بهترین لپ تاپ برای ساخت موسیقی

برای اینکه بهتر و راحتر بتوانید با قیمت های روز لپ های استوک گیمینگ از هر مدل (معمولی، دانشجویی، صنعتی، مهندسی، گیمینگ و..) مطلع شوید. تقسیم بندی میشوند که در این بین لپتاپهای گیمینگ گرانترین نوع لپتاپها هستند به گونهای که لپتاپهای گیمینگ ارزان قیمت نیز نسبت به دیگر لپتاپها گران قیمت محسوب میشوند. در نهایت این کارت گرافیک است که بار پردازشی را بر دوش میکشد با این حال در نسل جدید بازیها توجه بیشتری نسبت به قبل به پردازنده شده است بنابراین بهتر است از الان خود را برای یک پردازنده حداقل ۶ هستهای آماده کنید.

اگر بهترین نمایشگر ممکن را میخواهید باید به چند نکته توجه داشته باشید. به همین دلیل به شما پیشنهاد میکنیم که اگر با محدودیت بودجه مواجه هستید اما قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارید و به دنبال لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت هستید به دسته بندی لپ تاپ گیمینگ ارزان در آی تی هوم سر بزنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. این دسته از لپتاپها معمولاً سیستم خنککنندهی پیشرفتهای دارند و توانایی دفع گرمای کارتهای گرافیک پرمصرفی همچون انویدیا 3080 یا 3070 را هم خواهند داشت. لپتاپهای گیمینگ جزو گرانترین و البته متنوعترین دسته از لپتاپها به شمار میروند. پردازندههای مورد استفاده در لپتاپ گیمینگ اغلب از سری H اینتل یا AMD هستند که عملکرد بهتری را ارائه میدهند؛ این سری مصرف و قدرت پردازشی بیشتری نسبت به سری U دارند.

لپ تاپ ایسوس سری راگ گیمینگ (لپ تاپ های راگ گیمینگ نسبت به تاف گیمینگ ها سخت افزار قدرتمندتری دارند و به دنبال آن قیمت بیشتری نیز دارند، شما می توانید از این لپ تاپ برای اجرای بازی ها، فعالیت های گرافیکی و طراحی سه بعدی، مهندسی پیشرفته و هر آنچه که در ذهن دارید، استفاده کنید. این یعنی این محصول 1 ترابایت حافظه HDD و 256 گیگابایت حافظه SSD دارد تا هم فضای زیادی برای ذخیره اطلاعات داشته باشد هم به لطف SSD بتواند کارهای مختلف را با سرعت بیشتری انجام دهد. ویژگی های بسیاری وجود دارد که برای خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس باید به آن ها توجه بشود تا از خرید خود اطمینان حاصل کنید. در اختیار داشتن صفحه نمایش UHD ویژگی منحصر بفرد دیگر این لپ تاپ است.و زمانیکه که صحبت از لپ تاپ سه بعدی ورک استیشن می شود تمامی این ویژگی ها را با قیمتی مناسب در اختیار خواهید داشت.

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون

انتخاب بهترین لپتاپ گیمینگ از میان انبوه مدلها کاری دشوار است و تا حد زیادی به میزان بودجهی درنظر گرفته شده و سلیقهی هر کاربر بستگی دارد. ما در این راهنمای خرید لپتاپ گیمینگ تلاش کردهایم لپتاپهایی که در سطح میان رده طبقه بندی میشوند را معرفی کنیم ولی با توجه به وضعیت بازار ارز که نیازی به توضیح ندارد، گزینههایی را نیز که در بازار جهانی به عنوان لپتاپهای گیمینگ ارزان قیمت محسوب میشوند معرفی میکنیم تا کاربران با دست بازتری بتوانند لپتاپ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در لپ تاپ هم وضعیت مشابهی وجود دارد با این تفاوت که انتخابهای شما محدودتر است.همانند اسمبل کردن سیستم گیمینگ، برای خرید لپ تاپ گیمینگ هم در ردههای مختلف میتوانید لپ تاپهایی را انتخاب کنید. مدل سال قبل این لپتاپ در حال حاضر حدود 40 میلیون تومان در بازار قیمت دارد ولی مدلی که در اینجا معرفی میکنیم، برای سال 2022 است و جزو برترین لپتاپ های مناسب بازی بهحساب میآید. از حیث ظاهری، لپتاپهای مخصوص بازی زبان طراحی خاص و در ردههای بالاتر نورپردازی RGB دارند.

