به سایت نسخه تحت وب تلگرام وارد شوند و از طریق این سایت و با وارد کردن شماره تلفن تلگرام، اقدام به حذف اکانت تلگرام نمایند. وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید. تلگرام بر خلاف پیام رسان های دیگر این امکان را به اشخاص نمی دهد تا بتوانند از طریق خود برنامه تلگرام اقدام به دیلیت اکانت کنند و این یکی از ضعف های بزرگ برنامه تلگرام محسوب می شود، اما به هر حال امکان حذف اکانت تلگرام از طریق اینترنت وجود دارد و اشخاص می بایست که به سایت تلگرام برای حذف اکانت خود مراجعه کنند.

در روش دیلیت اکانت تلگرام با امکان بازگشت، در حقیقت یک بازه زمانی (بین 1 ماه تا 1 سال) توسط خود شما تعیین میشود و اگر شما در طول این مدت به تلگرام باز نـگردید اکانت شما بطور کامل حذف خواهد شد اما اگر قبل از اتمام این مهلت زمانی، مجدداً تلگرام تان را فعال نمایید تمام چتها و اطلاعات شما (دقیقاً مانند زمانی که آنرا رها کرده بودید) باز خواهد گشت. برخی از کاربران که بازه ی زمانی حذف خودکار حساب تلگرامی خود را به 6 ماه تنظیم کرده بودند، متوجه شده اند که حذف حساب کاربری آن ها بیش از 6 ماه طول کشیده است.

را پیدا کنید و بر روی آن بزنید. برای اینکه بتوانید به تنظیمات مربوط به این آیتم دسترسی پیدا نمایید لازم است وارد حساب کاربری دلخواه خود شوید و سپس به بخش تنظیمات وارد شوید. شما میتوانید با جستوجو در خود تلگرام موارد متعددی از این دست رباتها را پیدا کنید و از آنها کمک بگیرید. در خصوص این عمل اشتباهات و تصورات غلط متعددی نیز وجود دارد که اغلب افراد با آن درگیر میشوند و به همین دلیل پس از دیلیت اکانت تلگرام با مشکلات مختلفی مواجه میشوند. اما با توجه به اینکه نحوه حذف اکانت تلگرام با برنامه های دیگر متفاوت است و کاربران نمی توانند از طریق همان برنامه تلگرام، اقدام به حذف اکانت کنند؛ تفاوتی میان نحوه دیلیت اکانت تلگرام آیفون و اندروید وجود ندارد و افراد می توانند طبق روش توضیح داده شده، اکانت خود را از روی گوشی هوشمند خودشان پاک کنند.

اگر برای مدت زمان طولانی مثلا 6 ماه وارد تلگرام خود نشوید به صورت اتوماتیک اکانت تون در تلگرام بدون اطلاع به شما پاک می شود. در مرحله بعدی یک پیام حاوی یک کد برای اکانت تلگرام شما ارسال می شود که می بایست آن را در قسمت مشخص شده وارد کنید و مجددا روی گزینه آبی رنگ ” sign in “بزنید. شما می توانید وقتی که تلگرام بر روی کامپیوتر و لپ تاپ تان(نسخه ویندوز) و یا بر روی گوشی اندرویدتان نصب و فعال است یکبار به آدرس زیر رجوع کرده و پس از وارد کردن شماره موبایل تان در آن, یک کد تاییدیه به اکانت تلگرام تان ارسال می شود که باید آنرا در کادر مربوطه وارد کنید.

تلگرام اکانت مورد را باز کرده و در صفحه اصلی آن، بر روی دکمه سه نقطه (در بالا) بزنید. پس از ورود به این سایت، می بایست که حتما شماره تلفن همراه خود که با کمک آن یک اکانت تلگرام دارید را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و بر روی گزینه NEXT کلیک کنید. دریافت نمایید، حساب کاربری کاملاً از دسترس خارج خواهد شد و با ورود شما به اپلیکیشن تلگرام یا وبسایت آن با صفحه مربوط به عضویت مجدد و تشکیل حساب مواجه خواهید شد. 3. در صورت دلیت اکانت تلگرام، حساب کاربری شما به طور کامل از دسترس خارج می شود و امکان بازگرداندن آن با نصب مجدد آن میسر نیست.

برای کشور ایران شما بایستی از پیششماره 098 استفاده نمایید. با استفاده از این نسخه شما دیگر به اپلیکیشن برای نصب نیازی ندارید. این نکته بدین معنی است که شما در یک بازه حداقل سههفتهای امکان ساخت اکانت جدید و فعالیت در تلگرام را با خط مذکور نخواهید داشت. توجه داشته باشید که اگر بخواهید باز هم میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و برای این موضوع نیز هیچ گونه ممانعتی وجود ندارد، اما فراموش نکنید که اگر سه بار دیلیت اکانت تلگرام را برای یک خط انجام داده باشید، اجازه ورود به حساب کاربری را نخواهید داشت و این موضوعی است که به ریسک آن نمیارزد. شما در این برنامه یا همون x plus می توانید پیام های دیگر تلگرام های خودتون رو فقط با ورود شماره روی این نسخه داشته باشید . در کادر پایینی هم شماره موبایلی که میخواین باهاش تلگرام داشته باشین رو وارد و در آخر روی Next کلیک کنین.

دانلود تلگرام

همانطور که در بالا ذکر شد ، دلیل حذف خودکار حساب تلگرام شما به دلیل تنظیمات انتخاب شده در بالا است. از حساب کاربری خود در موبایل یا کامپیوتر خارج شوید یعنی همانطور که در بخش Settings (تنظیمات) هستید بر روی دکمه سه نقطه بالا بزنید بزنید و گزینه Logout (خروج از حساب کاربری) را انتخاب نمایید. روش دیلیت اکانت موقت تلگرام، از طریق تنظیمات (Settings) خود تلگرام، قابل انجام بوده و فرقی ندارد که بخواهید این کار را در موبایل یا در کامپیوتر انجام دهید. بسیاری از پیام رسان های خارجی و ایرانی این امکان را به کاربران خود می دهند تا بتوانند مراحل مربوط به دیلیت اکانت را از طریق خود برنامه انجام دهند. ۱. چرا پیام رسان تلگرام تصمیم گرفت پروتکل مخصوص خودش را توسعه بدهد؟ از آنجا که خرید وی پی ان و فیلتر شکن نیز مشکلات خاص خودش را دارد، برای رفع فیلترینگ تلگرام لازم بود تا از فیلتر شکن و وی پی ان استفاده کرد که در برخی موارد، موانع کانکت شدن با فیلترشکن هم کاری مشکلی به نظر می رسید.

ورود ب تلگرام با گوگل