بهترین لپ تاپ گیمینگ ۲۰۲۲

همین موضوع موجب میشود که با وجود قدرت پردازشی بالا، لپتاپ گیمینگ برای ادیت ویدئو و تصویر ایدهآل نباشد؛ البته گاهی اوقات برخی لپتاپهای گیمینگ در دو نوع نمایشگر یکی با کیفیت برای کاربریهای مختلف و یکی ایدهآل برای گیمینگ عرضه میشوند. صفحه کلید در لپتاپ گیمینگ تنوع زیادی دارد که بسته به نوع طراحی خنککننده میتواند از کیبورد استاندارد تا کیبورد بدون نامپد، متفاوت باشد. البته لپ تاپ Core i9 یا لپ تاپ Ryzen 7 و Ryzen 9 هم در لیست لپ تاپ های گیمینگ ایسوس دیده می شود که بسته به نسل CPU قیمت های متفاوتی دارند. بعد از سری Core i3 و Ryzen 3، نوبت به سری Core i5 و Ryzen 5 میرسد که تعداد هسته بیشتری نسبت به سری 3 دارند و بسته به نسل هر سری میتوانند عملکرد مناسبی در اجرای بازیها داشته باشند. اما نکتهی مهم، کیفیت و دقت رنگ است که عموما در این گونه لپتاپها نمیتوان روی آن حساب کرد و از نظر رعایت استانداردهای فضای رنگی مانند DCI-P3 یا sRGB گزینههای بهتری نسبت به لپتاپهای گیمینگ خواهید یافت.

راهنمای خرید لپتاپ گیمینگ

16 گیگابایت رم و در شرایط خاص 8 گیگابایت هم برای اجرای بازیها کفایت میکند و اگر دوست داشته باشید میتوانید تا 32 گیگابایت آن را ارتقاء دهید. اگر شما قصد خرید لپ تاپی دارید که بیش از 4 سال کارکرد داشته است، نباید انتظار زیادی از باتری آن داشته باشید. اگر خوره بازی های کامپیوتری باشید حتما اسم لپ تاپ های گیمینگ رو شنیدهاید. برای خرید لپتاپ تا سقف 25 میلیون و شناسایی بهترین لپ تاپ ها تا 25 میلیون با پلازا همراه باشید که در این لیست قرار است تعداد خوبی از بهترین لپتاپ هارا برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم.

لپ تاپ گیمینگ Core i3 1005 فرکانسی تا ۳.۴ گیگاهرتز ارائه میدهد که ترکیب آن با ۸ گیگابایت رم DDR4 و پردازندهی گرافیکی Geforce MX330 کمپانی انویدیا که دو گیگابایت حافظه اختصاصی در اختیار دارد، میتواند از پس اجرای بازیهای سبک و مربوط به سالها پیش بر بیاید. همچنین این کمپانی از ۱۶ گیگابایت رم DDR4 با باس ۳۲۰۰ مگاهرتز بهره میبرد و امکان ارتقا آن نیز در این لپ تاپ گیمینگ میان رده وجود دارد. «لپتاپ ایسوس مدل ROG Strix G15» انواع مختلفی دارد که نسخهای با پردازندهی Ryzen 9 5900HX، گرافیک AMD RX6800M و نمایشگر ۱۵/۶ اینچ ۱۶۵ هرتز FHD میتواند بهترین لپتاپ گیمینگ در بازهی حدود ۶۰ میلیون تومان باشد. نکته مهم دیگر اینکه لپتاپها در بازار به انواع مختلف شامل اداری، دانشجویی، مالتی مدیا، گیمینگ و…

بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون

در کنار قدرت سخت افزاری بالایی که روی این محصول مشاهده میکنیم، باید بگوییم که با محصولی بسیار سبک و باریک سروکار خواهید داشت. باید در نظر داشت که تعداد کمی از لپ تاپهای مخصوص تدوین در بازار وجود دارند که در کنار قیمت بالا، قدرت و توان بالایی نیز برای میکس، مونتاژ و تدوین فیلم دارند. علاوه بر معرفی بهترین لپ تاپ های موجود خوب است بدانید که چنین لپ تاپ هایی معمولاً نه تنها از مشخصات بالا برخوردار هستند، بلکه قیمت بالایی هم دارند.

دل موفق شده است گزینه دیگری را در لیست ما از بهترین لپتاپ تا 30 تومن قرار دهد. بدون تردید بهترین لپ تاپ دانشجویی ۲۰۲۲ دل مدل XPS 13 یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۲ است. قیمت مناسب لپتاپهای لنوو نسبت به مدلهای رقیب مانند دل یا ایسوس به هیچوجه به معنای کیفیت پایین این محصولات نیست، تجربه ثابت کرده که لپتاپ لنوو اگر از رقبای خود قویتر نباشد، ضعیفتر هم نیست! لپ تاپ لنوو Legion 5 با پردازندهی 4800H و 5800H سری رایزن 7 کمپانی AMD عرضه میشود. البته به زودی شاهد ورود نسل دوازدهم اینتل و سری 6000 رایزن به بازار خواهیم بود. بسیاری از گیمرها تمایل زیادی به پردازنده های نسل جدید دارند؛ ولی در این زنج قیمتی پیدا کردن پردازنده های نسل جدید سخت است. علاوه بر آن این باتری میتواند با چند ساعت شارژ شدن ه میزان شارژ 80 درصدی دست پیدا کند که بسیار مناسب است.

بنابراین درک تفاوت آنها مهم است. صفحهنمایش یک لپتاپ تقریبا برای انجام هر کاری مهم و با اهمیت است، به خصوص اگر بخواهید کار گرافیکی انجام دهید و رنگها را با دقت بالا مشاهده کنید. همانطور که گفتیم کاربرانی که در جستجوی خرید لپ تاپ های فوق العاده با کیفیت برای کاربری گیمینگ یا امور دیگری مانند تولید محتوای گرافیکی هستند باید به سراغ خرید لپ تاپ های گیمینگ ایسوس در سری راگ یا تاف گیمینگ بروند و یا اگر به دنبال قدرت بیشتری هستند می توانند لپ تاپ های دسته بندی زفیروس را انتخاب کنند.

لپ تاپ ایسوس راگ گیمینگ را می توان در دسته بندی لپ تاپ های پرچم دار و رده بالای کمپانی ایسوس قرار داد. لپتاپها را میتوان با معیارهای مختلفی طبقه بندی کرد ولی از نظر قیمتی در بازار جهانی لپتاپهایی با با حداکثر قیمت ۱۰۰۰ دلار را ارزان قیمت، لپتاپهایی با قیمت بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار را میان رده، از ۱۵۰۰ دلار تا ۳۰۰۰ دلار را بالا رده و بیش از آن را حرفهای و پرمیوم میدانند. انتخاب از بین سیپییو های شرکت َAMD نیز بسیار بستگی به کارایی موردنظر دارد و هرچه قدر سیپییو سیستم شما قویتر باشد قطعاً سرعت پردازش بالاتر است.

قدرت پردازشی اصلیترین مولفه در این گونه لپتاپها است بنابراین انتظار طراحی ساده و سبک بودن از لپتاپ گیمینگ نداشته باشید. بنابراین اگر شما به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس هستید، قطعا با پیشنهاد لپتاپ ایسوس سری ROG Gaming از جانب اطرافیان رو به رو شده اید، اما سوال اینجاست که لپ تاپ ایسوس راگ چه ویژگی هایی دارد؟ اگر نرخ نوسازی تصویر برایتان مهم است، لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15تا 240 هرتز را پشتیبانی میکند. برای مثال سری TUF Gaming ایسوس اگرچه ظاهر سادهتر و شکیلی دارد، اما سری ROG به واقع چشمنواز است. قیمت لپ تاپ های گیمینگ ایسوس با توجه به سخت افزار به کار رفته در آن ها و همچنین مواردی مانند کیفیت بالایی که در ساخت به کار گرفته می شود، تا حدودی بالاتر از سایر برند ها به طور مثال لنوو می باشد. برای مثال لپتاپهای سری ROG ایسوس دکمههای مجزایی برای تنظیم نورپردازی، تنظیم نور پسزمینه کیبورد، سرعت چرخش فن، ضبط ویدیو از صفحه نمایش و اجرای نرمافزارهای اختصاصی دارد.

لپ تاپ گیمینگ سری راگ که در واقع از نام Republic of Gamers گرفته شده است در سه دسته بندی GX و G و GL در بازار موجود می باشند. از نظر عملکردی، قیمت، باتری، سبک بودن و قابلیت حمل عملکرد خیلی خوبی دارد. یکی از لپتاپها با قیمت کاملا مقرون بهصرفه موجود در بازار، لپتاپ Inspiron 7000 کمپانی بزرگ دل است که طرفداران خاص خود را دارد. لپ تاپ های گیمینگ با داشتن دو نوع حافظه SSD و HDD به صورت همزمان و کانفیگ قوی، یکی از اولین انتخابهای افراد حرفهای و مهندسان هستند. البته با اضافه کردن رم بیشتر و حافظه SSD سرعت لپ تاپ X543MA را تا حد زیادی میتوانید افزایش دهید. زفیروس G14 از نظر قدرت پردازشی در حد پردتور ایسر می باشد، و شما با توجه به نیازتان باید یکی از آن ها انتخاب کنید.

لپ تاپ های گیمینگ Alienware بسیار گران قیمت از چیزی هستند که بتوان آن ها را در این لیست قرا داد، اما Dell در لیست محصولات خود دارای لپ تاپ های گیمینگ مقرون بهترین لپ تاپ گیمینگ به صرفه است. مشخصات سختافزاری سطح بالایی مانند پردازنده اصلی اینتل Core i9، پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 2080، رم 64 گیگابایتی، دو حافظه 512 گیگابایتی SSD به علاوه یک ترابایت HDD همگی نشان میدهند که با یک لپتاپ سطح بالا و گران طرفیم. بنابراین پیشنهاد میکنیم اگر خرید لپ تاپ گیمینگ را برای خود ضروری نمیدانید و هدف اصلی شما از خرید لپ تاپ اجرای برخی برنامههای سنگین و محاسباتی است، به بررسی سایر لپ تاپهای باکیفیت بازار بپردازید. سایر قطعات مانند پردازنده، رم و حافظهی ذخیرهسازی در اولیتهای بعدی برای انتخاب لپتاپ گیمینگ محسوب میشوند. یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب لپتاپ مخصوص بازی، کارت گرافیک آن است.

بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.